Reply on: 810zssk #120088:
1.) co z toho je dovod na neprestupnost listka?
2.) myslim ze MHD nie je o tvoreni zisku, ale o sluzbe mestu na odlahcenie od IAD. preto nie su hlavne argumenty exaktne o nakladoch ale o tom, aby MHD ponala co najviac osob z IAD.
Kakke
1) SOR 9.5 BN nemali vôbec byť a považujem to za príťaž. Namiesto toho aby bola doriešená obsluha trate na DD a kúpilo sa zvyšných 6ks 25Tr, sa kúpilo hento lebo SOR potreboval zúfalo zarobiť. 10.5 sú rovnako nechutné a hnusné busy. Ma udivuje, že aj keď SOR už vyrába designovo príťažlivejšie autobusy typu NB sa nájdu dementi ako v našom DP a kúpia hnusné, odporné hrbaté vajce. ?
2) Solaris ak sa pozreš na ne ako náhradu za Ikarusy 280, na ktorých kapacitu rozhodne Solaris nemá sú FRAŠKA. ?
3) Iveco Daily na minibusácke linky je pekný trend obsluhy "zabudnutých" oblastí. Ale je to vážny nedostatok dopravy v BA. Osobne by som uvítal keby sa zaviedla linka 175 ktorá by obsluhovala Krasňany nakoľko sa dostať ďalej od trate sa dá len cez ulice Pekná cesta a potom až cez Černockého, čo je riadne na figu dostupnosť a roky sa nič s premávkou do Krasňan nerobí.
4) Prenájom schvaľujem, aspoň, že na to sa zmohli.
5) Električky?! ? to tie vysokopodlažné hebedá? Zatiaľ čo sa inde zmohli prerobiť ich aspoň na K3S my máme furt K2S a pekne krásne vysokopodlažné. To sa má akože chváliť?
6) Ten nový tender chválim no štve ma, že už viac než mesiac prebehol od otvorenia obálok a stále nevedia rozhodnúť.
7) Nové Tedomy ma tešia ale opäť mi nejde do hlavy prečo 20ks a prečo radšej nekúpia autobusy, ktoré budú vlastniť. To už fakt máme tak málo typov vozidiel?
Čo sa týka PC, tak napr. 3-mesačný lístok stál myslím 1580Sk nie (2x790Sk)? A čo ak dakto precestoval len 1000Sk za ten čas na lístkoch a teraz ho to výjde už viac, tak je jasné, že si kúpi PCL, však čo mu ostane pri zdieračskej politike magistrátu, ktorú kopíruje aj DPB logicky.