"BTW, nevie niekto v akom stave je cesta medzi Čunovom a Rajkou? Myslím tú, cez niekdajší DDRónsky pomocný hraničný priechod."
V dobrom. Posledná kontrola asi pred dvoma mesiacmi
Neviem odkiaľ máš informácie o dôvode, prečo nezachádzajú do Petržalky maďarské Talenty, ale ja som počul úplne iný a osobne si myslím, že aj logickejší dôvod. Ale však nech napíše ten kto mi to vravel, nech to neskomolím. ?
BTW, nevie niekto v akom stave je cesta medzi Čunovom a Rajkou? Myslím tú, cez niekdajší DDRónsky pomocný hraničný priechod.
Keď tak hovoríš, tak prečo MY BRATISLAVČANIA si na 95 z mesta o pol dvanástej musíme priplácať a ľudia z Wolfsthalu nemusia a vozia sa za denné?! ? (neni mierené na teba). Keď sú takí štedrí k Slovákom v Rakúsku prečo to nespravia aj pre tých v Maďarsku, v Rajke? Od zastávky Čuňovo-rázcestie na stanicu v Rajke to je 5km, čiže cesta asi tak na 5minút busom. Principiálne by mal DPB zaviesť aj tam linku. Určite ľudia čo šli do Rakúska a chodia tam ich decká majú viac v rozpočte ako tí čo šli "za hranice" (a to vraj so vstupom do EÚ hranice padli, ale asi len pre bohatých) do Rajky. DP veselo robil dva spoje za hodinu z Wolfsthalu jeden čas, teraz chvalabohu je to jeden do hodiny. Ľudia z Rajky by sa uspokojili bohate s linkou s intervalom 60/120/90//120 alebo aj poobede 60minút. Prípadne určite by sa spoje snažili nastaviť tak aby odchádzali 10min po príchode vlaku z Gyoru, čiže ešte by sa do toho autobusu natrepali a PLATILI by nielen "rajčania". DPB sa ešte máli, asi si myslia, že budú ryžovať zlato na 901, no určite akurát tak vyryžujú veľké kulové, a ani prípadná 801 do Rajky ich neobohatí no viem zaručiť, že ani neokradne keď sa vyše roka pokúšajú z Rajky prizvať ľudí z DPB na rokovanie, ktorí ho náležite ignorujú a potom vyhlasujú, že ich nikto neoslovil. A čo sa týka spojenie železníc tak logika nemálo vzdialená DPB. Jediný a celý problém sú MÁV, ktoré odmietajú predĺžiť 4 spoje denne na trase Gyor - Rajka do Petržalky. Síce ich osobné vlakové súpravy Siemens-Talent niesú technicky najvhodnejšie pre naše trate no Rakúske sem jazdia na výnimku a šlo by to aj na trase Rajka - Rusovce - Petržalka. Ochota neskôr bola na strane našich železníc vypravovať naše vlaky tam čiže predĺžiť dačo z Petržalky alebo vypraviť zvlášť vlak. MÁV to zamietli a vyšlo nejak napovrch, žeby im brali zisky z cestovného, ale akého keď oni sami žiadne vlaky neprevádzkujú na tejto trase? Čiže jasne MÁV na tejto trase je proti akémukoľvek spojeniu. Na ostatných hraničných prechodoch sú aspoň 4 páry osobných vlakov denne, ktoré spájaú prihraničné dediny a plus nejaké rýchliky, ktoré ale okrem prihraničných staníc v ostatných menších staniciach nestoja.
myslíš ten, čo najnovšie "určite bude do konca roka" ? lebo najnovšie prišiel s tým, že na kĺby budú dva tendre, jeden "menší" a druhý na tých vyše 200...
Re #111131 Ike: žeby chceli postupne spraviť aj N901? samozrejme so 100-percentným príplatkom? ?
Ak ti ide o spojenie dvoch obcí (či v tomto prípade obce Kittsee s mestom Bratislava), tak je to spojenie dostatočné. Nie je úlohou DPB, ani mesta Bratislava, zabezpečovať spojenie do zahraničnej obce len preto, že niekto tam má obľúbenú krčmu (príp. inú "atrakciu"). ?
