Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #120279:
Hej, najmä taký skrachovaný Ikarus sa určite smeje... Prestaň sa hrať na odborníka so svojimi subjektívnymi radobyznalosťami.
Reply on: stevo #120273:
O odbornosti ŽU mám svoje pochybnosti, okrem toho prestupnosť 10 min. lístka nevymyslela žiadna ŽU ale ing. Mg.
Reply on: stevo #120270:
To je arogancia?
Reply on: S499.1023 #120165:
mas skoro nemecku preciznost. to vsak neospravedlnuje tu trestuhodnu absurdnost, ktora nielen obmedzuje, ale priamo ohrozuje bezpecnost a plynulost dopravy a jej ucastnikov.
Reply on: Ike #120116:
To by som skôr bral ale aj tak si nemôžem pomôcť, lebo ako som písal už som na ne alergický za ten celkovo komický vzhľad. To musia seriózny výrobcovia, ktorí sú na trhu roky považovať za urážku pomenovania autobus a tiež tí čo vyrábajú trolejbusy musia byť riadne mimo z toho SOR trolejbusu. Som dúfal, že ho budú vyrábať nie v BN prevedení ale v NB. Predcenil som ich ?
Reply on: diky #120123:
Takže mi naznačuješ, že Vám Lamačanom neprekáža, že vám na 30 chodia kapacitne menšie SOR namiesto 12-metrových Karos? Ani v rannej špičke vám to nevadí?
Reply on: Emo #120238:
SOR JE PARÓDIA AUTOBUSU! Pri pohľade na SOR musia vyýrobcovia ako Ikarus, ex-Karosa teraz Irisbus, MAN, Mercedes a Volvo vracať a kŕčové žily chytať od nervov, že taký lacný šunt ich prebije len vďaka cenovej ponuke ? To, že sa vyššie spomenutí výrobcovi snažia vyrobiť ozajstný autobus a nie lacnú nízkonákladovú konzervu sa musí odzrkadliť aj na cene, no to čo potom daný DP kupuje je odrazom toho na koľko si svojich cestujúcich váži, takže nás si váži akurát tak na SORy. ?
Reply on: S499.1023 #120174:
"Ten argument je jediný. Pretože mesto a DP tak rozhodli. Bodka."
aj Hitler rozhodol... A chvala Bohu ze nie vsetci mu pritakavali...
Reply on: S499.1023 #120176:
konecne mozem suhlasit aj s Tvojim prispevkom ☺
STORNO (PCL)

Ozaj a neviete náhodou, majú pracovníčky predávajúce predplatné cestovné lístky nejaké sankcie od zamestnávateľa, ak vykonajú storno? Lebo mne sa raz nejakým nedorozumením (neviem, či mojou vinou alebo vinou pracovníčky alebo aj-aj) podarilo kúpiť PCL od iného dátumu ako som chcel.

Ešte v predajni som to zistil a slušne, pre istotu aj s ospravedlním, som pracovníčku požiadal o opravu. A to ju teda riadne "vytočilo"... Suma za PCL bola rovnaká, len musela vytlačiť nový ten doklad z Emtestu a opraviť údaj v čipe na čipovej karte.
Reply on: Vladimír #120187:
co nam brani urobit viac? zabrzdenost? ak sa bus zbrzdi pre "neplanovany" vlak, tak neprestupujucim listok plati, ale ak si prestupil, zrazu je z Teba cierny pasazier...
Mame grafikony a platnost listka je spravodlivo len podla grafikonov, prave preto ze sa v realite moze stat vselico.
Overit platnost podla grafikonov zvladne jednoduchy program.
Reply on: Ámos #120192:
dobre si to napisal ?
Reply on: S499.1023 #120194:
myslim ze to nebolo take zbrucha rozhodnutie ako zavedenie neprestupnosti listka v prestupnom systeme, ale jedno z najodbornejsich rozhodnuti na Slovensku na zaklade Almy mater Zilinskej dopravnej univerzity.
Reply on: Peon #120244:
Zaujímalo by ma ešte, ako je to v praxi s tarifnou kontrolou pri preprave príručnej batožiny. Revízori so sebou nosia aj metre ❓ Totiž platí sa za rozmery väčšie ako 30 x 40 x 60 cm.

Ja napr. neviem odhadnúť čo je a čo už nie je príručná batožina, ešte že pokuta za ňu (aj za nezaplatenie dovozného za psa) je symbolická - 1 € za batožinu, 2 € za psa.

Pritom ma prekvapuje, že za dodatočné preukázanie PCL, resp. nároku na zľavu na Olejkárskej ul. sa platí až 5 €. Viem, že tieto ceny nie sú nové, no aj tak ma to zaujalo.

PS: Mohli by ste už "tému vašich sporov" ukončiť, lebo pri vašich hádkach na moje príspevky nikto nereaguje. Dík ? ?
Reply on: Strop #120264:
Bez ohľadu na to, či by prerobil alebo neprerobil, podľa môjho názoru by mohla byť MHD kľudne bezplatná. Keby to nevychádzalo, tak by mesto trošku zvýšilo dane. V konečnom dôsledku by zrušením zdvojeného financovania (mestský rozpočet aj cestujúci) všetci výrazne ušetrili.

Ale už sa to tu diskutovalo, keď s tým prišiel Kočner. S499.1023 by podľa neho stratil možnosť [podľa mňa ilúziu možnosti] ovplyvňovať kvalitu. U poniektorých iných diskutujúcich by zrejme došlo k samozvnieteniu a následnej smrti pri pomyslení na to, že by to zákerne zneužívali aj ľudia, čo nemajú v BA trvalý pobyt. ?
Reply on: drink #120199:
arogancia sa Ti nemusi vyplatit.
Ma tu niekto kontakt na Hornika a Pankraca? surne potrebujem!!! dakujem
wow wow squint Prosim
Reply on: toldo #120206:
ak byvas v Karlovke a chodis elinou do centra tak nijak. Ak by si bol Petrzalcan a mal by si linkovanie od zakladov prerobene na prestupy, tak v tom pripade na 100%. Nehovorim ze 100% cestujucich z Petrzalky do 15 minut prestupuje, ale tak to tu bolo nielen vymyslene, naprojektovane, ale aj zrealizovane. Prestupny system. Vtedy este dnesne vedenie netusilo nic o MHD (nie ze by dnes tusili) a uz vobec sa im nesnivalo, ze tie stolicky dostanu. ?
Reply on: Solider #120266:
Teda pokiaľ sú lístky. Pokiaľ nie, určite ide nejaký výnos z nich aj na iné účely.
Reply on: Strop #120264:
A myslíš, že farbu do označovačov, opravovať zaseknuté automaty a pridávať kotúče s lístkami netreba? Rovnako ako platiť revízorov?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.