Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eraser #111674:
Prosím ťa, Dunčo, netrep psoviny. Martin Fundárek rozumie železnici určite lepšie ako ty.
Reply on: eraser #111634:
Samozrejme, že na takej trati NEMUSIA byť rozostupy medzi spojmi minimálne 15 minút. Si nemysli, že keď si z modrogumnej rodiny, tak nás tu budeš oblbovať.
Reply on: Solider #111594:
Mimochodom, truľko, v Oradei sú zatiaľ TRI ULF-y a osemdesiat polorozpadnutých T4 a KT4 z ex-DDR. To by sa ti páčilo aj v BA?
Reply on: bwd #111870:
Dostávajú ich na vlkm, ako ZSSK, navyše majú od jednotlivých krajín (teda Land - ov) aj dotácie na HDV a vozne, môžeš si to všimnúť napr. v poschodových vozňoch vnútri pri schodoch, máš napísané, že to bolo s prispením Nioederösterreich...
Reply on: Solider #111594:
V Rumunsku nepoznajú teplú vodu, ty tĺčik? Si tam boil niekedy?
Reply on: Solider #111587:
Zaujímavé, že kopa bohatých nemeckých miest používa čiastočne NP električky. Asi im neradí všeznalá chňapka.
Reply on: Solider #111581:
Zaplatíš?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eraser #111802:
Jednotky 560 sa síce do sprevádzkovania Ten-tunelu samnovoľne rozpadnú a laminátky od toho nebudú ďaleko, ale v ostatných dňoch a týždňoch ZSSK vypísala niekoľko súťaží na nové vozidlá, o.i. aj na elektrické jednotky. Takže možno sa niečo nového dostane aj sem.
Reply on: eraser #111560:
Nešlo.
Reply on: Majo #111555:
Nahradiť K2 skriňou VarioLF2 je podlé a neslovenské? Pragoimex nemá také dobré mažoretky ako Zpras Znova? Potrebuje vôbec Bratislava nesystémové vozidlo kapacity K2, ktoré má navyše ešte aj iné jazdné vlastnosti, takže negatívne ovplyvňuje chronometráže?
Reply on: eraser #111737:
"TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru" - ja si myslím, že ak k tomu pripočítame ešte nejaké EC (ICE, TGV ?) tak to nie je málo. Množstvo dochádzajúcich sa stále zvyšuje a budú sa zvyšovať aj vzdialenosti.
Reply on: Majo #111539:
Vozové skrine VarCB3 sú od jednoho a toho istého dodávateľa ako VarioLF/VarioLF2/VarioLF3. Celé toto zdôvodnenie je LOŽ. Skutočnosť je taká, že NIEKTO v DPB je celý pokakaný z toho, že je elektrovýzbroj na streche.
Reply on: ufo #111864:
"Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote."

Nedostávajú ich cielene na trať Wien - Bratislava, ale rozdeľujú ich tam, kde potrebujú.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: luky133 #111867:
Asi poslúži ako zásobáreň ND, ako je v takýchto prípadoch zvykom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: NN #111827:
"Taká istá cena je aj v českej metropole, ale v českých korunách."
Profesionálnemu managorovi asi uniklo, že rovnaká cena je v Prahe aj za normálny lístok, takže tam je SMS-lístok bez príplatku.

Re #111826 kecho: "cui bono?"
zahradnikus et mobilus operatorus
Reply on: S499.1023 #111865:
A nevieš čo bude s tým druhým? Bola by ho škoda zošrotovať...
Reply on: mattina #111479:
Hm, a nebol ten priateľ tým vodičom v zácviku ? ?
Ak si si teda tak ľahko založila nick, tak asi uniklo tvojej pozornosti, že tento web NEPATRÍ DPB.
Reply on: Mikimaus #111471:
Sanos ide do ÚD na GO.
Reply on: bwd #111854:
Koľko tých lístkov a v akom predstihu je dostať za 29 Eur?

Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.