Vzhľadom na zmenu územného plánu sa dovolím informovať - trasa linky "metra" A, ktorá je "naplánovaná" medzi Dúbravkou a Račou sa za stanicou Autobusová stanica odpojí od stanovenej trasy a pôjde do Ružinova? A potom ako to bude s linkou "B"? Ukončia ju na spoločnej zastávke Miletičova?
Doprava je v deň otvorených dverí Jurajovho dvora zadarom na daných linkách v celej trase? Čiže napríklad ak nastúpi človek na Valašskej s cieľom vystúpiť z 204 na Trnavskom trebars nemusí mať lístok? Ako zistia či ide cestujúci na deň otvorených dverí alebo nie?
Ty máš na mysli asi LBC, že? Kedy začnú generálkovať aj Ik435 a 415? Tým mám na mysli, že či ich budú prerábať na CNG pohon alebo ako a teda, že kedy aj obdrží prvý Ik4xx náter LBC.
Ja by som to negeneralizoval, ze vsetky polske vyrobky su zle.. Predsa kazda firma je ina, kazda firma ma ine vedenie.. Urcite existuje aj v Polsku vela firiem, ktore vyrabaju dobre vyrobky..
Článok od S. P: "Na autobusy sa podľa neho sústavne sťažujú šoféri, sú poruchové a nespoľahlivé."
Sťažujú sa šoféri? Prednedávnom v médiách tvrdili, že si to nevedia vynachváliť. Aj ja, čo poznám vodičov Solarisu, tak nemajú na to negatívny názor. A čo sa týka poruchovosti, tak o dielňach tu už bola reč ?
S. P. je ako hovno na poličke čo sa tvári ako torta... do všetkého sa rozumie, všetkým išla, všade bola a od všetkého má kľúče. Ach jaj, tá novinárska (z)lobby.
Čo sa týka Solarisov vždy som mal názor, že je to poľský výrobok. Potom aj jeden zhorel, neskôr ďalší a potvrdilo sa mi to. ? A mimo témy: Vypadá to tak, že obratisko na Molecovej nestihnú dokončiť do toho termínu či povedali... Už ani neviem kedy to bolo presne, ale tušímže to bol jednociferný deň...
inak ked maju take problemy s tymi Solarismi, mohli by ich skusit predat. Mozno niekomu by tie poruchy nevadili a kupil by ich.
Namiesto Solarisov by sa mohol vypisat tender na 20 klbakov..
Co sa tyka Solarisov.. V prvom rade bola chyba DPB (este byvaleho vedenia), ze vytvorilo taku zmluvu, aku vytvorilo, ze tam bolo o zarucnych podmienkach len par riadkov, a teda nebolo specifikovane takmer nic, ziadne pokuty za nedodrzanie podmienok, zlu kvalitu, a podobne. No a ked je zla zmluva, tak jasne, ze vyrobca sa nenamaha vyrobit kvalitne vozidlo, ked mu za to nehrozia ziadne sankcie. Takze uplne prvy problem bola zrejme zla zmluva. Existuje take porekadlo, ze "dobra zmluva robi dobrych partnerov." Ak by ta zmluva bola naozaj dobra, budu tie Solarisy kvalitnejsie..
Na druhej strane, vyrobca aj napriek zlej zmluve sa mohol snazit o kvalitny vyrobok, kvoli zachovaniu dobreho mena.
Takze chyba je zrejme na obidvoch stranach.
Tu novu zmluvu, na ten prenajmov 20 autobusov, uz urobili velmi dobre, aspon co som mal moznost si precitat. Takze tie Solarisy boli na nieco dobre. Na to, ze sa z nich v DPB poucili.
Takze uz by som tie Solarisy neriesil, v dalsom tendri by uz mali prist kvalitnejsie autobusy, kedze aj zmluva je uz kvalitna.
položme tú otázku trošku inak "má vôbec stáť trať do Pe"? ? cenu určite nikto nevie, pretože sme na SVK, t.j. aj keď to teraz bude X-300 mil., nakoniec bude určite aj tak drahšia - viď napr. predražený a oneskorene odovzdaný most Apollo (ozaj, platilo Metro penále za nedodržanie termínu?). Veď predsa "naši" musia zarobiť...
Re #111291 810zssk: + amortizácia busu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eraser