Pričom v civilizovaných krajinách sa to rieši použitím vyššieho výložníka, nižším zavesením troleja, použitím dorazových svoriek ale nie touto zvrátenosťou, ktorá úplne rozhodí parametre trakčného vedenia.
"Ten semafor tam samozrejme neslúži ako 'výložník' - trolejové vedenie je naň pripevnené len kvôli tomu, aby bolo zabezpečené, že sa nedotkne konštrukcie semaforu. Je to úplne normálne a nevyhnutné riešenie. "
- Ak príde silný vietor a ten semafor začne kmitať, neviem neviem, či nepôjde celé vedenie na križovatke dole. ?
Prečo sä všetky 25Trky také špinavé vzadu? To stiehla ta špina zo strechy keď začalo pršať? ? Alebo je to spôsobené tým, že na trati nejazdilo nič 3 dni??
Dosť pochybujem, že sa takéto riešenie ešte niekde vo svete nachádza. Tento "patent DPB" (viď môj príspevok na vedlajšom fóre) určite po krátkej chvíli dráhový úrad zatrhne a výložník s návestidlami (pre nechápavých so semafórmi) bude musieť byť preložený na pravú stranu.
Ja by som v suvislosti s debilmi za volantom chcel pochvalit policajtov ktory dnes opat davali pokuty tym co mali zaujem prejst cez Jegeho na Zahradnicku. Len tak dalej!
Určite to nie je normálne ani nevyhnutné riešenie, a to hlavne preto, že to zvyšuje zraniteľnosť vedenia (semafor nie je až taký pevný ako trakčný stožiar, stačí, že doň vrazí auto a môže byť strhnuté celé vedenie). Riešením by bolo, keby bol ten semafor premiestnený tak, aby nehrozilo, že dôjde k jeho styku s trolejovým vedením. Videl si už takéto riešenie niekde vo svete?
"Inak, ten semafor - výložník, treba odfotiť a máme ďalšie "only in...""
Ten semafor tam samozrejme neslúži ako 'výložník' - trolejové vedenie je naň pripevnené len kvôli tomu, aby bolo zabezpečené, že sa nedotkne konštrukcie semaforu. Je to úplne normálne a nevyhnutné riešenie. http://tinyurl.com/5ww4y7
Po prečítaní, ehm, poloprávd p. Záhradníka by som ešte raz načal tému liniek do Rakúska. Keď už teda linku do Wolfsthalu rušiť nebudeme, tak treba uvažovať čo s ňou. Podľa mňa je predĺženie do Hainburgu v súbehu so železnicou totálna kravina.
Myslím, že jediná cesta je zaintegrovať ju do VOR a urobiť CP tak, aby nadväzovala vo Wolfsthale na S7. Lebo Rakúšania sa s nezaintegrovanou linkou s prestupom podľa mna vyvážať nebudú.
Medzi Sopronom (Maďarsko) s piatimi Rakúskymi zastávkami železnice je jedna zóna VOR (á 1,7 €). Zaujímavé, že tam to išlo zaintegrovať maďarské mesto a aj za prijateľnú východoeurópsku cenu... Ale tu nie je lepšia cesta, než polovičaté, vlastne lepšie povedané desatinové riešenie z dielne DPB.
1. Mala by sa imho vytvoriť jedna VOR zóna medzi BA a Hainburgom.
2. Kitsee (688) zóna by sa mala predĺžiť do Petržalky, aby aj BWD požiadavky boli splnené.
3. Aj z Marcheggu by sa to mohlo poriešiť podobne.
(VOR lístky by sa predávali na staniciach a pod Novým Mostom by to chcelo asi rakúsky automat.)
Námet na ďalšiu anketu by som prebral z Prešovskej sekcie ohľadom fungovania automatov na lístky, ktoré v BA často neberú mince a tak si cestujúci kríti čas čakania na bus, vhadzovaním mincí do automatu. Podotýkam, že stánky niesú všade a nie všade majú hneď okamžite čas predať lístok, prípadne ak je pred vami známy predvačky v stánku, tak si môžte byť istý, že si lístok do príchodu autobusu nekúpite!
Dnes ráno Nový most : BUS pruh je asi len pre idiotov, ale autá v ňom veselo idú. Vjazd z Einsteinky od Prístavného mosta na Nový most vyzerá asi takto : Zatiaľ čo autobus vychádzajúci zo zastávky Aupark stojí za autom pred ním cez plnú krajnú čiaru aj cez nemožné diery medzi busom,autom a obrubníkom so zvodidlom pred ním idú dvaja idioti, resp. keby sa dalo tak idú aj po zvodidle. Dakedy by sa tam mohol postaviť policajt a riadiť tam vjazd dementorov z Einsteinky, lebo to je vrchol debility čo robia ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk