Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: NN #119157:
Tu 21ku radsej odvolaj , bo ta zakopu pod zem na tomto fore 😃 Tu linku spochybnovat by som sa bal ,bo si myslim ze je to jedna z najdolezitejsich liniek v meste , samozrejme az po L901 😃
Silou mocou chces aby nikto nemal priamy spoj dakam ,ty zlomyselnik. ?

Re #119160 enge2: To si vyhlasovali obyvatelia pri zastavkach Hrobakova az Technopol ako nahradu za zrusenu L81 , skor vyrobit novu linku L195 Technopol - SAFKO , v rannej spicke by sa tym padom dal zase urcite vytvorit 3 minutovy interval ako mnohi tu pozaduju , cize 95 (RS 6, S 7-8,PS 7-8,Vecer 10,vikend mozno 7-8 alebo 15 ) a L195 : 6,--,7-8,--,vikend mozno v preklade s 95 )
Detto ma napadlo aj dnes pri cestovani do Avionu s L61 -90 percent ludi natrieskaneho klbaku vystupilo pri AVIONE a par ludi islo dalej mala by sa zriadit L161 ( Avion - HS ) s tym,ze :
RS,S,PS,V,VIK
L61: 15,20,20,20,20
L161 15,--, 20,--, --
Nemá niekdo fotky či bližšie info o nových SOR BN 10.5? Už sú tu v BA?
Reply on: NN #119157:
Z tvojich prispevkov vidiet ze sa do MHD vobec nevyznas a nevies ani o com tam pises....ak by bolo po tvojom tak by cela MHD skolabovala ?
Reply on: NN #119150:
zrusit teda L83 v useku Nam. Hraniciarov - Technopol lebo ju tam supluje 95 s dobrym intervalom 😃 na to si asi zabudol, ak by si chcel rusit 84 tak kludne s presunom 83 tam kde bola kedysi 104 Ovsiste - Dubravka a vtedy mas pravdu kedy by bola 84 zbytocna a 99 si mozes kludne poslat motat od farskeho 😉 ?
Reply on: NN #119157:
98 chces skratit po ovsiste, hh cestoval si tym niekedy v trase ovsiste - jasovska ??? byva to rano plne kym pride k zastavke Ovsiste. chcel by som vidiet ako by si ty chodil petrzalskym "motakom" do tesca a inych casti petrzalky keby si to skratil. L52 je dobra pre obyvatelov Rendezu na pripoj k elektrickam do race. a tu by som posilnil. 56 na studenu nie je az tak vytazena 😉 to skor zrusit L54 ked uz nieco chces rusit 😃 . 84 zrusit? hmm, no to by ti potom pekne podakovali ti co chodia L84 do mesta hlavne z ovsista a eko univ. a naopak. keby tito ludia chodili 83kou tak tu by si potom musel posilnit akosi viac, ked chces rusit aj 34. Treba premyslat o kazdej mensej zmene nie len po trase linky ale aj o dopade na okolie 😉 ?
Reply on: david1 #119153:
viem na co sluzi 78, byvam na Muchovom namesti, cestujem nou denne (rano do prace 78+70/202/208, naopak z prace skoro vobec, to volim radsej 70+95 al. 202/208+50+95 (domov som nou chodil akurat ked mala konecnu Farskeho kvoli Tatra City, inak ma nebavi viezt sa zbytocne 2 zastavky navyse a z Farskeho treba ist zase cez krizovatku, to si radsej prestupim)) a nemozem si pomoct a musim zostat u tvrdenia ze nema v petrzke co hladat a ti lenivi ludia sa maju presunut z MN/V na farskeho kde to tu jednu zastavku cez most vydrzia, hlavne ak by sa posilnila 95 a 70 po tom co by mala 78 konecnu na ASMN, tym by sa urcite ziskal aspon 1-2 vozy
Zrusil by som a posilnil miesto zrusenych radsej nahrady za tieto:
29 - nahrada 28 ktora by zachadzala k hradu
34 - nahradza 83 (+kopec inych alternativ)
52 - nahradza 56
84 - nahradza 83 (+99)
94 - nahradza 93 (+31/39)
901 - bez nahrady

21 - skratit na konecnu Hl.st. (medzi ASMN/Hl.st. stacia tbusy)
59 - skratit zhruba po Hodzovo, dalej ju supluje 93/99
78 - skratit na konecnu ASMN a pomoct radsej 70/95
98 - skratit na konecnu Ovsiste, na Jasovsku nech zachadza 99
91/191 - skratit s konecnou na Vysehradskej
Reply on: david1 #119153:
L83 mala interval dakedy 3-4 minuty ???
K posilneniu L83 sa pripajam...
K ZMENÁM OD 8. 1. 2009

1; N80 bude v Petržalke kde končiť? Či to len cez deň sa už vôbec nebude dať otáčať pri Kúpalisku Matador?

2; Kinderko sa na 180-ke v blízkosti konečnej zastávky "Cintorín Petržalka" bude mať kde BEZPEČNE otočiť?

