Najviac zaujímavá je strana č.5. Do roku 2011 sa dočkáme max. 32 nových trolejbusov a 28 električiek a to všetko s prihliadnutím na nové trate, ktoré sú v pláne? Teraz čo je pravda a čo prachobyčajný žvást?! Tie vozidlá sú zarátané pre obsluhu nových tratí pre predĺžené linky alebo to sa ráta individuálne? Komicky vyzerá, že 91 trolejbusov je po expirácii a pribnúť má 32 z toho 6ks minimálne stále tých sľúbených pre Dlhé diely. Hlavne som veľmi zvedavý na tých 100 autobusov v roku 2009, či to nebude znova nákup typu rámcovej zmluvy na 21Tr alebo nákupy SORov do 10ks. Hlavne som zvedavý ako sa tí vízia 100ks nových autobusov pre BA stotožňuje s pokrokom na kĺbové autobusy vo firme SOR.
Dostihová dráha je občasná zastávka a pravdepodobne slúži na mimoriadne udalosti a okolnosti, napr. Dni Petržalky. A pravdepodobne sa s týmto obratiskom ráta pri poruchách signalizácie na krížovatke Technopol.
Mapa siete MHD v Bratislave, platná na rok 2008, uvádza ako občasné konečné zastávky tieto: Vodostav(77), Potočná(56) a Dostihová dráha(83)...(aspoň tie, čo som si všimol)
Pýtam sa preto, či je naozaj zastávka Dostihová dráha,ak nie je úplne zrušená, braná ako občasná konečná, a či tam aj nejaká L83 občas zablúdi. ? ?
Obtazovanie zakaznikov? Keby trolejbus nebol lacnejsi ako autobus tak nic nepoviem. Ale preco by mal DPB vyhadzovat peniaze na to aby pol cloveka odviezol.
A že zahustenie 75 ráno na 10 min. a poobede na 12 min Veď ráno mala počas školského roku interval 8 min. a poobede 10, takže sa jedná o zriedenie Alebo sa tým myslí zahustnie oproti prázdninovému grf.? Znamená to, že na ostatných linkách ostane prázdninový grafikon?
Ike