mne je jedno koho picha. ide oto, ze vo Vegas su sobase velmi jednoduche a cele to trva aj s vybavovackou asi hodku. V LA, kedze to je iny stat to uz take jednoduche nie je.
A samozrejme povedie na Dlhe Diely. Zaujimavostou bude ze nadzemka nebude klesat, ale bude stale vo vyske konecnej Kuklovska. Kedze na Molecovej to bude dost vysoko nad zemou, cestujuci budu musiet na zidenie zo stanice pouzit vytahy znacky Schindler. Samozrejmostou je ze budu umiestnene tak aby boli od zastavky elektriciek vzdialene aspon 5 svetelnych krizovatiek.
Nocak bude mierne zlacneny - 42,18 sk (2x 60 minutovy ticket). A povedz mi prosim ta kam chces ist nocakom viac ako 70 minut. Jedna cesta nikdy netrva viac ak ju neprerusujes.
No ak si pamätám tak chcel Záhradník vyradiť TAM-BUSy najprv A veď ja som zvedavý aké novinky nám donesie z Las Vegas keď dojde... Možno pri najbližšej novinke, ktorú zavedie v BA povie, že takú majú aj v Las Vegas... ? A možno už bude aj pani Záhradníková.
Ak to bolo vozidlo 1711 - 1714, tak to nebolo z najnovsich, nybrz preradeny serbel z Krasnan. Suhlasim s tym, ze hlavne co sa motoru a prevodovky tyka su to sroty, ale ani po dodavke novych Tedomov a SORov za vsetky nebude nahrada... A prioritne treba vyradit vozidla, ktore sa rozpadavaju...
Pripomienka k neprestupnému lístku. Príklad: Cvaknem si lístok v 210 na Kooperative, pretože 21 práve nejde a nechce sa mi čakať, kým príde. Počas zdržania na Karpatskej nás dobehne 21. Ako cestujúci, rozhodnem sa prestúpiť na Račianskom mýte na 21, pretože to je rýchlejšie. Na Krížnej nastúpi revízor. Ako zistí, že som počas 15 minút neprestúpil/prestúpil?
Emo