To je taka zlepsenie co sa tyka akurat tych ludi co nou cestuju v spicke - zdravotnici z Kramarov a zopar ludi na HS. Neviem naco dali rano 10 minut a poobede 12. Mali upravit interval v sedle - soferi tam prestavkuju cca 30 minut a nie raz. 3 vozy ktore chodia dnes v sedle by to kludne stihali aj pri 24 minutach .
Vies Dlhodielcania sa tvaria ako keby prepchate autobusy boli iba tam.
Doprava u nich bola naozaj zla, a tak si zvykli bedakat. A nejako ich to neupustilo. Ved ked sa trochu otepli, tak sa tam pojdem pozriet ako vyzera Molecka.
Dnes som šiel 32 smerom do školy a hľa! Práveže ju dosť ľudí začalo používať ešte viac... Vystupoval som pri Bille v KV a aj somnou polka busu. A prečo? Lebo v tom mieste nie sú tak preplnené elektrčiky a aj dobrá napojenie na 12tku rovno (nečakáš tak dlho ako napr. na Molecke) takže som sa aj ja rozhodol, že budem používať toto spojenie. ? Takže, neni pravda aby sa 32 odvykli používať priam aj B. Z. povedal, že je to kvôli tomu, že to tak chceli obyvatelia. Ale ak si pamätám niečo v novinách bolo, že na 32 bla bla bla budú premávať kompletne nízkopodlažné busy takže ak si dobré pamätám tak to je len TEDOM.
Okrem toho sa zacina vyskytovat problem cez vikend vo vecernych hodinach ,ked je preklad liniek L32,33 a pride Tambus ,ktory nepobere ludi z Molecky, nechcem vidiet co sa stane ked tam pride 10,7 metrovy Sor
Ja to dobre poznám, viem ako to tam beží, keďže som tade išiel, aj keď tam nebývam, veľmi často. Chápem že je to prepchaté, ale tak preboha mohli dať na dlháče rovno lanovku a bolo by ? Taký interval by bol v pohode, ale komu to hovor ?
TA3 :: HOSŤ V ŠTÚDIU: Integrované dopravné systémy
"Európska únia pomáha Slovensku pri zriaďovaní integrovaných dopravných systémov. O tom ako konkrétne, sme sa porozprávali s Petrom Hrapkom z Ministerstva dopravy."
aku nahradu , vsak 1.DP dostane stopro Tedomy, zobere L32 ,da Krasnanom L22 a este im zostane stale L20.
A na kopec je podla teba vhodnejsi SOR ako Tedom ?
Nehovorim, ze ine casti nepotrebuju tie autobusy a ze su iba Dlhace, ale preboha raz v zivote sa postav na Molecku a pozeraj sa - Ak idu trolejbusy este sa to da, ale ako nahle pride TAM ludia sa napchaju ale dobra polka ostane na molecke a dalsie 2 spoje trolejbusov su prepchate a ak das kapacitne mensie vozidla tak L32/33 bude permanentne pretazena (A tym padom mozno aj L35 ked si ludia na nu zvyknu)
SORy by som na 32 bral iba v pripade zlepsenia intervalu, ktory som napisal nizsie
Lenže v takomto prípade by ale potom linky 20 a 22 nemali absolútne žiadnu náhradu za staré vrakosy a ik415ky ktorych je v trnavke 5 a pol. Pardon. Len 5.
Nosným systémom DD sú trolejbusy! Veď po novom už je aj trasa 32 upravená aby si ľudia odvykli používať ju. Jednoducho 32 je len spojenie dlhých dielov a kramárov popr. hlavnej stanice. Btw tie sory ktoré tam majú byť sú 10,5 a nie 9,5mové. Majú len o 10 miest menšiu kapacitu ako karosy alebo bambusy. A myslíš že tedomy sú vhodné?! Samozrejme že nie ? Majú síce dobré motory, ale nie natoľko, ako mali tamy.
Co to taras? A co ze bola predlzena? Zvysila sa kapacita zo 4 spojov za hodinu na 6? To je o 50%! Ak miesto TAMu pride SOR s kapacitou nizsou o 7,5%, tak je to stale posilnenie o 42,5%. To Dlhym Dielom musi spolu s posilnenim na L33 (nasadinim klbovych troflov) stacit. Su aj ine miesta v Bratislave.
No ak ked dosli Solarisy , 88 NM -AS - bola obsluhovana 4.DP a nikto necakal ,ze tam budu Solarisy z 1.DP.Detto aj 96ka presla z 2DP na 1.DP. Cize ked je 32ka , 80ka obsluhovana 3.DP - to neznamena,ze sa to nemoze zmenit prichodom novy vozidiel.
Ako spomina AMOS - aj ja som to tvrdil asi pred 2mesiacmi - najvhodnejsi kandidati su L20,32,80
SOROV BN 10,5 je zatail 7 - dal by som na L37
Petto