pri linkach 68 a 87 by to davalo zmysel , ale obavam sa ,ze to su asi jedine linky este ma napada 59,75,78.
zmysel ale to nedava pri 28,29,32,37,38,,39,41 atd. atd atd detto nosne linky 93,94,95
Re #119110 toldo: Zjavne ste nepochopili princíp oblastného systému označovania liniek. Ten je v zásade taký, že jedna číslica označuje mestskú časť, kede je jedna konečná a druhá číslica mestskú časť, kde je druhá konečná. Takže linky ako 68 (Ružinov - Petržalka) a 87 (Petržalka - Vrakuňa, v Ružinove je len jedna zastávka na okraji, takže tam nemá zmysel dávať 6-ku) sú úplne v poriadku. Predpokladám, že ste sa domnievali, že len prvá číslica označuje mestskú časť. Inak každý odborník na dopravu Vám povie, že prečíslovať linky bez zmeny trasy alebo nejakého iného závažného dôvodu je nezmysel. Optimálne je linkovanie vôbec nemeniť, pokiaľ na to nie sú objektívne dôvody (rekonštrukcie ciest, stavba novým tram-tratí, zmena dopravných prúdov vyvolaná významnou stavbou atď.).
ano, poniektore su obsadene iba na civilizovanej urovni (ludi nedonutis chodit na busy pravidelne a rovnomerne), ale v prevaznej vacsine je 94 vyuzita dost. Keby nebola, tak 93 by musela mat interval 2 min. a pri konecnych by chodila zas prazdna. 94 ma velmi logicku a funkcnu trasu aj interval.
To boli casy - ludia pozerali ,ze to ,co je za MINIMINI na sidlisku , to bol este netaktny interval 27 minut ? a tusim aj bol raz aj voz 3503 na spickovej L33 cez prac.tyzden ale v lete
Ja si pamätám ešte 32 obsluhované Sor B9.5, ale dlho im to nevydržalo... Nejaké tie dva mesiace tam vydržali a potom sa tam vrátila väčšina TAMov taktiež voľakedy Ik 415tky tu jazdievali A teraz sa nechám prekvapiť.
Uznavam ,to som trepol sprostost ? za ktoru sa ospravedlnujem.
Mali by sme uz uzavret tuto temu , kazdy chce daco ine - nechajme sa prekvapit o cca 4 mesiace
TeBeCe
http://www.staremesto.sk/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=3238&Itemid=42 (zaujimave od strany 10)