resp. nemuseli sa dotykat, mozno to bolo tesne, kazdopadne sa mi to zdalo malo na to aby to bolo bezpecne, lebo aj z boku to vyzeralo tak ze sa dotykaju
"Tieto "nosne lana" su izolovane od trolejoveho vedenia, no volne sa dotykaju elektrickoveho vedenia a podla toho ako fuka vietor tak sa raz dotykaju a raz nie"
To si snáď robíš srandu, nie? Ak je toto pravda, a Drahový úrad ani tento raz nezastaví premávku na uvedenom úseku (v tomto prípade aj električkovú) tak potom tam musí byť niekto riadne "zaplatený". Je predsa nepredstaviteľné, aby nebol kovový stožiar nebol chránený od napätia 600 V dvojitou izoláciou.
Inak neporusuje cela ta stavba obratiska Molecova nejake normy? ja sa v tom ako laik nevyznam ani neviem odborne vyjadrit jednotlive elementy tej spleti vedenia, ale na prvy pohlad sa mi nezda jedna vec...
Elektrickova trat ma vlastne vylozniky. Trolejbusova je drzana pomocou stlpov verejneho osvetlenia a "nosnych lan". Tieto "nosne lana" su izolovane od trolejoveho vedenia, no volne sa dotykaju elektrickoveho vedenia a podla toho ako fuka vietor tak sa raz dotykaju a raz nie... je to v poriadku?
Neviem ake su normy, ale su tie nosne lana vodive a moze v nich byt prud z elektrickoveho vedenia teoreticky?
Dnes okolo 09:30 h sa revízorka s revízorom vyvážali (a možno ešte stále vyvážajú) v 6620 na 33-ke. Na konečných ani nevystupovali.
Znova som sa presvedčil, že niektorých ľudí (bežných) jednoducho neskontrolujú. Pred časom dokonca neskontrolovali ani mňa (ako keby ma nevideli). A keď už niekoho chytia, tak ďalších nekontrolujú...
Ak dovolite tak zmenim temu. Na konecnej Karlovky spravili semafory a to sposobilo, ze eliny to mozu zabalit. Uz to nie je ani doprava, iba suchtave vozne. My dubravcania stojime na cervenej a z konecnej idu eliny, jedna, dve a tak idu za sebou dve aj tri. Tie co idu za prvou su zabrzdene tou prvou. Je to cele v riti aj cela vysnivana preferencia. Cesta z Dubravky do Ruzinova trvala tristvrte a teraz hodinu. A s tym mazanim oblukov kolajnic si laskavo pohnite, lebo eliny veselo piskaju ako keby sa nic nedialo, sak sa ani nic nedeje. Na konecnej v Dubravke a inde. ☠
"Myslim ze o zruseni elektricky do Petrzalky sa uz hovorilo aj otvorene (presmerovanie tych penazi na nakup vozov) ci nie?"
- O zrušení električky do Petržalky títo politici nikdy hovoriť nebudú. Treba si uvedomiť ich marketingovú politiku. Vyspelý politik by ľuďom vysvetlil, že na pepku budú peniaze tak v rokoch 2018 - 2020 a zaobalí to do kecov, že dovtedy bude zlepšovať súčasný systém.
Títo politici budú živiť báchorku o električke rok za rokom, od volieb k voľbám. Počkajte začneme po voľbách... Počkajte rokujeme so železnicami o kočkopsovi... Počkajte, začneme po ďalších voľbách... Všimli si totiž, že im to voliči hltajú aj navijakom. Stokrát opakovaný sľub funguje na veľkú časť voličov ako keby bol splnený. Excelentný príklad je Judr. Hranol, ktorý vytvoril ilúziu, že niečo rieši a má zrazu cez 40%.
"Bratislava nechce zo Starého mosta pamiatku" - mňa napadla taká konšpiračná teória, že sa konečne nájde dôvod na zrušenie celého projektu električky. Lolo môže oslavovať "tram free" Petržalku.
Ike
http://imhd.sk/ba/index.php?img=38492&typ=gm
tu je to trocha vidno