Ten cvakacek je tam ako historicka relikvia, ze ako a kam, az dosiahol pokrok ?
Inak preco robili v K2S tlacovku a nerobili ju v nejakom zadnom vozni T3/T6, prijemne prostredie smradlave po homlesakoch, fetakoch, ozranoch, popisane, doskrkane skla a interier, rozparane sedadla a polepene tyce od sajrajtu, prechcane sedadla kde by si sadol Branko vo svojon 10 tisicovom obleku. To by skutocne prezentoval stav v MHD v BA ? ? ?
Nejedna sa o MHD na Slovensku, ale napriek tomu, mozno ju niekto predsa len pozna... Jedna sa o MHD v zapadofrancuzskom meste Vannes (asi 58 000 obyv.). Spominana konecna A sa nazyva "Fourchêne", konecna B sa nazyva "Le Port" a konecna C je v dedinke "Séné" asi 7 km od mesta.
K prestupovaniu by som podotkol jednu vec, ze tunajsie cestovne listky platia hodinu od oznacenia, nie tak, ako v SK mensich mestach, ze jednorazove bez prestupu, cize ludia nemaju s prestupmi take starosti, ako u nas.
Koneckoncov, byvala linka 6 mi pripadala, ako keby v BA koncila 30 a 37 na z. Chatam Sofer alebo 70 na Safku. Len s tym rozdielom, ze tie zastavky su tu pomerne blizsie.
Ja v tom vidim jednu nevyhodu, a sice v case zapch vozy tociace sa V Le Port meskaju inac, ako spoje zo Sene, cize interval zachovany nie je, tak ako pri opacnom smere
Ja im to nechcem robiť. Len som v tomto obore trošku znalý takže ich preto kritizujem ako môže mať firma s novým logom čoskoro novým vozovým parkom mať stránku pamätajúcu ešte len príchod "nových" Ikarusov...
Presne tak to zdielam aj ja. Poznám ich kopec a priam aj stránky firiem, ktoré používajú free systém a design, ktorý si zaplatia a to je čiastka do 20 000sk niekedy viac podľa požiadavok a vôbec to nevypadá ako redakčný systém.
No to treba navrhnúť kompeltne aplikáciu s jadrom aby to vedeli tetušky upravovať a dávať aktuálne info a aby stránka splňovala web 2.0 bola bez reklamy a bola pekná... Do 300 000Sk by to dokázali urobiť ak im to urobí firma ak súkromník tak aj menej, ale za dlhšie. Ale aj na to by sa musel vypísať tender či nie?
3. O !!dve minuty!! mi prisiel "Testovaci CL" v hodnote 0 sk (nakolko toho casu este SMS listok oficialne nefungoval). Co je dolezite je, ze aj platnost listka zacala az o dve minuty po odoslani poziadavky. Je teda nutne o listok poziadat dve minuty pred nastupom do vozidla! Brankove reci ze podstatny je cas poziadavky su asi blbost.
Ibaže ty porovnávaš situáciu, kde sa interval predĺžil o viac ako polovicu s tým, že tu by sa ti skrátil o 20%.
Z osobnej skúsenosti ti viem povedať, že keď sa zmenil na L89 interval z 20 na 25 minút, tak som ju (okrem ciest z/na AS) prestal využívať len preto, že som nemal prehľad kedy ten spoj ide. Ak by mala 30-minút, tak si to kľudne zapamätám a zariadim sa.
Podobný príklad bol aj pri zmene víkendového intervalu na L53 z 18 na 20 minút. Cestujúcich v tejto súvislosti vôbec neubudlo a odchody sa im ľahšie pamätali.
810zssk