Reply on: Ámos #113230:
Klbák ako klbák, nemôžeš na ne pozerať len skrz dĺžku a kapacitu. Dĺžka napríklad ovplyvňuje určite "spratnosť" vozidla do zákrut alebo tam kde sú tesnejšie pomery. Keď môžu inde žiť s Citelismi, Manmi a pod., tak BA by si tiež zvykla a museli by sa podľa toho aj intervaly možno trocha nastaviť, tie mimochodom na určitých linkách treba posilniť aj tak. Keď už sa spomenuli Many, tak ma napadlo, že Bratislava má záložnú dopravu komfortnejšiu než dopravu s vozidlami DP.
hoppusmark01
"a páteřní tramvajovou dopravu provozovat 100% vysokopodlažními vozidly, je čudné nebo potěmkioidní."
Áno, s tou tramvajovou dopravou máš pravdu. Keďže je to náš nosný systém, nízkopodlažné vozidlá by mali byť samozrejmosťou. Lenže v určitých reláciách sú v BA aj autobusy nosným systémom, napríklad celá Petržalka, Devínska Nová Ves a pod. takže nevidím dôvod, prečo nekúpiť aj na autobusové linky kvalitné nízkopodlažné vozidlá.
Investície do NP električiek by mali prebiehať súčasne s obnovou autobusov, nie na ich úkor..