Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #112655:
"...jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne."

Čia je to vina? Kto zvolil tých lumpov, ktorí vás teraz odrbávajú na každom kroku? Napísal niekto sťažnosť, alebo dokonca trestné oznámenie? Vykecávanie sa na internetových fórach ešte nikdy v takýchto záležitostiach nepomohlo.
Reply on: bwd #112654:
Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva.
Reply on: bwd #112652:
Tak či tak nákup 240 kĺbakov určite nie je nezmyselným krokom, lebo aj keby sa teraz začala pripravovať výstavba tratí na všetky sídliská, skôr, ako o 6 - 8 rokov sa po nich ešte neodvezieme. Inak, keď už si začal s touto témou - z eurofondov sa teraz mali postaviť trolejbusové trate na Brnianskej - Pražskej a Vojenská nem. - Patrónka a ďalšie, ale eurofondy sa nakoniec nepodarilo získať len kvôli tomu, že jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne.
Reply on: Solider #112653:


Na hlúposti neodpovedám.
Reply on: bwd #112652:
Čo sa myslíš pod pojmom ´koncepcia dopravy´? Vyhlasovanie zastávok a možných prestupov v jazyku nemeckom? ? Rád by som to totiž vedel ?
Reply on: Majo #112650:
"Pokiaľ nebudú všetky sídliská obsluhované kvalitnou a kapacitnou koľajovou dopravou..."

A presne o tom to je. V Bratislave treba konečne zmeniť od základu koncepciu dopravy a zmeny zrealizovať, pretože ináč sú to všetko zbytočne vyhodené peniaze na plátanie tých najväčších dier.
Reply on: N/A #112649:
"tak nam povedz ako by to riesil velky viedencan bwd..."

V prvom rade si vyprosujem pubertálne a nemiestne narážky.

V druhom, koncepcia dopravy v Bratislave je vhodná tak pre Žilinu, alebo nejaké iné zaprdené slovenské mestečko. Bratislava potrebuje zásadné zmeny v doprave a kým sa nenájde nikto, kto ich presadí (k tomu patrí vyčistenie chlieva, v ktorom sú samí lumpi), tak ani vašich dvesto, či koľko nových kĺbových dobytčákov dopravu v Bratislave nezlepší.
Reply on: bwd #112648:
Súhlasím, že v 21. storočí by si cestujúci zaslúžili kvalitu, ale tá sa nedá v bratislavských podmienkach ponuknúť bez dostatočného množstva kĺbakov. To sa, nakoniec, nedá ani vo Viedni. Pokiaľ nebudú všetky sídliská obsluhované kvalitnou a kapacitnou koľajovou dopravou, bubú kĺbaky vždy potrebné...
Reply on: bwd #112648:
tak nam povedz ako by to riesil velky viedencan bwd...
Reply on: Majo #112646:
"...Optimálne by bolo mať aspoň 300 kĺbakov."

Nesúhlasím. V dvadsiatom prvom storočí by si aj v doprave ľudia zaslúžili kvalitu namiesto kvantity. Nechápem, prečo preferujete vozenie autobusových cestujúcich ako dobytok - hromadne vo veľkokapacitných, najlepšie kĺbových kontajneroch...
Reply on: TeBeCe #112645:
Veľké vetračky už netreba objednávať u Iveca, tušim od začiatku roku sú ako štandart v základnej výbave pre Citelisy.
Reply on: hoppusmark01 #112624:
Tender na prenájom krátkych autobusov vyhral údajne Tedom.

Re #112625 hoppusmark01: Sám si si odpovedal...

Re #112629 eripmav: Optimálne by bolo mať aspoň 300 kĺbakov. Čo sa týka vyraďovania, poletia Tam busy, staršie Ikarusy 435, staršie B741NGST a, samozrejme, všetky naftové Karosy a posledný Ik 283. Rovnako tak odídu (tuším v máji by to malo byť) z BA prenajté B941/961. Vyradia sa aj niektoré sólo Vrakosy (a zrejme aj Tam busy), ktoré budú nahradené kĺbakmi na linkách, kde sú potrebné.

Re #112633 eripmav: Vysoký interval som ešte nevidel... Iba ak krátky a dlhý. Inak ešte stihol DPB ledva vypísať tender a už tu nadávate (platí aj pre hoppusmarka01) na náter, hoci ešte neviete, aký bude, nadávate na zhoršenie intervalov, aj keď neviete, či k nemu dôjde... Vám sa fakt asi človek ničím nezavďačí...
Reply on: luky133 #112643:
co si kto objedna, to ma. presov uz kupuje citelisy s velkymi vetrackami...
http://www.k-report.net/discus/nahledy/181274.jpg
Reply on: luky133 #112643:
to cvakanie fotakmi sa deje na Hviezdoslavku a Nam.L.Stura pri hociakej inej eletkricke, ci je to T3, alebo cerveno-modra K2S.. To mam osobne odsledovane..
Reply on: hoppusmark01 #112635:
Mne na tej reklame nič nevadí... Jedine tie sedadlá v Krátkych TAMoch sa mi zdajú nepodarené ináč je v celku zaujímavá. A dosť turistov si ju fotí. Každý deň keď idem domov a nastupujem na Námesti Ľ. Štúra a ide dáka K2Ska tak všetci japončíkovia cvak cvak. ? Mňa by zaujímalo, ale kedy sa dozvieme tender na prenájom busov... ? Ja som veľmi zvedavý na to kto ho výhra keď to nebude SOR bude to asi Iveco s Citelisom a to mi ani nakoľko som si zvykol cestovávať v 25Trke. Jedine mi na tom vadia tie malé okienka či by mohol DPB potom upraviť ak by to vyhralo IVECO.
preto som sa pytal, ze co sa mysli pod tymi imidzovymi sedadlami do K2S, lebo uz je tych imidzovych veci trochu moc. V celom meste je uz prilis vela reklamy, reklama je uz prakticky vsade, a este aby som aj vo vozidlach MHD musel sediet na reklamnych sedadlach, mi uz trochu vadi..
Nech tam daju normalne potahy, ktore su aj v inych vozidlach, a nech tie elektricky nechaju bez napisov, aj tak budu reklamy zavesene na madlach, alebo nalepene na sklach.. ?
Reply on: hoppusmark01 #112640:
decentne
Reply on: 810zssk #112638:
no to LBC nie je skarede, a hlavne ho tvori jedna z mestkych farieb (cervena), co je dobre.. (na rozdiel od SPP)... ale mestsky nater by mal byt podla mna bez vselijakych moznych napisov a obrazkov. proste nieco decetne.. LBC na 240 autobusoch by bolo trochu moc..
Reply on: hoppusmark01 #112635:
no, tak to by bol zly vtip, to uz radsej SPP ?
Reply on: hoppusmark01 #112635:
Preco? Momentalne to vyzera tak ze to bude mestsky nater.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.