Požaluj pani učiteľke ? je veľký rozdiel medzi mojimi maniermi DPB ako si ich nazval a tvojimi vyhláseniami akoby to tu bola tvoja stránka. Začni sa hádať ešte aj sám so sebou ?
"Tak práve Brno, ktoré je schopné do novej VarCB3 s asynchrónnym pohonom dať laminátové sedačky, gumovú podlhu a naštetkované madlá, by som veľmi za príklad nedával. A čo konkrétne je na tom tebou vzývanom interiéri modernejšie oproti bratislavskej T3P?"
Pokiaľ viem, laminátové sedadlá, gumová podlaha a naštetkované madlá boli len v niektorých brnianskych T3R.P, nie v T3R.E. Mal som na mysli takýto interiér: http://bmhd.goo.cz/foto.php?T3R-4:20050710 Páči sa mi na ňom napr. to umiestnenie svetiel, ale najmä to, že to má modernejší nádych ako naše T3P (tvarované madlá, zapuastenie dverných pohonov atď.).
"vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť."
Nepopisoval som nedostatky T3 ako takých, ale konkrétne nedostatky bratislavských T3P.
Odhliadnuc od toho, že premávkových K2 je 7, nie 8 a Buse majú len 2 z nich, rozmýšľam nad tým, či si nebol (možno prvýkrát v živote) pri písaní tohto príspevku pod vplyvom alkoholu alebo nejakého narkotika... To si fakt myslel vážne, čo si napísal??? Keby takto (ne)rozmýšľali aj naši predkovia, tak sa dodnes vozíme v drevených dvojnápravákoch, lebo však "prečo by museli vyraďovať tie úžasné dvojnápraváčiky?". Teda takýto ultrašotonázor som dávno nečítal, a to sám som šotouš...
1. Lenže tá vozovňa je potrebná tam, kde je. Keďže pri výjazdoch na 203, 204, 207, 212, ešte možno aj 206 a 209, máš krátke vzdialenosti výjazdu/dojazdu a teda aj málo jalových km.
2. 14 TrM sa mi až v tak zúfalom stave nezdajú.
koksooo...akoze toto saradi v tabulke najvtipnejsich prispevkov medzi tie najvyssie hodnotene:D:D:D ty si uplny retard, ne?:D Kačičky mas predsa vo vani:D a bez sprievodu rodica by si do vozidla MHD ani nemal nastupit!!! a ked SU uz len 8 premavkovych, tak to je zle:D a koksooo...skoda, ze 5 je BEZBUSACIEK....skus to do Blanska poslat, mozno na zaklade tychto tvojich busačkovych a nebusačkovyh vyrokov urobia nejaku reklamu kampan:D:D:D
zapni ten jeden zavit, co mas v hlave a sustred sa na neho..ten ti dufam uz nabuduce nedovoli vypustit zo seba takyto psychoretardovany prispevok!!! ? ?
a co keby si sem uz nepisal?? drbe ti, alebo ano, ked to sem pises kazdy den...to je uzasne...este aby ti ho niekto aj nadiktoval..ked chces byt tvorivy, tak si vymysli sam a potom ho posli...to som zvedavy, co to bude zac....ty chytrak, tak sa skludni a nepis sem tie tvoje somariny kazdy den laskavo....to plati aj pre diskusne forum!!!!
lenze na trolejbusoch sa robili a robia priebezne generalne opravy a dokonca sa vyrabaju aj nove (len minuly tyzden bola dokoncena 6260), kdezto s autobusmi sa 10 rokov nerobilo nic.. ani opravy, ani nakup novych.. takze preto su teraz prioritou autobusy, nie trolejbusy.
Samozrejme, trolejbusov tiez nie je dostatok, ale neda sa riesit vsetko naraz. Uz sa riesia autobusy, elektricky, tak urcite sa budu aj trolejbusy, aj ked nie hned. Ale urcite by som nepanikaril, ze idu zrusit trolejbusy. To je uplna blbost..
Ako raz povedal Záhradník múdre slová (v tomto aj s ním súhlasím), že bolo by dobré predať riaditeľstvo DPB a postaviť vedľa Petržalskej vozovne... To isté by sa podľa mňa dalo urobiť s Hrobonkou... Napr. ju predať kúpiť pozemky niekde inde napr. pri KV alebo vo vozovni Dúbravčie keď bude a boli by aj peniaze... No to je pravda, že len 25Tr sú v dobrom stave...
Luky 133. Luky možno je to blbé ale nie nemožné. Viem aká je nálada medzi trolejbusármi a nie len medzi vodičmi. Tr-nové = 0 bodov, náhradné diely=0 bodov, vozidlá v zúfalom stave okrem duo.Síce sú novšie ale tiež níč moc hlavne po tech.str. Tak čo s tým? Nikto to nerieši a asi ani nebude.Pozemok na Hrobonke= až moc dobrá lokalita. Myslíš že som sám kto takto rozmýšla? Bez lístka sa ani lístok nepohne.
No to je dosť blbý krok kebyže to urobia. V dnešnom 21 storočí je všade vo svete ekologický trend. Teda buď jazdia autobusy temer s nulovými emisiami alebo na vodík alebo trolejbusy a preto si myslím, že by to bolo blbé zanechať tak isto aj električky kebyže chcú... Ale tie nemôžu lebo sú hlavný ťahún dopravy... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto