Inak medzi TT a BA som na dialnici D1 smer TT videl asi 3 klbove autobusy (znacku som si nevsimol). Neviete kam mohli ist? predpokladam ze asi do Polska
tak neviem, na roznych motoristickych forach ked jazdis blbos s automatom, tak motor rozladis a skor sa znici.... teraz myslim tie automaty k lacnejsim autam... ved sam si vravel ze predbiehas, ale automatu to nevysvetlis (ak nehovorime o tych kombinovanych) a tak mas nizke otacky pri ktorych sa casti motora namahaju... ale teraz sa bavime o IAD je jasne ze kamiony a MHD autobusy a aj ostatne busy su vhodnejsie na automat.
Re #113575 S499.1023: to sa zhodneme ale s tou Pikasou si ma pobavil ?
K poslednej vete: Ak si narazal na mna, vsimni si ze som sa to snazil formulovat sposob "podla toho co som pocul", "podla nazorov ludi s ktorymi som sa rozpraval" a pod. Btw., vodicak Acko si uz teoreticky vybavit mozem (problem je ze nechem) Ak si nenarazal na mna, povazuj tento prispevok za bezpredmetny.
Ja som teda s rôznymi automatmi odjazdil pekných pár desdiatok tisíc kilometrov a automat by som aj tak nechcel - napriek tomu, že napríklad v MHD nemá vozidlo s manálnou prevodovkou vôbec čo hľadať.
Nemôžeš všetko škatuľkovať.
A špeciálne amerikánske hydrodynamiky ma fakt vôbec, ale vôbec neoslovujú.
Ale fascinuje ma, ako tu zasvätene o problematike autoamtických a manuálnych prevodoviek diskutujú ľudia, čo ešte nemajú nárok ani na vodičák na Babettu ? .
By som povedal, že máš pravdu akurát u osobných áut. Prakticky všetky nové kamióny majú robotizované prevodovky, mestské autobusy automaty. On je trocha rozdiel v tom, či jazdíš z pasie alebo či musíš radiť niekoľkotisíckrát denne. Napríklad v našej firme je už s manuálom len moje auto - kolegovia zhodnotili, že už majú dosť a zaobstarali si rôzne automaty - pričom napríklad na VW-ácku DSG by som si zvykol, ale na zlosovacie zariadenie rýchlostných stupňov zvané pilotovaná prevodovka v kolegovom C4 Grand ****sso rozhodne nie. To auto má 140 koní a nemôžeš sa s ním odvážiť predbiehať bez obrovskej rezervy, pokiaľ si to neprepneš do manuálu. Napriek tomu by sa kolega už k manálu nevrátil. Je to vec zvyku.
To isté je aj s automatickým zatváraním dverí - nie je to nutnosť ale úžasne to odbremeňuje vodiča a tým prispieva k bezpečnosti premávky.
Stav trate možno popísať tak i tak ? . Na naše pomery (aj bratislavské) zúfalý), na ukrajinské pomery vynikajúci.
Rýchlosti v zákrutách nie sú stanovené, namiesto bazírovania na tisícoch predpisov sa tam jazdí podľa univerzálneho pravidla "jazdi tak, aby ti nevypadli zberače"). Po šírej trati sa jazdí prakticky neobmedzenou rýchlosťou, cez výhybky (ťahové, vlastnej sovietskej konštrukcie, veľmi príšerné) extrémne pomaly, cez oblúky väčšieho polomeru, ktoré sú prevedené podvesne ale zo ŽELEZNEJ armatúry slušne, cez oblúky malých polomerov - ťahové, pevné, obdobné aké sú ešte dne k videniu na legendárnej križovatke pri vozovni Hrobustovo, taktiež veľmi pomaly.
Neviem, ci tolko vodicov DPB byva na Vychodnom, ze by to bolo kvoli tomu potrebne. Skor si myslim, ci v tom nemoze hrat rolu navoz rusnovodicov do RD Vychod...
Chcel by som sa trocha popýtať na názvy lokalít v BA. Že čo to vôbec znamená napr. Dlhé diely? Hlavne tie "diely". Vlčie HRDLO. Ešte si niesom istý tým čo je hon ale nejaký názov pre pozemok určitej veľkosti nie?
S499.1023
Ja som teda s rôznymi automatmi odjazdil pekných pár desdiatok tisíc kilometrov a automat by som aj tak nechcel - napriek tomu, že napríklad v MHD nemá vozidlo s manálnou prevodovkou vôbec čo hľadať.
Nemôžeš všetko škatuľkovať.
A špeciálne amerikánske hydrodynamiky ma fakt vôbec, ale vôbec neoslovujú.
Ale fascinuje ma, ako tu zasvätene o problematike autoamtických a manuálnych prevodoviek diskutujú ľudia, čo ešte nemajú nárok ani na vodičák na Babettu ? .