Inak parádny update fotogalérie. Vždy keď počujem Malmo tak si vybavím nášho "ironmana"+super obrancu v NHL, Robérta Švehlu, ktorý hrával roky pred vstupom do NHL práve v Malmo ?
Chapem tvoje pohorsenie. Nemalo by k takej situacii dojst. Ale zas na druhu stranu si treba uvedomit, viac ako 3/4 vodicov pracuju v strese a v inych podmienkach ako pracuje vacsina ludi. Neviem ci by si dokazal sediet 9 - 12 hodin za volantom 5 dni v kuse a mat potom len 1 den volna a to volno tiez nie je bohvieco. 5 dni robi vodic na priklad poobede, zacina okolo 13tej hodiny a vacsina sluzieb konci medzi 23 - 1:15. Pokial pride clovek domov tak je niekedy aj 2 - 2:30. Lahne si spat ale rano o 6 tej mu zvoni budik, lebo rano musi aj deti do skoly vystrojit. Po 8 ma cas vytuzeneho kvazi volna, bud dospava, vybavuje birokraciu, alebo riesi ine osobne problemy. O 12 dvyha kotvu z domu a ide striedat kolegu a opakuje sa znovu tento den. Po piatom dni je clovek grogi a tesi sa na kusok volna, lenze volno nevyjde stale na vikend je aj cez tyzden povacsinou, takze zase tie iste problemy dookola, ale vecer si lahne po dni volna do postele cca okolo 20tej ale nezaspi, lebo jeho organizmus pracuje este v rezime poobedny turnus. Ak sa mu podari zaspat okolo 22 - 24 tak to je uspech. Ale co nepride ranny turnus zacina a vacsina vstava o 2 noci rano, lebo treba aj do prace ist. tento cirkus trva dalsich 4 dni. Potom vychadza vodicovy vytuzene dvojvolno, lenze v skutocnosti tam ma 58 hodin medzi sluzbami, tak mu tam pre nevypravenost fukne zo zakona neaku sluzbu vypravca. 36hodin nepretrziteho volna predsa mal vodic. Nikto sa dalej z nikym nebavi alebo vodic robi preto lebo potrebuje neaky zarobok tiez aby splnil normy ktore vedenie prezentuje v mediach aky bohaty su Beusaci.
Clovek takto vydrzi pracovat mozno rok, ale potom to zacne liest na bednu kazdemu. A vodici co tu robia dlho, myslis ze tak nevybuchnu? Je to chyba vedenia, ze si nevie udrzat vodicov a ze kazdy odchadza za lepsim. Oni su zodpovedny za podmienky vodicov, nikto iny. Vrcholovy manazment su politicke figurky a politicke figurky spadaju pod politicke strany. Preco ked ma bratislava problemy z vypravou sa upravuju cepo vodicov, podla vopred utvoreneho zakona a pracovnu prestavku vodica mhd umoznuje novy zakon rozdelit na 15 minutove. A preco pani papalasi a vsetci iny ludia maju 30 - 60 minut na stravu a vodici nie? Lebo pani politici vo vedeni DP prisli na to, ze ked rozlozia prestavky na mensie, tak usetria tak 2 - 4 vodicov na kazdej linke a automaticky im v statistike klesnie fluktuacia vodicov. Oni len znizia pocet sluzieb vodicov, ale neriesia ziaden iny problem s tych podstatnych.
Určite nie. Tie vozidlá patria DPB, nie Recaru a teda DPB rozhoduje, ktoré budú mať aký náter. Na druhej strane je ale fakt, že Recar stále pindá, keď sa robia ďalšie vozidlá v náteri LBC (či už s tým nápisom alebo bez neho), lebo vraj im zaberajú reklamné plochy. ? Platí totiž pravidlo, že na vozidlá s reklamou na Bratislavu sa už reklamy dávať nemôžu.
PS: neviem aku skolu mate ukoncenu, ale odporucam nalistovat alebo vygooglovat neake zakladne fyzikalne vypocty a precitat si nieco o Adhezii materialov, adheznych sucinitelov a o podmienkach. A pridete na to, preco v Karlovej Vsi sa nesmyka takmer vobec a preco sa na zilinskej ulici tak prasi.
Este ked som ja jazdil, tak trebalo sypat cca 4 roky naspat. Elektricky sypu odjakziva piesok aby sa nesmykalo. Zilinska ulica, Americke namestie a Vojnorska smyka skoro stale
Na psychotesty zabudni, teraz sa idu kupovat nove uniformy. Ved nie je nic lepsie ako vrieskajuci vodic v paradnej uniforme.
To vrieskanie na cestujucich a podobne ,,vhodne,, spravanie som zazil X krat aj ja. Naozaj by DPB radsej mohol vyhodit peniaze na kurzy spravania sa vodicov ako nejake uniformy.
Solider