Neviem ako kecho, ale ja osobne som vtedy pod Novým Mostom nebol. Bol si to Ty, kto sa tak sebaisto opýtal, citujem "No pokiaľ viem sú pod Novým mostom nie?" Tak som Ťa opýtal ja, že či tam naozaj sú vždy.
Alebo ešte lepšie, napojí sa až od Zochovej, nie? (chýba mi tu smajlík ťukajúci si na čelo). Čo by Eve2 mohlo, keď čakala na Lúčanke (stačí čítať). A hlavne, pre koľkým ľuďom by to pomohlo, ak by záložák využil križovatku pri Hálovej a začal od Dvorov? Však tam viac ľudí vystupuje ako nastupuje. Vidno, že L59 sa nevozíš a pred tým, než niečo vypustíš z huby ani nad tým neporozmýšlaš. ?
To ste sa ma opýtali ako keby som ich monitoroval ? niesom si istý teda, no pravdepodobne keď nehradili vynechaný spoj 59, tak boli rozlezené. Vy ste bol pod Novým mostom alebo to viete od niekoho zistiť, či tam dáky ZV nestál?
Ja dúfam, že sa nebudú prioritne objavovať na 32, ale, že pokryjú nimi radšej celú 22 a 37, a potom dáke poradia 20,30 a 32. A pre ich zachovanie interiéru verím, že sa do Petržalky nedostanú chúďatá.
nejako to neodoslalo, takze este raz - dakujem za update schemy liniek mhd k 8.1.09. len by som sa chcel spytat, ci tam nahodou nevypadla zastaka L96/196 pri trhu smer pe (bosakova?)...
No pokiaľ viem sú pod Novým mostom nie? Tak logicky nebudem ho posielať na konečnú ale nech sa napojí na trase. Od Nového mosta môže prejsť, po Pánonskej a potom nadjazdom ponad Panónsku k Lúkam II. alebo aspoň dakde inde bližšie aspoň na Dvoroch na trase sa napojiť. Uzlík pri Hálovej to umožňuje, že keď autobus zíde od Dvorov smerom na Hálovu ešte za benzínkou môže zahnúť doprava a ísť na Dvory smer mesto ? Neviem presne kde dotyčný čakala. Najlepšie je ísť na Dvory (podľa mňa) a tam vyčkať na 59. Ak nejde, tak treba naskočiť na 94 a na Vazovovej na električky, ktoré už potom človeka odvezú do Rače alebo k potrebným miestnym linkám.
Na dĺžku sú SOR 10.5 kratšie len o 27 cm ako naše Karosy B732. Dakto tvrdí, že SOR sa zaobíde bez BA, dakto, že si SOR zarába na BA vďaka JnT. Každopádne ak chceme zmenu aby sa tu prestali tí trti rozťahovať tak ako v stavebníctve, tak doprave, stačí voliť inak ako v predošlých voľbách. Ak bude opäť zvolený Gyurkovsky, tak to bude ozaj vážne, nakoľko neni možné s otvorenými očami voliť dakoho, kto akurát roky sľubuje pekné projekty, z mestskej kasy zadáva projekty známym čo potrebujú zarobiť, ktoré aj tak nebudú nikdy (aspoň nie za jeho hospodárenia) uskutočnené. Všetko to slúži akurát ako namotávka k ďaľším voľbám.
Normálne to nie je. Ale ak sa momentálne nenachádza na Dolnozemskej záložák, tak sa vypadnutý spoj ani neoplatí ísť hradiť. Lebo ak by si sa mal v špičke dostať z centra na Antolskú, tak ti to bude trvať tak dlho, že náhradný spoj by išiel tak 5 minút pred odchodom toho nasledujúceho. A uznaj, že či meškáš do práce/školy 15 alebo 20 minút, je už úplne jedno.
Ale SOR potrebuje zarobiť, lebo J a T...A z nejakých podivných ekonomických analýz vyšlo v DPB že najlepší pomer cena/obsaditeľnosť vyšiel pri vozidlách dĺžky 10.5 m.
Okrem toho ani prímestské vozy (od odstavenia 1201) a ani 10.5 metrové vozy v našom modelovom koľajisku v mierke 1:1 ešte nemáme ?
Na 90 percent tipujem , ze Tedomy budu s LBC nalepkami - detto aj SORY 34xx.
Nebolo by lepsie kupit/prenajat 70 Tedomov ako 20 Tedomov + 50 hrbatych Sorov (odratal som C verzie a autoskolu )? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo