Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #117104:
Že na Prístavný most, ty si riadny srandista. V lokalite križovatky Vajnory ti bude vstupovať 5 pruhov (3 D1 + 2 I/61) s tým, že ďalej máš 2 pruhy na diaľničom obchvate a 3 na Seneckej, ktoré ale končia pri Zlatých pieskoch. Čiže kolóny sa zmešia akurát tak, že nebudú mať 15 kilometrov, ale len 10. Avšak čakať sa bude stále rovnako.
Reply on: 810zssk #117082:
Že si sa ty nikde L51 neviezol v dopoludňajších hodinách medzi Polusom a Trnavským?
Na L180 by kludne stačil aj dispečerský Citroen.

Re #117091 KIKUCHI86: Stĺpiky po pravej strane (v smere do centra) sú 3. V poradí od Slovanetu ide o detektor smer centrum, návestidlo predzvesti smer centrum a detektor smer Ružinov.

Re #117102 ivanbuto: Najväčšmi som zvedavý, ako bude tretí pruh riešení v úseku cca 1,5 kilometra pred nadjazdom ponad železnicu vo Vajnoroch. Lebo mostné objekty nejak extra široké nie sú a zeleň tam nerasie. A tiež, ako ukotvia portály so značkami, keď v strede nebude žiadny priestor ale len betónový "múr".
Reply on: Ike #117119:
Nie, v súvisosti s cyklodopravou sa stačí v prvom rade pozrieť na samotnú BA a na bližšie destinácie v okolí. (Diskusia nie je len o Seneckej ceste, ktorú Ty stále omieľaš.)
Reply on: Ámos #117118:
A na kieho frasa, bolo prosím Ťa treba ju rozšíriť tým spôsobom, ako sa urobilo, keď následne tak či tak rovno ide jeden pruh a doľava jeden? Nebolo už aj na tomto fóre o tom dosť písané?

Aký priestor sa tu vytvoril pre chodcov? Aký pre cyklistov?

Ako sa zlepšili podmienky pre trolejbusovú a električkovú dopravu?

Isteže, podjazd pre električky. Takisto, ako mal byť by mal byť urobený napr. na Račianskom mýte. Chodci sa tam ráno nezmestia na uzučké ostrovčeky a priestory medzi prechodmi a sú ohrozovaní. Do toho peniaze dať netreba? To nevadí polícii, je to bezpečné?

Pokračovať by sa dalo na ďalšie tri strany príspevkov....
Reply on: ivanbuto #117117:
co by bolo udrzatelne? cyklochodnik? miesas jablka s hruskamy v tomto pripade... fakt si myslis ze ti niekto pojde na bicykli z Rece do BA do prace? to radsej nech tam postavia nejaku primestku lahku zeleznicu
Reply on: ivanbuto #117117:
nie som spokojny a nemyslim si ze je udrzatelny. No taktiez viem, ze mna z MHD vyhnala jej obrovska nespolahlivost. A tu sposobuje aj statie autobusov v zapchach. Zahradnicku bolo treba rozsirit.
To ze sa malo pridat 100 - 150 milionov a vybudovat podjazd pre elektricky je ina vec.
Reply on: Ámos #117115:
Ad. financovanie verejnej dopravy v BA, ak sa argumentuje "trhovým spôsobom", znamenalo by to ale radikálnu zmenu celého systému, kde sa v súčasnosti budujú komunikácie z verejných prostriedkov, udržiavajú z verejných prostriedkov, hlavne však, využívajú zadarmo, bez akéhokoľvek zohľadnenia napr. efektivity využitia priestoru dopravným prostriedkom, atď. Potom by sme sa mohli baviť, čo koľko v skutku stojí.

Pri zohľadnení súčasného systému, kde sa veci financujú z verejých zdrojov, nie, nezdá sa mi to byť malá čiastka mestksého rozpočtu, nič to však nemení na tom, ak sa niekde minú veľké sumy na nezmyselné dopravné stavby.

A pokiaľ Ti nedošlo, nejde tu iba o peniaze. Bavíme sa tu zatiaľ pomerne v technokratickej rovine, pričom celý čas tu ide aj o životné prostredie ľudí a kvalitu urbánneho priestoru, kde patria práve napr. cyklocesty, stromoradia, kde ale značne negatívne pôsobia automobily, pokiaľ je im daný príliš veľký priestor.

Ale pokiaľ si Ty so spôsobom riešenia dopravy v BA spokojný a myslíš si, že je udržateľný a že vskutku sú tie investície do dopravných stavieb opodstatnené, prosím, presviedčať Ťa chuť skutočne nemám ani nebudem.
Reply on: Ike #117110:
Samozrejme pri ceste z Pezinka je rovanakým problémom absencia bezpečného cyklistického spojenia paralelným smerom.
Reply on: ivanbuto #117114:
Ale nejako zabudas, ze kolko sa mina na zeleznice a dotovanie vykonov vo verejnom zaujme.
Takisto BA rocne dava do verejnej dopravy viac ako tretinu svojho rozpoctu. Zda sa ti to malo?
Reply on: Ámos #117112:
Aký výpočet? Že napr. koľko mld. Sk by dokopy malo stáť plánované rozširovanie diaľnice, Seneckej, a ďalších komunikácií?

Alebo koľko mil. Sk sa v BA akurát minulo na rozšírenie Záhradníckej alebo sa plánuje na Harminocovu, a ako by sa tie peniaze dali použiť inak?

Verím, že si to vieš vyrátať aj sám. Ale ak sa k tomu dostanem, tak aj nejaké výpočty eventuálne budú.
Reply on: Mike #117100:
haluz bude ,ked pojde daky kratky plynovy šerbel v podvecernych hodinach z AVIONU smerom do Petrzky - to asi neprezije ten naval. ?
Info o tom grafikone L96,196 su uz 100% pravdivé ???
Reply on: ivanbuto #117111:
tak nam skus spravit vypocet. Velmi rad by som ho videl.
Reply on: Ike #117110:
Ja hovorím o celkovom nastavení riešenia dopravy a smerovania investícií.
Reply on: ivanbuto #117109:
Sorry, ale Slovak Lines, SADDS, SAD Nove Zamky, Turancar a ina tranzitna doprava tadial nechodi? stvorprudovka do pezinka ti nevadi a to je o kategoriu nizsia cesta
Reply on: Ámos #117108:
Tak nech je v inej trase, ale ide o to, že má nejaká byť, nejaká, na ktorú sa môžu ľudia aj dostať, a ktorá sa bude napájať na trasy v BA. Avšak 2,6 mld. sa tu našlo zo štátneho rozpočtu len pre autá.

A určite že dobre označné poľné cesty nestačia pre cyklistiku ako spôsob DOPRAVY (nie rekreácie). ❗
Reply on: ivanbuto #117107:
keby tam aj bol cyklochodnik nechcel by som tam ist na bicykli vedla tych plechoych skatuliek. Cyklocesty treba vybudovat mimo hlavnych tahov, tak aby bolo bezpecne, zdrave a zaujimave. A nemusia byt vzdy z asfaltu. Stacili by len dobre oznacene polne cesty s odpocivadlami a zachodmi.
Reply on: Ike #117104:
http://tvojepeniaze.pravda.sk/bratislava-dostane-sirsiu-dialnicu-d6n-/sk_pludia.asp?c=A081017_113029_sk_pludia_p01

Ja, na rozdiel od Teba, nepokladám investíciu 2,6 mld. (!!) Sk do Seneckej cesty za koncepčené riešnie dopravy.

Inak, čo myslíš, aj pre cyklistov sa tam niečo "ujde"? Keby náhodou, niekto, nebodaj, chcel aj inak ako v plechovej škatuľke?
Reply on: ivanbuto #117096:
lave odbocenie z Jegeho tam skutocne je. a cakam ze aj zvlast pruh bude lebo vyustenie Jegeho je siroke na tri pruhy ale samotna Jegeho nemoze byt ZATIAL sirsia kvoli stromom na oboch stranach. ale pre investorov co tu stavaju urcite nebude problem zohnat povolenie na vyrub a nasledne rozsirenie cesty...
Reply on: Ike #117104:
"lebo sa akurat posunie hrdlo na pristavny most..." preco az na Pristavny? to chcu aj estakadu od Ivanskej rozsirit? ja by som cakal ze tri pruhy budu od krizovatky Zlate piesky. Jeden do mesta a dva dalej na obchvat...
Reply on: ivanbuto #117102:
Senecka mala byt stvorpruhova uz davno, su tu velke dopravne pruhy a netreba ich ignorovat... okrem toho toto je uz cesta prvej triedy kde ti chodi aj nakladna nadregionalna doprava...

Trojpruhovka do BA je ale hlupost, lebo sa akurat posunie hrdlo na pristavny most... skor by som bol za variant, ze pri Blatnom by bola krizovatka D1/D4 a odtialto by pokracovali dialnice dvopruhove... D4 by bola spoplatnena 130 a tranzitna dooprava by odbremenila mesto

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.