Chcem sa spytat vas, ktori ste priamo od fachu: Boli Solarisy naozaj omyl? Branko sa nane poriadne postazoval, no cestujuci su predsalen radsej, ked im pride Solaris ako nejaka stara plynova karosa. Pre mna je Solaris naj (z pohladu cestujuceho) a viem, ze premavaju v mnohych europskych mestach. To su potom problemy vsade, alebo len u nas?
Som smutny, ze vdaka jednemu poziaru uz pravdepodobne NIKDY dalsi Solaris do Bratislavy nezavita.
Chcel som ti tým povedať, že buď bude jedno z dejísk MS11 BA alebo nebudú na SVK MS v tom roku vôbec. IIHF je úplne jedno, či sú vo vedení mesta a federácie magori, ktorí sa nevedia dohodnúť a pritom sa ešte potrebujú nabaliť. IIHF udeľuje šampionát na základe určitých kritérií, ktoré členovia zohľadňujú pri hlasovaní (+lobing). Takže buď hala bude v termíne alebo nie a potom je možnosť vymeniť si usporiadanie šampionátu s niekým iným alebo čakať ďalších 10 rokov...
Re #111272 wizard112: 10 NP veľkokapacitných elín za 300 mil.? to kde také predávajú? "nové veľkokapacitné nízkopodlažné vozidlá za 300 miliónov korún (9,958 mil. eur). Zhruba 10 električiek, ktoré za túto cenu možno očakávať, má však mesto získať na úkor výstavby trate petržalskej rýchloekektričky."
Naše hotely, letisko a pod. si môžme strčiť vieš kam pokiaľ neviem sa dohodnúť za dva roky, alebo koľko je známe o tom, že MS v hokeji sa majú konať tu. Schválne nech sa takto prestížna akcia ponúkne Trenčínu (keď už vychovali skvelých hokejistov) a myslím, že ani s hotelmi nebude problém, lebo Trenčín by vedel k tak prestížnej otázke zareagovať aj flexibilnejšie ako Bratislava. Okrem iného cesta z BA letiska do Trenčína môže trvať okolo 1h 30min, ale to by nezvládla linka 61. Bratislava by mala na tento šampionát asi radšej zabudnúť lebo preprava z letiska je mizerná, stagnuje, nevybudovala sa tam žiadna trolejbusová trať, ani neposilnili linku 61 napriek tomu, že počty cestujúcich z letiska vytrvalo rastú a je v intenciách letiska naďalej lákať viac cestujúcich do náš DP neviem na to reagovať ani z ďaleka. Takže čo je väčšia hanba pre BA? Neusporiadať šampionát alebo usporiadať a ukázať ako doprava v celom meste stojí za ho... aby mali ľudia o čom rozprávať, že prvý krát v živote boli na veľkom športovom podujatí v meste, v ktorom MHD zabezpečujú 15 ročné autobusy a trolejbusy, s 25 ročnými električkami rachotiacimi, alebo prípadne modernizovanými? Keď ostatné mestá ako tu niekto písal nemajú čo ukazovať tak BA by rozhodne nemala. A to píšem nie ako obyvateľ Trenčína alebo Košíc alebo ako Bratislavčan, lebo toto mesto stojí za figu! ?
"Poslednú novú električku pre mesto kúpil prepravca ešte v hlbokom socializme, niekedy v 80. rokoch." Zaujímavé, že autor resp. zdroj tejto "informácie" prehliada 58 kusov T6-tiek. ?
Hlavne vo svojich úvahách nezabúdaj na to, že po tebou vysnenej ceste je (a dúfam aj zostane, teda aspoň kým sa nespraví v celej dĺžke poriadny chodník pre peších aj cyklistov) zákaz vjazdu.
a tam nemajú, že "stát na schodech je za jízdy zakázáno"? ? btw. aký to bol bus (výrobca)?
Re #111204 eraser: BA bola tuším podmienka kandidatúra - letisko, hotely a pod...
Re #111216 hoppusmark01: len aby to nebola ďalšia alternatíva... keďže sa nedohodnú. či trať alebo vozy, tak šup s tým na nejakú cestu a samozrejme aj CSS...
Re #111226 bwd: pre veľké množstvo Bratislavčano by mala zmysel najmä fungujúca MHD - aby jazdilo aspoň to, čo si DPB píše v grafikonoch. AK bude toto všetko splnené, POTOM môžeme začať debatovať o doprave do inej obce, ktoré má robiť (a prečo?) DPB z dotácie BA...
I visited Bratislava in August. I was fortunate to ride the Tatra T2. Here is a picture of all the tram fans that I saw. http://palal.net/images/group.jpg
Can someone help me make contact with someone in this picture? (I don't know their names).
PS: Nie je treba riešiť, či je železničné spojenie postačujúce alebo nie; je tu možnosť ponúknuť bez nejakých navyše nákladov cestujúcej verejnosti navyše službu, tak do prdele práce, prečo ju nevyužiť, ale rýpať sa v tom ako v čerstvom **** ?
Pevne verím, že tam zhorí aspoň jeden a potom zvyšné stiahnu z premávky.
Re #111247 Solider: V každej krajine, kde som cestný vRáčik videl, mal EČV, len u nás nie...
Re #111246 Valec: Treba odlišovať PreŠporáčik od toho druhého cestného vláčika. PreŠporáčik má, pokiaľ viem, nejaký akumulátorový pohon a jazdí naozaj dosť pomaly a nemám pocit, že by niekoho ohrozoval, takže ten by nevadil. Ten druhý (ten, čo má "lokomotívu" + dva "vozne") ale jazdí na benzín (alebo naftu?) a je podstatne rýchlejší a arogantnejší ako PreŠporáčik, na ten smrovala moja kritika...
Tak aby som pravdu povedal, ja osobne mám tú linku na háku. Do Kittsee nemusím a keď, tak si tam odskočím autom. Samozrejme, ak by tu bola možnosť dostať sa do Kittsee autobusom, tak by som v prípade potreby túto službu uprednostnil pred jazdou vlastným autom. Lenže vidím, že je tu možnosť bez nejakých navyše nákladov poskytnúť cestujúcej verejnosti odkázanej na VHD túto službu a súčasne viem, že do Kittsee denne cestuje IAD 'na otočku' veľa Bratislavčanov. Ide mi hlavne o nich.
"Este stastie, ze napriklad Svajciari tento komplex "nedoplacajme na inych" nemaju a bazilejska elektricka si to v klude svisti cez Francuzsko (linka 10, stanica Leymen)."
No jo, ale tí majú aj trochu iné finančné podmienky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
No jo, ale tí majú aj trochu iné finančné podmienky...