Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sony9 #113622:
IADckari su k MHD vseobecne uplni ignoranti (cest vynimkam). Prednost nedavaju iba na tomto mieste, ale vseobecne vsade. Vacsinou im to prejde aj za cenu ze cestujuci si to pravidelne odnasaju brzdenim busu, cim si to odnasa aj vodic a DPB na zbytocne zvysenej spotrebe PHM a meskanim.
Rovnako ma ide roztrhnut, ked IAD jazdia po BUS pruhoch a hlavne ked blokuju bus iduci v BUS pruhu ci uz svojim statim, alebo nevedenim sa zaradit z BUS pruhu do svojho plneho pruhu, lebo ich tam nechce potom nikto pustit ked ich takto v bus pruhu poobiehali.
Reply on: hoppusmark01 #113614:
No skor vidim riesenie v lepsich intervaloch.. aj ked je pravda ze tie neriesia narazovky typu prichod ICcka v nedelu na hlavnu stanicu.. naposledy som tak siel 32kou a bola uplne plna napriek tomu ze tam bol klbak (25Tr)! Nechcem vediet ako to muselo byt v Tambusoch.. tie narazovky je asi idealne riesit zdvojenymi odchodmi s patricnou informovanostou.
Reply on: gardener #113620:
PRESNE, TO CO TAM PREDVADZAJU, JE OTRASNE ❗ ❗ ❗
Reply on: Sommelier #113604:
Mňa prekvapila výškový budova na Šancovej pri YMCA, ktorá niekoľko rokov stála so svojimi ôsmimi poschodiami rozostavaná a chceli povolenie na 34 poschodí, ale to im nevydali, iba na 22. Konečne ju dostavajú - hrubé stavebné práce by mali začať na jar budúceho roka ?

Twin City radšej nekomentujem ?
Pardon, ale ak to takto pôjde ďalej na vjazdoch z Einsteinovej na Nový most, tak navrhujem ich rovno ZRUŠIŤ! To čo sa tam ráno deje je nemožné, keď auto sa vyslovene narve medzi obrubník a autobus, kde už ani nechápem ako sa môže dostať. Pokiaľ si dobre spomínam tak to neni prvá nehode 59, lebo pred nedávnom do dobre zchytal do kufra jeden schumacher s feldou od 59 idúcej z Rače tak, že kufor mal jak placku. Ozaj by tam mohla ráno postávať dopravná polícia lebo tu už končí akákoľvek bezpečnosť.
su tu aj administratori tohto webu?
Reply on: Viliam22 #113616:
ano, ved investori to aj s tou T3-kou prikraslili, pretoze ju tam neplanuju (okrem verejneho deklarovania) zaviest ?
Reply on: Ike #113615:
Ježišmária, tak keˇ%d nechápeš princíp hydrodynamického meniča (že sa chce auto stále hýbať), tak radšej už nič...
Inak súvislosť medzi automatom a neskorou reakciou na PUSTENIE plynu je 0, súvislosť medzi automatom a tým, že nejaké konkrétne auto je motoricky nanič, takisto 0.
Reply on: hoppusmark01 #113613:
áno súhlasím, ale investori väčšinou realitu "trocha" prikrášlia, viď Petržalka City pri ktorej sa možno nejakým zázrakom modernej električky snáď dočkáme ?
Reply on: S499.1023 #113611:
Tak zrovna tuto s kolegom frenkym sme mali moznost skusat jeden automat a bola to katastrofa. Motoricky to bola stara hrca, auto sa chcelo stale hybat a reagovalo aj 3s oneskorene ci uz na akceleraciu alebo upustenie plynu. A to malo auto ECV konciace pismenami RR, cize rocnik 2007
inak kapacitné problémy na autobusových linkách by sa mohli riešiť nákupom 3-článkových autobusov. Veď taká L61 je narvaná už na Hlavnej stanici, na druhej zastávke sa do nej nedá pomaly ani nastúpiť. Nemyslím si, že by 2 metre dĺžky navyše, ktoré má CapaCity, vyriešili tento problém.
V Hamburgu som videl ten trojčlánkový VanHool ísť do 90-stupňovej zákruty, a nezdalo sa mi, že by mal nejaké problémy, skôr naopak..
Reply on: Viliam22 #113601:
veď tá vizualizácia je reálna. Nezdá sa mi, že sa plánuje nejaká výrazná obmena vozového parku električiek, takže T3 tu budú ešte hodne dlho.
Skôr by sa mi zdalo divné, keby na tej vizualizícii bola nejaká moderná nízkopodlažná električka ?
Reply on: Ike #113603:
A ešte jedna vec - ten, kto nešetrne jazdí s automatom, bude samozrejme jazdiť nešetrne aj manuálom a následky pre motor budú omnoho horšie.
Reply on: Ike #113603:
Ako môže automat oneskorene reagovať na pustenie plynu? Nepletieš si náhodou jablká s hruškami?
Inak, prechod zákruty so zaradeným rýchlostným stupňom je s výnimkou aquaplaningu vždy bezpečnejší.
Reply on: Ámos #113608:
Nuž neviem, tak potom je asi fakt vadná. Kamoška má 1,4 55 kW, kamoš má 1,4 74 kW, s obidvoma som už v rámci nejakej alkoholickejobidve jazdia v pohode. Ale ja by som benzína už aj tak nikdy nechcel ? .
Reply on: NN #113606:
kolaudacne konanie je velmi zlozita zalezitost. Bohuzial, ale je to tak!
Reply on: S499.1023 #113605:
Ne, vtom by si musel sediet. Tak lenive auto som este neriadil. Zrejme nejaky vadny kus, lebo kamos ma 1,2 Fobiu a taha krasne. Ale pocul som, ze vobec 1,4 Fabie su nejake divne motoricky.
Reply on: igi151 #113589:
Dnes je na L3.
nem uveritelne, mala scena sprevadzkovana len niekolko tyzdnov po realnom dokonceni zastavky, slava

dnes inak ked som siel pesibusom z Wustenrot na Mlynske Nivy som si vsimol vedla staveniska Twin city dost povazlivo nizko nejaky drot neviem ci suvisiaci s trolejmi, isiel skrz strom a visel tak 2m nad zemou asi 100-200m od zastavky AS MN smerom na dostojevskeho rad
Reply on: Ámos #113597:
KeĎ si porovnáš hmotnosť Fóbie a Filcky, bude tvoja záhada hneď vyriešená ? .
Mne proste vyhovuje radenie VW ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.