Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #113055:
Ten článok poznám, ale nie sú v ňom žiadné nové informácie... ? A je mi čudné písať do DPmB čo robia s tým trolejbusom. ?
Reply on: luky133 #113053:
Ale tak som to myslel, že ten trolejbus čo v tom reťom linku je na fotke, tak bol určený pre Ústí nad Labem kam sa už nedostal bohužiaľ - asi nebol dokončený no mal náter. Konec koncov pozri sa ešte raz na tie šedé pásy, presne také majú v Ústí n. Labem. ?
Reply on: Valec #113043:
no, tomu rozumiem ze prestavkuju. To je v pohode. Ale napr. cez vikend tam stoja 3x 68 pri dlhsom intervale. Najhorsie ak tam tri stoja a vynecha odchod.
Tu je na mieste otazka striedacov. A 94 ma konecnu aj na Vazovovej.
Reply on: eraser #113044:
Nie, máš vynásobiť počet vozidiel na konečnej intervalom v danej dobe. Ak na Holíčskej stoja v rannej špičke 3 vozy L94 a 3 vozy L68, tak vodič na L94 má prestávku 12 minút(3*4) a vodič L68 prestávku 18 minút (3*6). Tento výpočet je samozrejme len orientačný. Ale myslím, že dosť to dokazuje, že nie je možné ani jedno z nich presunúť na L78, aby tam stáli v zápche.

Re #113050 luky133: Veľmi dobrý článok o trolejbusoch Škoda 22 Tr nájdete tu: http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=207
Reply on: luky133 #113053:
A tak už som zistil s wikipedie aký osud postihol 22TrAC, ale moju 22TrG nie. ?
Reply on: eraser #113052:
Nie ten tretí je fotený v závode bývalej Škodovky po jej krachu. Hej ten prvý nejde lebo Wikipédia používia už aj diakritiku takže tu máš stránku o jej popise:
http://cs.wikipedia.org/wiki/22Tr
Reply on: luky133 #113050:
Ten prvý link mi nefunguje a ten tretí link zachytáva myslím, že trolejbus pre Ústí nad Labem, lebo v tom vyfarbení ako je, tak také 22Tr sú práve tam ?
Tak JamaVOku ma predbehol kým som to dopísal. ?
Reply on: eraser #113047:
Áno dobre ta napadá. Je to prvý nízkopodlažný prototyp nízkopodlažného trolejbusu od bývalej Škodovky. Má interiér ako Karosa a zaujímavo riešené dvere na každom konci kĺbu sú jednokrídlové. Kĺbové 21Trky sa nazývajú 22Trky a jazdia v Brne ak dobre viem a potom sú ešte dva prototypy a to 22TrG a 22TrAC (to mal byť nasledovník 22Triek, ale po krachu Škodovky zostal odstavený u nej a ak Viem podľa starých info ešte z rokov 2005-2006 stále ho nikto neodkúpil. Tu maš foto:
22Tr:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Trol_Škoda_22Tr_Brno.jpg/800px-Trol_Škoda_22Tr_Brno.jpg
22TrG:
http://bmhd.goo.cz/foto/2005/20050612/22trg-vozk03_ve.jpg
22TrAC:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/SkodaOstrov/PIC_0150.JPG

A nakoľko som nič nové nenašiel by ma zaujímalo či teda už jazdí 22TrG a aký je osud 22TrAC, ale myslím že sa nezmenil škoda. ? Kebyže mi oba predajp každý za symbolickú 1Sk by som bol ak rád, ale to je jasné, že by sa nestalo to bolo len tak bokom. ?
Reply on: JamaVOku #113048:
Áno, áno toto ma napadlo ❤ tento trolejbus mám strašne rád, neviem prečo ale strašne sa mi ľúbi a škoda, že tak skoro sa prestal vyrábať ? inak super dokonalý nápad sú tie tretie dvere, lebo ľudia sa pri vystupovaní netrepú cez kĺb ale rozdelia sa na dve strany. To vystupovanie keď sa otvoria tretie dvere v klbáku je o nervy keď sa všetko tlačí cez kĺb ?
Reply on: eraser #113047:
vyzerá to nejako takto:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Brno/trolejbusy/P5085252.JPG

je to vlastne kĺbová verzia 21Tr, zaujímavosťou sú tretie dvere, ktoré sú rpzdelené na 2. osobitné pred a za kĺbom
Reply on: luky133 #113046:
To čo je za stroj? Nechcem povedať kravinu ale predsa sa radšej spýtam. Jediné čo ma napadá je kĺbový brácha našej jedinej 21Tr.
Nevie niekto aký osud dostal 22TrG? Nikde som nenašiel žiadne info len z rokov 2005 a aj fotky odtiaľ. Pokiaľ viem DPmB ho chcel upraviť do bežnej premávky...
Kedy plánuje DP včleniť trolejbusy do číslovania autobusových liniek? Dúfam, že mi niekto nenapíše, že to spravia keď začne BID. Preventívne by to mohli spraviť teraz aby to potom neratovali keď náhodou začnú jazdiť busy s očíslovaním a zrazu sa dakde zjaví prímestský bus 200 dačo, tak dovidenia ?
Reply on: Valec #113043:
Teda keď je ráno dĺžka intervalu 4 min, tak to násobím počtom vozidiel koľko ich beží na 68? Lenže kde si zistím koľko vozidiel tam je ráno? Zas tak šibnutý niesom aby som čakal 45 až 50min na kolečko kým sa vráti ten jeden voz a dovtedy by som rátal ostatné vozy.
Reply on: stevo #113040:
Tak si vynasob počet vozidiel dĺžkou intervalu a zistíš, akú prestávku má vodič na konečnej. A hlavne nezabúdaj, že obe linky majú len jednu konečnú.
Prečo cez víkendy treba na Východné z Rače interval 15 minút a cez sedlo pracovných dní stačí 30 minút?
Reply on: stevo #113039:
No skôr posledný update, čo sa týka stavu električkových tratí je horor a to myslím vážne ? od toho je snáď horší len Texaský masaker motorpílou ☠
Reply on: Valec #113038:
nemaju vsetky take meskania aby potrebovali posilovy voz. Chod sa pozret na konecnu Holicska, ako tam permanentne stoji okolo 6 busov (3x 68 + 3x 94).
Reply on: eraser #113037:
No je to nieco uplne ine ako nova trat na Zahradnickej http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6106

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.