Ty si aj čítal tie články, čo linkujem? ? Žiaľ, nepochopil si problém. Tak skúsim ešte raz...
Pokiaľ prejdem do ľavého pruhu na diaľnici V OBCI do ľavého pruhu a idem rýchlejšie ako auto v pravom, tak nevykonávam PREDCHÁDZANIE. Čiže zákaz na tej značke sa nedá porušiť. Nie že by neplatila, ale nedá sa porušiť.
A teraz si otvor tie články a tam si to naštuduj, prosím...
Myslim ze tymto prispevkom si vyprovokoval niekolko dalsich a neda mi nesuhlasit s Tebou. aspon v tomto urcite, lebo vacsinou sa zhodneme. Tukol ten vodic 5 zastavok po sebe toho pred nim? V com mas(mate aj ostatni) v tomto problem? absolutne nechapem. A co ako chces riesit s tym cislom v redakcii? Ako Ta ohrozil, obmedzil, zranil, jazdil zbytocne plny plyn/plna brzda? To, ze by aj zastavil pod 2 cm za vozidlom pred nim je akoze nejaky problem? Preco poniektorym tu kritikom vypadavaju vlasy ak raz vodic zastavi blizko toho pred nim a raz zas zas ze pocuva v radiu svatu omsu?
Taketo veci ziadneho cestujuceho nijako nemaju co zaujimat!
Je to jeho styl jazdy a sam je zodpovedny za svoje jazdenie pokial nikoho neohrozuje, neobmedzuje, alebo nesposobuje niekomu neprijemne pocity z jazdy ked dava plny plyn/plna brzda.
Az tych 5 zastavok po sebe tukne do toho pred sebou, tak potom kludne zverejni cislo z redakcie, ale tu je kritika uplne bezpredmetna.
Tie dva či tri nárazy na Jurigovon námestí zozadu do druhej električky boli náhoda, že? Lebo šofér šiel 5km/h, to mi chceš tvrdiť jo, že všetcia ale úplne všetcia šoféri sú si vedomí toho čo robia vždy,že? HA-HA-HA ?
No ale čo vy už tuto na tomto fóre robíte. Takže po prvé: to, že sa cestujúcemu zdá, že autobus je nalepený na nejaké auto, je dosť skreslené, keďže vy nie ste na mieste vodiča, tým pádom auto vidíte pod menším uhlom a zdá sa, že autobus je nalepený, hoci realita je úplne iná. A čo sa týka zodpovednosti za prevážané osoby, tak k tomu len toto: rovnakú zodpovednosť má aj vodič IGK, ktorý urobí myšičku pred autobus a prudko zabrzdí = bežná realita, na našich cestách, takže tým ohrozil 80 - 100 - 150 ľudí...takže byť trestne stíhaný za prečin všeobecného ohrozenia môže byť kľudne hocijaký vodič IGK
A k tomu zákazu predbiehania, zvislé dopravné značky su nadradené vodorovným, to znamená, že ak je na ceste prerušovaná čiara, a zákaz predbiehania ako zvislá značka, tak zákaz predbiehania platí.
Ale najlepšie je to na 33, keď si to duobus valí z kopca a dole na Molecovej zastaví tesne za autom stojacom na semafore...Niekedy sa až silne chytím držadla, lebo mám pocit, že to do niekoho napálime. ?
ivanbuto