No z tých podmienok mi vychádza jedine Irisbus Iveco Citelis, MB Citaro alebo MAN. Neviem už o žiadnom inom výrobcovi, ktorý by v rokoch 2005 - 2007 vyrobil 300 kĺbakov a z toho 100 na pohon CNG.
Rovnaky nápad som mal kedysi aj ja pre rannú špičku, ale dnes vidím, že by sa to len ťažko realizovalo. Neviem si najmä predstaviť ako by to práve v čase špičky zvládalo super "obratisko" Technopol. Tam vidím najväčší problém.
Chcem sa spytat ako je to s tymi busmi SOLARIS! Podla mojho nazoru je to super bus z hladiska cestujuceho, neviem ako je to z hladiska soferovania. Ma dobru akceleraciu (automatika) ako Karosy (manualna)a to, ze sa parkrat stalo, ze zahorelo tak neznamena, ze su total zle SOLARISY.
Neviem takto posudit, to musia napisat, ti, co s nimi prichadzaju do kontaktu.
Naco tendre na nove, kupme este zopar SOLARISOV, odstranme u nas chyby na nich a mame super nizkopodlazny bus.
Ešte by som sa chcel opýtať, či sa nejak aj plánuje vrátiť linky 203,206 a 207 do pôvodného intervalu počas pracovných dní. Nech nikto sa ani nepokúša povedať, že dopyt po 203 je rovnaký počas celého týždňa. ?
Napadlo ma k linke 95 zlepšenie ranného intervalu. Keby v špičke jazdila v úseku Technopol - Šafko s intervalom 3 minúty a v úseku Technopol - Vyšehradská s intervalom 6 minút v špičke. Spoje chodia na Vyšehradskú poloprázdne a ráno sú zas 4 minúty dlhá pauza na úsek kde 95 premáva v zastavanejšej časti ako je Jantárová cesta na Lúkach. Hlavne z dôvodu pristupujúcich ľudí na Námestí hraničiarov z 88 a na Farského z 84 a 99.
Ano, s tym sa da na 100% suhlasit.
len vychadzajme z realii Bratislavy. Na taketo riesenie fakt nemame prostriedky. a ak nie kolajnica (policia sa o MHD stara na 0 bodov), tak potom sme odsudeni na zranitelnu MHD, na ktoru sa nemozme spolahnut.
Tento stav ale snad chceme zlepsit.
Som za, aby sme to skusili normalnou, civilizovanou (aj Tebou navrhovanou) cestou. Neverim ale ze je to dnes mozne. Moje riesenie navrhujem vychadzajuc zo zufalstva reality.
(mozno by som si ani nezelal take radikalne riesenie, len mam pocit, ze realna situacia si take nieco vyzaduje)
aj to je trvale riesenie, ale existuje aj trvale civilizovane riesenie - a sice nahradna doprava napriklad 50autobusmi, a nahrada nakladov na nahradnu dopravu a sposobenej skody 50milionov pre vinnika ktory protizakonnou cinnostou zatarasil dopravnu kolajovu cestu a poskodil prava DPB a cestujucich...
Smerom z Dlhých dielov je zhruba do 10tich minút meškanie... Vodiči na seba trúbia a nedávajú... Z DD je dočasne len jeden jazdný pruh... Začali opravovať odpočovací pruh takže ten kto chce ísť rovno a svietí zelená šípka zdržuje celú premávku... Tým pádom idu o pár min neskorčie aj trolejbusy... A keď som stál pri prechode tak tých 5 robotníkov samozrejme všetci okolo jamy (už zabetonóvanej nejakým skôr suchším ako mokrým betónom) a jeden povedal toto: "Ja som si myslel, že to bude držať..." Len neviem či to patrilo na to v tej jame alebo rozoberali práve nejakú osobnú tému a o pár metrov ďalej boli/sú menšie kolóny... Ja len rozmýšlam nad tým dokedy tam tak budú stáť a nenapadne ich dať na tú zabetónovanú dieru kovový prechod, alebo či tam budú stáť do nejakej 17tje kedy zaschne betón a príde nejaký asfalt... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133