Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: drink #116083:
Ak viem tak nie. Lebo je dostatočne vyťažená, že nevykonáva žiaden dlh...
Reply on: 810zssk #116047:
"Ale ani jej tu dopravu nikto nedotuje" - Vážne, železničná doprava BA - W nie je dotovaná?
hups, nejaké m mi tu zvýšilo... ?
no, ? za písmenká, idem ?...
PS pre MF: snáď zajtra ráno pôjde niekto konečne nočáko na pohotovosť... ?
Reply on: Majo #116079:
ištenem, kde je nejaký jazykový oný... kurzába? musím doladiť prízvuk... ?
najmä sa mi páči náznak modernosti v T3 - samoprepólovanie neónov. pracuje to asi tak, že zhasne a po niekoľkých minútach rozsvieti (alebo aj nie). mnoho a mnoho peňazí vyhodených za odpad.
páči sa mi "modernosť" na spôsob: zapínať svetlá od nuly cez obrysovky po stretávacie? zastarané! budeme zapínať od obrysoviek cez nulu po stret...
privítal by som modernosť napr. v podobe dažďového snímača ? cyklovač je nanič, nik nejazdí stále rovnakou rýchlosťou v stále rovnako intenzívnom daždi...
nepáči sa mi modernosť typu "sype si to samé", za obzvlášť "vydareného" dňa poniektorí navláčia 10-12 kýblov
?
áno, môj vzťah k modernostiam je dosť, ehm, rezervovaný, to vieš, odchovanec škody 1000... ?
Reply on: 2xT3SUCS #116075:
Jj, najlepšie do Rajky a potom žiadať o priamu linku do BA. ?
Reply on: 2xT3SUCS #116077:
Tebe vadí tuším všetko javiace náznaky modernosti. Zaujímavé, že väčšina vodičov si ručný radič naopak pochvaľuje.
Reply on: Majo #116076:
nemám problém ráno zberače hore, večer dole. ručne. no a?
klimatizáciu nechcem. len urýchli odchod do invalidity.
čo mi teda fest vadí, je práve tá páka. je to neprirodzené a takmer dokonale ANTIergonomické...
Reply on: 810zssk #116070:
Vysokopodlažnosť by som považoval za dosť významný problém a ten design do dnešnej doby tiež už skrátka nepatrí. Ale hlavným nedostatkom T3P čo sa modernosti týka je technická stránka - napr. celé zberače s ručným sťahovaním, čeľusťové brzdy, absencia automatických spriahadiel medzi vozmi, absencia klimatizácie pre vodiča atď. - také vozidlo už do 21. storočia nepatrí.
Reply on: Majo #116072:
presťahovať sa do maďarska? ?
Reply on: Majo #116068:
odsek 2 ti podpíšem kedykoľvek ?
Reply on: 810zssk #116070:
T3 sú pekné. jednoduché, oblé, paráda...
za to z pohľadu na T6 je mi zle. ohavné neforemné krabice s maniacky zdôraznenými rohmi. des... ?
Reply on: 2xT3SUCS #116071:
Budapeštianske Combina majú klímu aj pre cestujúcich. A čo teraz?
Reply on: Ike #116066:
klíma: nové pražské 15(?)T budú mať klímu. pre vodiča...
ja viem, nemáme sa pozerať na prahu (ňajmä keď tam je niečo, čo chceme silou-mocou kritizovať v BA, však?) ?
Reply on: Majo #116068:
Poznam par laikov ktory T3P hodnotili ako novy voz. On zas nevyzera AZ TAK nemoderne (hoci vrchol modernosti to samozrejme nie je).

"Potom snáď prestaneš považovať vysokopodlažné, technicky zastaralé a designovo prekonané vozidlo za ideálne." - Vysokopodlaznost je jednoznacne chyba ale pre mna posledna inak je to uplne v pohode voz z hladiska cestujuceho. K technike sa vyjadrit neviem (to necham na teba a dalsich viac odborne zameranych) a dizajnovo, ako som povedal, nie je to vrchol modernosti, ale nie je to strasne
Reply on: igi151 #116064:
starý dobrý ručičkový rýchlomer... čitateľný za ľubovoľných svetelných podmienok (na rozdiel od digišmejdov)...
Reply on: 810zssk #116059:
Dobre, ja som netvrdil, ze musia VZDY vyzerat nove vozidla moderne, ale zvyknu. Ale vratme sa k veci - k T3P. Myslis si, ze ked cestujuci uvidi K2S a za tym T3P, bude mat z tej T3P pocit, ze je nova? Nemyslim...

Re #116064 igi151: To stanovište vyzerá tak kvôli unifikácii a nezdá sa mi až tak hrozné. A mne osobne sa lepšie pozerá na ručičkový tachometer ako na digitálny, lebo tam mi to krajšie ukáže, ako prudko zrýchľujem a ako spomaľujem. Teda nie že by som to v sedačke necítil, ale aj tak je lepšie, keď to môžem vidieť aj na tacháči.

Re #116066 Ike: T3P považuješ za ideálne vozidlo pre dnešnú dobu? Prosím Ťa, sprav si vo voľnom čase výlet do Viedne alebo niekam ďalej na západ, alebo hoci aj do ČR. ? Potom snáď prestaneš považovať vysokopodlažné, technicky zastaralé a designovo prekonané vozidlo za ideálne.
Reply on: sisi #116063:
Csáky a Duray spolu s maďarskými extrémistami si zobrali, ako už bolo spomenuté, futbal za nejaký vztyčný bod, aby sa rozhýbali tieto medzinárodné spory, aby bolo ukázané, ako občania s maďarskou národnosťou na Slovensku trpia a že na futbale boli zbití iba občania MR, čo vôbec nie je pravda. Ja nevidím dôvod na tieto národnostné spory - je to čisto politická vec.

Čo sa týka dopravy, rozhodne ju nežiadajte od Bratislavy. V Rajke možno je lacné bývanie, proti gustu žiaden dišputát, ale ísť bývať do Maďarska a potom židáčiť pre dopravu, tak to mi príde troška na hlavu postavené. Samozrejme, pokiaľ sa dohodnete so starostom, tak nevidím problém.
Reply on: Majo #116055:
Podla mna pri dobrej starostlivosti, peknom vyzore a nezanedbani a rekonstrukcii moze nastat stav, ked poviem ze "vyzera ako nove" 🙂

T3P su celkom pekne, podla mna nemaju futuristicky dizajn a vnutri su moderne. Keby mali este klimu a viac odhlucnene podvozky (resp trate by boli lepsie) tak by to bolo uplne idealne:)
Reply on: sisi #115976:
upresni, rozviň a najmä: odpovedz na moje K O N K R É T N E otázky, prosím...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.