je to tak... takto som sa napr. dostal k technickym poziadavkam toho prveho tendra na prenajom... stacilo jeden slusny mail, a o nejaku dobu som si siel po podklady a este aj prijemne pokecal s jednou pani co mi ich davala ?
Na K reporte je napisane ze je to z ich oficialnej stranky, takze to bude viac ako len manik. Aj ked spracovanie tej montaze nie je prave najlepsie, tak bohvie kde je pravda.
V kazdom pripade SOR kraca milovymi krokmi medzi kvalitnych vyrobcov busov po vsetkych strankach a jeho pripadna vyhra tendra v Prahe to bude len potvrdzovat.
videa Škody 9Tr #53, historických električiek DPMB #38 + SGP #135 a ČKD - Tatra T2 (Tramvaj2) #215 a zvonce #104ky a #18ky ale aj posledného Ikarusu 283 #1512 a trolejbusov 14Tr a 15Tr
No ved hej. DPB by podla mna mal sutazne podmienky zverejnovat. A zrejme na zaklade zakona o slobodnom pristupe k informaciam by ich mali aj na poziadanie zverejnit.
chyba. to co si ty citoval je:
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Sólo autobusy pre prímestskú a mestskú dopravu.
dalej je este:
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup nových nízkopodlažných sólo autobusov (do 11 m) pre prímestskú dopravu, mestskú dopravu a na prevádzkovanie autoškoly.
Tu sa uz jednoznacne pise o NP vozoch. Pisal som na UVO a odpisali mi. Bohuzial oni mozu kontrolovat tender od jeho vyhlasenia po podpisanie zmluvy, nie ci sa podla neho realizuje spravna dodavka.
Na to treba kontaktovat zriadovatela DPB, cize mesto a jeho kontrolora alebo (podla mojho nazoru) kedze DPB pobera financie z verejneho rozpoctu aj NKU.
Ty blaho. Ak budu takto vyzerat aj SOR 12TN, tak by som nemal absolutne nic proti ich dodavke.
Skoda, ze nasich 9.5 metrovych a zrejme uz ani 10,5 metrovych BNiek sa to tykat nebude.
TeBeCe