3; Páči sa mi, že na novom úseku trasy 57-ky budú zriadené tie tri zastávky (snáď budú na znamenie). Ich využitie cestujúcimi však asi bude takmer nulové, keďže tam nič nie je.
L78 je dotiahnuta do Petrzky hlavne na zber ludi z okolia Muchovho nam. L95 je v spicke v tej casti uz riadne naplnena.

Na L83 by mali dat povodny interval ako bol pri jej zavadzani. V spicke 3-4min. Ved je to nahrada za L 104,105,106 ,ktore fungovali s cca. 8-10min. intervalom.

Na L95 uz tiez po roku stiahli int.na 4 min. rano
Reply on: david1 #119151:
to je podla mna dost velky dovod...

a potom tie motorceky co maju pseudoduobusy asi nie su velmi stavane na jazdu spojka plyn v kolonach 😉 no dobre budem korektny - jazdu brzda-D-plyn ?
Aky je vlastne oficialny dovod na zrusenie L133? Jedine co ma napada mozu byt zapchy na nabrezi. Cize elektricka je v meste skor.
Reply on: M3go #119134:
preklepol som sa, malo byt 34, nie 32, proti 32 nic nemam (z DD by som linky nebral, tam je dost naprd situacia aj pri sucasnom stave). 84 a 34 su zbytocne linky, moj nepriatel cislo 1 je suverenne linka 84 na zrusenie, vacsinu trasy ju supluje 83, v petrzke 99, poriesit by stacilo druhy koniec. 34ku taktiez 83ka. a ked uz nie zrusit 34 a 84, tak min. obom vyrazne zhorsit interval v prospech 83ky ktora je naozaj nosna a odviezla by na najvytazenejsich usekoch ludi co vyuzivaju vsetky 3 linky

ad prestup z 84/99 na 78, ten beztak neexistuje ani dnes, kedze sa musia ludia trepat skrz krizovatku na Farskeho kde z tej zastavky beztak odchadza 95 a prestup v ramci safka by bol bez problemov ak by tam bola konecna 78 (prip. po zruseni 78 do centra by sa trocha presli na malu scenu na 70tku alebo by mohli pouzit 50tku zo safka)

z 95 na 78 sa bude dat prestupit na safku takze minimalne v petrzke 78 nie je potrebna
Reply on: Mischo1 #119135:
Treba spisat peticiu na L133.Ked sa dala zhovadit trasa linky 32 cez staru trasu L33 len skrz dake podpisy ci co , tak preco by sa nedala o5 ozivit tbusovy expres L133. ? Este pred par rokmi na zastavke BANIKOVA sa viackrat stalo, ze tam abus ani nezastavil - nebolo ludi .
A aj taka L28 by sa dala skratit po Rivieru a usetril by sa voz aspon v spicke .

Ked bude EUROVEA a Twincity za 2,3 roky ,urcite stupnu naroky na MHD v danej oblasti. Cize moje scifi : L133 az po AS MN ? prip. dalej na Trnko .
Reply on: doktor54321 #119133:
3707 bol v jednej reklame na ruzoveho mobilneho operatora .

Re #119140 stevo: 32 je na DD opravnene ,kedze zrusili elinu 1 na HS ,tak uz nie je ziadny dovod rusit ju ( mozno tak skratit po Rivieru -ale to by si nedovolili) .Keby nebola L32 tak nie je ziadne spojenie s centrom pre DD ,pretoze L33 ta akurat tak zvezie k elinam.

Re #119129 MatejBA: Zaujimave pocitanie ?

Re #119132 NN: Zastavka najblizsie k TPD by sa mala zrusit , teda zostane len konecna a Farskeho . Ale urcite by som ju nerusil do Petrzky kvoli prestupu z L95,99

Re #119135 Mischo1: Treba spisat peticiu na L133.Ked sa dala zhovadit trasa linky 32 cez staru trasu L33 len skrz dake podpisy ci co , tak preco by sa nedala o5 ozivit tbusovy expres L133. ? Este pred par rokmi na zastavke BANIKOVA sa viackrat stalo, ze tam abus ani nezastavil - nebolo ludi .
A aj taka L28 by sa dala skratit po Rivieru a usetril by sa voz aspon v spicke .

Ked bude EUROVEA a Twincity za 2,3 roky ,urcite stupnu naroky na MHD v danej oblasti. Cize moje scifi : L133 az po AS MN ? prip. dalej na Trnko .
Reply on: Petto #119112:
Načo? Tie čísla sú už zaužívané. Iba by si poplietol ľudí. Ak už prečíslovať, tak až vtedy, keď sa bude robiť prečíslovanie liniek v súvislosti s BID. Nech sa to spraví naraz jedným vrzom.
Reply on: Mike #119145:
tak to potom mal ist v predstihu. inak sa da zovsadial dostat na stanicu s jednym prestupom.
Reply on: Ámos #119144:
No, ak nestíha, tak skoro každý ktorý nebýva po trase 93ky ?
Reply on: stevo #119140:
ktori Petrzalcan musi 2x prestupovat pri ceste na hlavnu stanicu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.