no za prve, mne sa tie tvoje fotky nahodou velmi pacia, okrem tej jednej, kde je cest. poriadok, ten ti nevisiel, ale kazdy sa moze mylit! ?
richardhudec: neviem preco si taky ha.zel(nie len ty), a musis sa mu vysmievat, vydel som na imhd uz o dost horsie fotky, ktore sa mi nepacili, a predsa tu boli. P.S.: Hlavne ze ho to bavi to fotenie. A ty mu tu radost nakoniec pokazis(vezmes).
Dnes som konečne zažil "preferenciu". ? Šiel som 133 až pod Nový most a po celej ceste sme mali zelenú, predbehli sme električky. Škoda, že len ta preferencia nebola u električkách. ? A najlepšie na tom, že spod Nového mostu musím ísť ešte kus peši ako keď idem 133 a na Molecovej prestupujem a stále som tam bol rýchlejšie ako ísť električkou čo mám zástavku rovno ****ly... ?
nehnevaj sa, ale tvoj štýl písania je maximálne nezrozumiteľný. Nie, nepochopil som čo je "kvalita" keďže mi úplne unikla pointa tvojho prvého príspevku na ktorý som reagoval.
ale radšej mi to už ani nevysvetľuj pretože je to evidentne zbytočné a fórum zahlcujúce.
P.S.: nemyslím, že by som sa robil "najmúdrejším".
Ako napadá ma to v súvislosti s tým, aby sme sa vyhli vyčudovaným tváram cestujúcich a frfľaniu, čiže v praxi by pri neho na Jesenského alebo nejakej akcií náhlej hlásili, "Dobrý deň váž. cestujúci. Električky č. xxx nebudú obsluhovať zastávky xxx a pôjdu po trase xxx z dôvodu xxx. Predpokladaný návrat do pôvodného stavu sa predpokladá na xxx/ nie je zatiaľ známy. Za pochopenie ďakujeme."
Chcel by som sa opýtať, či by sa nedala spraviť taká vec, že by v prípade náhlych zmien v trasovaní liniek, pre nehodu alebo poškodenie troleje atď. ohlasoval dispečing do vozidiel nielen šoférovi ale aj cestujúcim cez hlásiace zariadenie v celom vozidle.
luky133