Bol by problém jednoducho prepísať poznámku "ide po VW" poznámkou "pri VW prestúpiť do spoja končiaceho smer Mláka"? Alebo to uviesť dole do poznámky? Toto vlastne ani nie je prípoj, je to len ten istý spoj akurát v inom voze, tak prečo by to malo cestujúcich odrádzať?
Autobusy z/do Dúbravky uprednostňujem aj ja - no napr. z Ružinova to s dobrým prestupom zvládneš s 34 aj o 10 min. rýchlejšie, čo už stojí za to inak v tej 83 je problém asi v tom že ide dosť dokola - v tomto prípade tie električky idú pomerne priamo.
T. j. DPB zavadza cestujucich, ak neuvadza pri 209 cez vikendy, ze pokracuju ako 211, ze neuvadza pri 65 cez vikendy, ze nan nadvazuje 67, ze neuvadza pri 53, ze nan nadvazuje 630, ze neuvadza pri vybranych spojoch 4, ze nadvazuje 630, ze neuvadza vecerne kolecko 11, 12, 13, 14? Mam pokracovat? No pravdu povediac, neviem si predstavit buduci CP zeleznicnych liniek BID, ak bude pri kazdom spoji uvedene, co na ktorej stanici kam nadvazuje... To je ine zavadzanie cestujucich A nebude zavadzanim to, ked tam ten garantovany prestup uvedeny bude, ale z dovodu meskania prestup fungovat nebude? Ked uz, tak by som pochopil navrh na to, aby bolo toto spojenie zobrazene vo vyhladavaci spojeni, co teraz nie je, kedze je tam prestup 0 minut.
Nuz ale, ako myslite. Aby som sa musel hadat s jednym i druhym taborom, lebo jedni a priori tvrdia, ze tu poznamku tam mat netreba, a druhi budu arogantne pisat o zavadzani, tak to fakt nemusim.
810zssk: Ano, ake jednoduche, a potom pri aktualizacii CP mam x takychto atypov (nizkopodlazak na 22, vikendove spoje na 29, 43, vlozeny spoj N91 so zobrazenim odchodu iba z Jasovskej, atd. a teraz aj toto), a ked na nieco z toho zabudem, tak zase bude nejaka dobra dusa kde-kade po podniku vypisovat maily o zavadzani cestujucich.
nastastie ano, ale musim pochvalit, ze je to velmi kvalitna fotomonta.spociatku som si to ani nevsimol, len autor mohol na prednej casti vozidla zmazat napis jazdym na zemny p...lebo pokracuje v harmonike:D:D:D plus pri druhom kolese vidno upravovanie..konkretne na zemi...
Podľa mňa to zavádzanie je. Človek pri pohľade do CP v tomto prípade nadobudne dojem, že od VW sa pri použití tohto spoja už ďalej nedostane. Dostane, akurát musí prestúpiť. ?
Nerobil som s tym tak neviem, ale v tej databaze nestaci prepisat text pri nejakom parametri (resp. polozku v tabulke) v DB? Lebo potom to musi byt volaky divny system..
Bolo to formulovane ako zavadzanie cestujucich. Keby to bolo pisane ako navrh na zlepsenie, tak nic nepoviem, i ked mi to pridava robotu (a nielen mne) a kedze sa jedna o rucne zasahy do databazy, tak to produkuje aj mozne chyby pri zmenach.
Autobusy z Dúbravky do mesta napr. moja rodina uprednostňuje preto, že trasa cez Karlovku je dlhšia aj po ceste, električky majú príliš "nahusto" zastávky a o tom množstve nezmyselných semafórov s antipreferenciou električiek ani nehovorím... Preto ma prekvapilo, že 83-ka je podľa CP z "Alexyho" na Zochovej iba o 2 minúty rýchlejšie ako 5-ka na Kapucínskej.
Okrem toho, karlovesko-dúbravská radiála je dosť dlhá (v Karlovke na dlhom úseku bez alternatívnej možnosti spojenia) a prípadná mimoriadna udalosť jednej električky na trati znamená (na rozdiel od autobusov a trolejbusov) prestoj viacerých nasledujúcich spojov. A zabezpečenie NAD sa, pochopiteľne, nedá zvládnuť okamžite... Preto električky do mesta využívam iba vtedy, keď mám dostatočnú časovú rezervu.
Zastanem sa Peona. Aka je lepsia forma ako riesit to priamo s dopravcom? Ak si z toho mal problem tak je to skor chyba nechapaveho nadriadeneho ako toho ze nejaky zakaznik poslal navrh na zlepsenie (aj ked je pravda ze neviem ako to bolo presne formulovane - ale v ramci toho co trochu z netu poznam Peona nepredpokladam ze by to bolo nejake "ostre")..
No povedz mi, co ti ma DPB odpisat, ked ho (vratane mna) obvinis zo zavadzania cestujucej verejnosti len preto, ze v CP je napisane, ze spoj konci na VW, pricom on tam aj skutocne konci, len niektory ma aj pripoj dalej (t. j. nie je uvedena doplnkova informacia). Aj touto cestou ti pekne dakujem za sposobene problemy. Namety na zlepsenie sa daju pisat aj inou formou...
pravda, rano to je v elektricke z Dubravky a Karlovky peklo..ale za tie 2 roky co pravidelne rano cestujem, mam pocit, ze cestujucich v elektrickach rano trocha ubudlo...aspon pred tymi 2 rokmi bola rano vzdy tlacenica, dnes uz to nie je uplne kazdy den..to vravim o case medzi 7:30-8:00, samozrejme, ze o tej 7:00 je to horsie..a co sa tyka naplnenosti, najplnsia chodi asi 1, potom 5 a najprazdnejsia 12..to plati aj poobede v smere do Dubravky..
Ike