Tie výrobné parametre, plány alebo čo to je sú ešte na svete? Dá sa požiadať o výrobu vozidla za účelom historického exponátu? Ma to napadlo, že keď autá sa tak dajú vyrobiť na zakázku v počte pár kusov, či by to nešlo aj u väčších vozidiel...
Buduci rok oslavime 100 rokov od zaciatku premavky "elektrickej automobilovej linky do Vydrickej doliny", teda predchodcu dnesnych trolejbusov. Zaujimalo by ma ci sa planuju nejake oslavy? Bolo by super keby sme sa pri tej prilezitosti mohli opat odviest Sanosom
...toto by the way považujem za dosť nespravodlivé. Ak som fyzicky slabší od nejakej hlavohrude, tak podľa mňa adekvátna obrana proti jeho pästiam je moja búchačka alebo mačeta.
nastupis do linky A, si ratany ako c.1, prestupis do linky B, si ratany ako c.2, ides domov linkou B. si ratany ako c.3, prestupis na linku A a si ratany ako c.4
a takto spracuj vsetkych 60% z 500 000 cestujucich s MHD a zistis ako dosli k cislu
Mňa zaujalo čo má recar na svojej stránke, že denne prepravíme 1,15 mil ľudí... Bratislava ma 500 000 ľudí keď sa k tomu vezmú turisti a študujúci pracujúci je to možno 700 000 a ako prepraví DPB denne toľko ľudí? Veď aj kebyže denne 500 000 ľudí dva krát chodí MHD to tak nie je... Teda ak tomu bral aj KE tak vtedy by to možno bolo ono, ale aj tak sa mi to nezdá, že KE a BA tolko prepravia....
Tak sme sa zle pochopili. Ja som mal na mysli redukciu počtu liniek, nie však spojov = teda ani kapacitu by som neznižoval. Pardon teda no nabudúce upresňuj presne na čo mieriš.
Ike
a takto spracuj vsetkych 60% z 500 000 cestujucich s MHD a zistis ako dosli k cislu