Čo som ja počul, tak sa jednalo o predĺženie trate po Trenčianskej, keďže na mieste súčasného sociálneho zariadenia v Ružovej Doline chce nejaký investor niečo postaviť.
Jéminé ? Takto to dopadne, keď sem šípku nemôžem skúsiť názorne ukázať... Správne to je takto:
3; ...
a) „šípka v smere dozadu“ (spoje idúce iba po VW)
b) „šípka v smere dopredu“ (spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka)
c) taká vizuálne iná „šípka v smere dozadu“ (spoj idúci iba po zastávku "Pri kríži")
A ako som tak čítal prímestskú tarifu Slovak Lines, nikde som tam nenašiel zmienku o tarife pre dôchodcov do 70 rokov, zato poslanci NR SR aj sudcovia Ústavného súdu SR sa aj tam môžu vyvážať bezplatne. ?
AKÉ PIKTOGRAMY SÚ V POZNÁMKACH NA ZASTÁVKOVÝCH CP?
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky, kružnice či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača sa mi páči, že po novom je to takto:
a) „šípka v smere dopredu“ (spoje idúce iba po VW)
b) „šípka v smere dozadu“ (spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka)
c) taká vizuálne iná „šípka v smere dozadu“ (spoj končiaci na zastávke "Pri kríži")
Myslím si, že v tomto prípade je to lepšie ako v CP na imhd. Tam je to takto:
a) v (spoje idúce iba po VW)
b) W (spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka)
c) p (spoj končiaci na zastávke "Pri kríži")
Teda to "p" je myslím, že lepšie na CP imhd, ale oproti "v" a "W" sú podľa mňa zrozumitelnejšie tie šípky. ?
4; Napr. na zastávkových CP 63-ky (smer Avion) sú akým piktogramom označené spoje idúce iba po Bojnickú a akým spoje nezachádzajúce cez Tesco Lamač?
Lebo na tie končiace na Bojnickej by sa asi hodila tá „šípka v smere dozadu“, ale na spoje nezachádzajúce cez Tesco Lamač sa „šípka v smere dopredu“ ani žiadna iná šípka určite nehodí...
UPOZORNENIE: V príspevku #111143 som zrejme použil pre imhd nekorektné alebo neznáme spojenie znakov (pomlčka a hneď za ňou taká špicatá zátvorka). Pravdepodobne preto mi to ten príspevok pokazilo... Admini, prosím, zmažte ten nepodarok. Ďakujem.
AKÉ PIKTOGRAMY SÚ V POZNÁMKACH NA ZASTÁVKOVÝCH CP?
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz z hlavy napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na 23-ke sa mi veľmi páči, že na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača je to po novom takto:
a) spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka
c) taká vizuálne iná
Presne tak, kto chodí 23:10 h do Wolfsthalu a 23:30 h z Wolfsthalu (cez pracovné dni aj cez víkendy), keď v "normálnejších" časoch tým takmer nikto nechodí? Aj po 21 h a po 22 h chodí tá 901-ka určite prázdna...
A cez pracovné dni by som teoreticky pochopil tie odchody po 6 h, ale ten 05:10 h spod Nového Mosta a 05:30 h z Wolfsthalu tiež neviem pre koho by teoreticky mohli byť...
Pritom netreba zabúdať, že každú hodinu po celý deň môžu ľudia využiť aj Slovak Lines idúce z Viedne / do Viedne - avšak za o čosi vyššie cestovné...
A ak by tá 901-ka mala teoreticky slúžiť ako prípoj na vlak z Wolfsthalu, tak čakanie na vlak 26 minút (resp. v smere do Bratislavy čakanie na 901-ku 20 minút) sa za normálny prípoj určite nedá považovať...
Hajzli! 95 zo Safka, Bratislavcanom ktori to cele platia, zrusili a dali N95 so specialnym priplatkom za nadstandardnu sluzbu! A prazdny bus pre kamaratov 23:30 bez nocneho priplatku! Hajzli!
Ako pisal BWD, mali by sme ich ukamenovat na Olejkarskej ako nam pluju do oci! ?
Elektrickovu trat pri Mileticke robila -aspon co som videl - firma ELZA - mimochodom oddnes robili uz na trolejbusovej otocke na Riviere - videl som tam minimalne 4 vacsie auta s logom firmy
Solider