Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #113477:
presne tak si to predstavujem aj ja ?
Reply on: Ámos #113473:
http://i34.tinypic.com/xpzuk1.png

takto nejako 🙂 dole je sucasny stav..
ja viem, ten pruh pre cyklistov je riadna ironia ?
Vsetky tieto dopravne zlepsenia maju ale jednu podmienku. V prvom rade sa musia zrealizovat vysoke investicie do MHD (hlavne nakup novych vozidiel, a to nie len na obmenu sucasneho voz.parku, ale aj navyse), lebo uz teraz nie je ziadna kapacitna rezerva (tento tyzden som sa 2x nedostal do L84), a ked budu ludia nuteni viac vyuzivat MHD, nebudu mat do coho nastupit, kedze nebude dostatok vozdiel..
Reply on: Ámos #113469:
Pre MHD by zjednosmernenie neplatilo. Cize autobusy by mali svoj BUSpruh aj v opacnom smere.. Tak ako je to aj vo Viedni na Ringu. Elektricky jazdia obojsmerne, auta jednosmerne..
Reply on: Ámos #113472:
dobra otazka ? neviem, tam by si to vyziadalo asi reorganizaciu vyssieho razu
Reply on: Ike #113471:
aj ked musim priznat taketo riesenie:
"1bus | normal | normal | 2bus

pricom 1bus by bol opacny smer"
ma nenapadlo zato sa mi velmi pozdaava ?
Reply on: Ike #113471:
A ako by si riesil Vajanskeho, kde je v strede elektrickova trat?
Reply on: Ámos #113469:
Ok
v opacnom smere by sa mohol zachovat len bus pruh 🙂
teda napr sancova by bola

1bus | normal | normal | 2bus

pricom 1bus by bol opacny smer 🙂
Reply on: Ike #113467:
vypadlo Ti slovicko vzdy. Tvoja veta mala zniet:
su useky kde elektricky takmer vzdy zastavia.
Reply on: Ike #113462:
Super. A teraz mi vysvetlite kade bude jazdit L93, 94, 83, 84, 212, 206, 207, 208, 201, 210, 31, 39, 80, 50, 70, 78, 88 21.
Reply on: Ike #113467:
*ceresnicky
Reply on: S499.1023 #113465:
Posli ich nech si prejdu trat KV - Kapucinska napriklad ? ceresnicku typu tunel, Molecova, Kuklovska ich urcite potesia ?

Re #113466 S499.1023: tak zas nemyslel som to tak ze sa v 80kmh vrutia do pravuhlej zatacky ? ale nie je to ako u nas, ze su useky kde elektricky takmer zastavia
Reply on: Ike #113447:
Sú dve možnosti. BuĎ sú tvoje dojmy subjektívne, alebo električky v Štrasburgu jazdia veľmi pomaly, alebo porušujú fyzikálne zákony ? .
Reply on: Ike #113446:
Včera som si prešotil novú trať do Radlíc. Zaujal ma výjazd z konečnej, riadený svetelnou signalizáciou (niečo ako v KV). Električka nabrala cestujúcich a OKAMŽITE odišla z nástupišťa. A to sa tu ľudia sťažujú, že sa električky preferujú málo.
Reply on: gardener #113445:
Autá využívajú odbočoanie z 29.8. doprava na Špitlásku smer Kamenné nám., ako náhradu uzavretého Nám. SNP. Podľa mňa by inak tiež stálo za úvahu to zrušiť. Namiesto toho sa však zrušil prechod pre chodcov....
Reply on: Solider #113431:
To čo riešiš?
Reply on: hoppusmark01 #113450:

http://i37.tinypic.com/316t9mq.png - narychlo zbuchane
Reply on: gardener #113442:
Myslim si, ze je efektivnejsie mat moderne vozidla na kopcovitych tratiach. Uspora je tym viditelnejsia.
Avsak nove vlaky na trati BA-DS-KN spolu s taktom by mohli pritiahnut novych cestujucich a zmiernit tak zapchy, ktore sa pri vstupe do BA tvoria.
Reply on: JamaVOku #113457:
ano okrem bezpecnosti aj hlavne na nervy...
Reply on: hoppusmark01 #113448:
Len aby mu potom nestúpla sláva do hlavy ako Ďurkovskému. Ak by spolu s Ďurkovským vyletel aj zvyšok magistrátu, najmä Chudinová a Cílek, tak by to bola fantázia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.