Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #113557:
Ale ja som myslel aj s ohľadom na sedlový interval. Pri trolejbusových linkách 201-212 platí bez rozdielu, že po rannej špičke sa prechádza na interval s akým sa jazdí aj v poobedňajšej špičke. 33 má interval ráno/sedlo/poobede úplne iný, čiže neprechádza v sedle na taký interval s akým jazdí v poobednej špičke. Mimochodom je ešte vodičov stále nedostatok? Lebo DPB už nevolá tak zúfalo po vodičoch ako predtým, aspoň mne sa zdá. Čiže by mohli napraviť oslabené linky do pôvodného stavu, nie?
Reply on: gardener #113556:
Na t-busových linkách okrem 201, 202 a 208 bol interval 10/12/12/12//15. Okrem linky 206, ktorá mala cez víkend 30 minút. Potom v 2007 neboli vodiči a tak sa interval na linkách 203, 206, 207 a 211 predĺžil do podoby v akej je dnes.
Čo sa týka 33 a 201, 202, 208, tie vzhľadom na vyššie prepravné nároky treba nechať v zvláštnom intervale.
Neplánuje sa zaviesť trend rovnakého celodenného intervalu (s výnimkou rannej špičky) u trolejbusov aj u linky 33?
Reply on: 810zssk #113554:
ťipol som si ?
Reply on: Ámos #113553:
Heeeeej 😃 A to si ako na taku koninu dosiel? 😉
Reply on: 810zssk #113548:
vacsine ludi co poznas a vyhovuje im manual viac v zivote automat nemali pod nohou a ked mali tak snim urobili 5km.

Re #113549 gardener: 1 plne postacuje. Ved urdzba historicky vozov tiez nieco stoji.
Reply on: Ámos #113547:
Automat setri motor? to sa mi nezda... ved prevlada nazor ze automat praveze kazi motor... teda vlastne co som jazdil a viezol sa v automatoch (teraz nehovorim o busoch) tak vzdy bol ten motor maximalne rozladeny... samozrejme ze aj na manuali sa da motor znicit zlym jazdenim
Reply on: Ámos #113546:
Hej jazdil 🙂 sice nie tolko co ty, ale vobec mi to nesedelo ?
Reply on: Ámos #113541:
Také dačo som povedal,že 50? Teda myslíš, že na počet 761 ks Ikarusov nechať len jeden neni opačný extrém zas ku číslu 50? Mohli nechať z každej vozovne po jednom = 3 kusy dokopy. Toľko môj názor.
Reply on: Ámos #113546:
Podla toho co som pocul od par ludi tak idealny kompromis je kombinacia kedy mozes zvolit prevody D automatika, N, R, L automatika, 1, 2 a 3.. aj ked vacsine ludi co poznam manual vyhovuje viac..
Reply on: 810zssk #113545:
V USA ludia urobia s jednym autom asi tak trikrat viac km ako europan. Automat setri motor aj prevodovku. Menej servisu, menej problemov = viac usetrenych penazi.
Reply on: Ike #113544:
a uz si jazdil s automatom? Lebo ja ano, prejazdil som na nom za dva tyzdne 9000km a veru. Dnes chcem auto s automatom. Oni ti Amici zas nie su uplne blbi ? Je to pohodlnejsie a dnesne verzie "tiptronic" a pod. Mas kombinaciu oboch takze si vies uzit aj jedno aj druhe.
Reply on: Ike #113544:
Pekny priklad 🙂 Niekedy je proste lepsie mat moznost volby ako nechat to na automat - ci uz pri prevodovke, alebo tom zatvarani dveri 🙂

Ale v takych USA je priam nemozne pozicat si auto s manualom..
Reply on: 810zssk #113543:
to mas ako s manualnou prevodovkov... len za to ze automatika je pokrok, je to jednoduchsie atd, tak aj tak sa vyraba vacsina aut bez automatiky (v europe) a osobne sa mi tiez lepsie jazdi s manualom 🙂 asi som zaostaly 🙂
Reply on: Ike #113542:
Ale potom nebudeme ako vo Viedni a to je zle... ?

Teraz seriozne... plne suhlasim, dopyt uplne staci.
Reply on: Ámos #113541:
Suhlas... dopyt na vsetky vozy a to bohate staci... automatika je zbytocna
Reply on: gardener #113537:
a kolo tych Ik280 ma mat DPB ako historicke vozidla. Najlepsie 50, nie?!

Re #113539 bwd: My sme naozaj blbi!!! A ja, ze preco bratislavsky vodici ostanu stat na prvej zastavke s otvorenymi dverami a nemozu ist dalej, lebo automat ich nezavrie.
Dopyt ano! Setrenie dvernym mechanizmov, unik tepla, chladu(ak ma voz klimu).
Ale vodic ma aj zrkadlo a moze si dvere zavriet sam.
Reply on: ivanbuto #113533:
Sorry, neprečítal som si následné príspevky...
Reply on: ivanbuto #113534:
No na čo asi? Ak už nikto nechce
nastupovať, dvere sa zatvoria a vodič nemusí na ne čakať,
keď už chce zo zastávky odísť. Dvere zostávajú otvorené
len minimálne potrebný čas, alebo sa neotvoria vôbec, ak
nikto nenastupuje, či nevystupuje, teda v lete neuniká von
klimatizovaný a v zime teplý vzduch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.