Primát(or) dostane polročnú odmenu 460.000 Sk. Navrhol mu ju Cílek za "náročnosť a rozsah zabezpečovaných úloh". Že by za to, ako (ne)zabezpečil štadión na hokejové MS? Alebo ako (ne)zabezpečuje budovanie nosného systému?
"Výjimku z tohoto systému tvoří pouze R 705 Dubeň z Bratislavy do Žiliny, který kvůli zajištění autobusových přípojů v Žilině dostal posunutý odjezd"
Takže taktový rýchlik sa prispôsobuje autobusom, namiesto toho, aby to bolo naopak.
Re #118906 Ike: Ale nie. Sorry. Len to, ze na neho reagujete ho len podporujete k dalsim prispevkom. Nikto nemoze byt taky blbi a podla mna to je len nejaky hajzlik provokater.
Nevsimajte si prosim jeho pripsevky a casom snad bude pokoj.
A ak je skutocne taky sprosty, tak si len povedzte: "Posledni budu prvi a prvi budu posledni."
Zabudol si 4.30 a 5.09, čo tiež bohovo sedí do taktu.
A to mi ešte z môjho obľúbeného ranného vlaku stiahli doterajšiu kombináciu B, Bt a Bdt a nahradili ju rovnakým počtom Bdtmee, vhodným tak pre trpaslíkov. Doteraz bolo problémom sadnúť si medzi Šenkvicami a Pezinkom, dnes stáli ľudia od Trnavy až do Bratislavy.
Na Račianskej stačí pridať ešte jeden-dva spoje linky 17, potom už ide dopyt výrazne dole a existujúce linky to bohato zvládajú. Rozhdone si nemyslím, že by 17 mala jazdiť celodenne.
nefunguje ako nefunguje. neviem ako momentalne ale este nedavno ti stacilo poznat historika, ktory zadal poziadavku do archivu.
Ale ved nova budova archivu by mala byt do 2-3 rokov.
pokial viem, tak archiv mesta bratislavy je az do postavenia novej budovy nepristupny pre verejnost. aspon naposledy ked som sa informoval, to tak bolo. nejake materialy o stavbe tunela pod hradom sa nachadzaju v slov. nar. archive, avsak nestudoval som ich. keby mal niekto zaujem, mozem pohladat blizsie udaje k ich lokalizacii.
na tych fotkach co som videl, z toho krytu viedol vychod aj do toho priestoru dnesneho staveniska. akurat vtedy to ustilo do nejakej latriny, po ktorej dnes niet ani stopy ?
chodba na palisady je jasne viditelna aj pri jazde trolejbusom, pri jazde smerom k hradu na pravej strane cca 50-75m za budovou skol M Hodžu. Rozpoznas ju daka tomu, ze je z rovnakeho materialu ako samotny tunel. Momentalne je pred vstupom do chodby nejaky vykop.
Martin Fundárek
http://televizia.joj.sk/teletext/119.html