hej, velmi dobre, tak môže jazdiť celodenne, celotýždenne;-) A osobne by som ju dal cez Kremencovú na J.Jonáša -VW a VW 1. čím by sa mohla zrušiť L24. Pripadne ak je skutčone hojne využívaná od Paulinského tak časť spojov cez Paulinské a tú panleku čo spája Opletalovu s J.Jonáša...
Presne tak ? ?
Re #114822 geodet: dovetok nie je potrebný, lebo jednak sa nejedná o popis k fotke kde by to bolo žiadúce a dvak každý rozumný človek si vie túto informáciu ľahko zistiť z mnohých zdrojov a indícií...
Tak prečo ale končí skôr ako sa cintorín zatvára? Keď dakto opustí cintorín o 17:30, teda pol hodinu pre zavretím cintorína, tak nemá čím ísť. A chcel by som poznať tvoj názor na nasadzovanie Sprintera. ?
Milý zlatý, linka 180 bola vytvorená predovšetkým na obsluhu cintorína a tomu je prevádzkový čas primeraný. Načo by chodila ráno, keď je cintorín zavretý?
Nie je vylúčené, že aj v takomto prípade by si obišiel nasucho. Ale dosť by záležalo na šikovnosti Tvojho advokáta a na postoji sudcov. A tým by sme to mohli ukončiť, lebo už je to značne mimo poslania fóra.
Ak to je a ak by sa to dalo tak to by bolo fajn, ale obavam sa ze sa na to aj tak nenajdu peniaze (a povedzme si uprimne - bolo by nevhodne keby mal na toto davat peniaze DP, kedze to by bolo asi dost drahe).
Tie výrobné parametre, plány alebo čo to je sú ešte na svete? Dá sa požiadať o výrobu vozidla za účelom historického exponátu? Ma to napadlo, že keď autá sa tak dajú vyrobiť na zakázku v počte pár kusov, či by to nešlo aj u väčších vozidiel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Re #114822 geodet: dovetok nie je potrebný, lebo jednak sa nejedná o popis k fotke kde by to bolo žiadúce a dvak každý rozumný človek si vie túto informáciu ľahko zistiť z mnohých zdrojov a indícií...