a fakt sa mi nechce a mysliet na to ako to bude vyzreat ked sa to tam postavi... teraz tam je nadherna priroda ... dokonca je to v blizkosti chraneneho uzemia Devinska Kobyla stupna 4 alebo 5... a ani DNV - sidlisko tam nemalo byt postavene a podla zakona by taketo obydlie mal byt zburane ak sa nachadza pri alebo v chranenej oblasti pricom sidlisko je praimo V CHRANEJ oblasti... no ale uz som moc odbocil... jednoducho som proti akemu kolvek rozsirovaniu bratislavi... nech sa radsej vybuduje nejake velke mesto ako bratislava ale na inom mieste slovenska kde neni taka husta pramvka ( nehovoriac o problemoch s parkovanim .... atd)... no ale co uz ked taka spolocnost (pe(xxx)nta) podlati vsetky urady a neviem co...
Vieš keď sa stavia už len hypermarket musí sa riesiť prípojka ináč nemusia vydať stavebné povolenie. Keď tam idú stavať pre 70 000 ludi tak to asi poriešia...
no...len to bude dost dlhe cakanie...dovtedy sa aj 10 krat zhorsi stav.... a ktovie ci sa to bude riesti... a Penta ktora tam planuje stavat pre 70 tisic ludi... dost pochybujem ze sa jej bude xet stavat este aj nejaky prijazd... momentalne by stacilo keby sa tam dala inteligentna svetelna signalizacia...
Ak si myslím správne kde je ten výjazd tak si myslím, že si budete musieť počkať kým sa začne stavať ten projekt Lamačská brána či ako sa má volať... Teda pravdepodobne tam to bude riešené. ?
caute, chcel by som sa spitat ci a ak tak co sa bude robit s výjazdom z dialnice na Devínsku Novú Ves a Lamač pretoze v poslednom case sa tam hlavne vo vecernych hodinach tvoria dlhe az na dialnicu ustiace kolony aut pretoze auta smerujuce halvne v smere DNV - Lamac a aj Lamac - DNV tam idu v jednom kuse a tak neni moznost odbocit na DNV ( aj marianku, dubravku a ine...) ... odbocovanie na lamac nieje problemove ... tak isto hrozi aj havaria aut ktore schadzaju z dialnice vo vysokej rychlosti a nemusia si vsimnut stojace auta ... ked idem tade autobusom okolo 6 hod vecer tak tam stojime aj 10 minut (!!!!) a je to dost na nevydrzanie kedze je este aj preplneny ludmi ktory smeruju z prace domov... doslova telo na tele... chcel by som sa podakovat vodicom MHD ktory prejdu do praveho jazdneho pruhu ( odbocovanie na Lamac) a potom sa zaraduju spat do lava (DNV) lebo si casto krat vytrpia drze ( v jednom kuse trvajuce ) trubenie aut ( hlavne ti co su v drahych autach) co su za autobusom a musia chudacikovia pockat pol minutky kym sa autobus zaradi spat do laveho pruhu... teda kym ich niekto nepusti... tolko zatial odo mna... dakujem ak niekto odpovie na moju otazku ci sa nieco bude souto vecou robit ....
no viem, že nie sú a preto by ma zaujmalo, kde sú tí ludia, čo sa vraj vtedy sťažovali, že nočná doprava nie je verejný záujem a oni to nechcú platiť zo svojich električeniek, že im tieto minibusové linky nevadia...... áno, ja viem, že tí ludia vtedy ani neexistovali, ale nedá mi nerýpnuť si ?
Este pre Ivana Butoru:
Nechce sa mi hladat tvoju reakciu na moj prispevok o ponechani 205.. kazdopadne, je pravda ze sucasna trasa robi problem so zapchami na Mileticovej, ale netreba zabudat ze zasa neabsolvuje zapchy na Zahradnickej
I dnes boli vonku autškolská T3 aj K2. Záujem sa nezvýšil, ale uvedom si, že nie všetci, čo sú v kurze, aj urobia skúšky. Okrem toho dosť vodičov vždy aj odchádza, či už dobrovoľne (napr. jazdiť na autobusy, trlejbusy, do iného zamestanania, do dôchodku) alebo nedobrovoľne (kvôli nehodám, nedodržiavaniu pracovnej disciplíny). Jeseň býva takým "vyraďovacím obdobím" pre električkárov. Hovorí sa, že prvá jeseň vodiča električky je vždy najťažšia. Na jeseň sa totiž kvôli napadaným vlhkým listom na koľajniciach veľmi šmýka, čo mnohým spôsobuje značné problémy.
V poslednom čase vidím v meste dosť školských električiek a vždy tam sedí niekto iný... To sa tak rapíde zvýšil záujem robiť vodiča električky? Videl som tam aj študentov asi, ale aj staršie ročníky... ?
pepe631