Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roceska #109937:
No a pre vás, čo bývate ďaleko od t-busov na D. Dieloch a ešte ďalej od električky ide zriadiť DPB a. s. z dobročinnej iniciatívy karloveských poslancov (zhodou okolností vedúcich funkcionárov DPB a .s.) minibusovú linku, ktorá vás skoro od vášho vchodu dovezie na najbližšiu zastávku liniek 32, 33, 133 aby ste mohli pohodlnejšie využívať MHD. Ak máte dojem že sa minie úspechu a zo svojho auta nepresadnete do MHD ani tak, oznámte to prosím kompetentným, bay sa predišlo ďalšiemu vyhadzovaniu peňazí na blbosti. Ďakujem... ?
Reply on: S499.1023 #109950:
"Ak sa v rámci Prahy pohybuješ jedine metrom, tak sa celkom nachodíš." - To asi dosť závisí od toho, či sú jej ciele výhradne v blízkosti staníc metra alebo nie. ?
Reply on: roceska #109942:
Ó, do iných miest nechodíš? Mimochodom, ako zamestnankyňa banky by si mohla pochopiť, že ceny btov stanovuje trh a nikto ťa nebude nútiť kupovať si byt pri električke. Ak budú drahšie ako tie, čo pri električke nie sú, asi to bude tým, že dostatočné množstvo iných ľudí uprednostní dopravnú obslužnosť pred lesnou tíšinkou.
Reply on: zakaznik #109948:
hadam Portugalsko:)
Reply on: intony #109947:
Ale to povedal aj Ing. Kolada a verím že to zopakuje hocikto ďalší po ňom (napr. Ďurkovský). Keďže sme optimisti tak veríme, že raz ( o 50,100,200 rokov) ,bude Bratislava taká bohatá, že si bude môcť dovoliť postaviť metro za miliardy (to bude trasa A). Toto je už dnes zakotvené v ÚP, aby bola zem pre to už pripravená. Ale dnes sme v situácií keď môže byť plnohodnotný NS električka. K tomu netreba žiadny ÚP, to je realita a stačí k tomu zdravý sedliacky rozum (ktorý žiaľ na rôznych miestach magistrátu, DPB, SDKÚ, KDH, 3. sektoru, atď chýba..)
Reply on: roceska #109940:
Ak sa v rámci Prahy pohybuješ jedine metrom, tak sa celkom nachodíš.
Reply on: 810zssk #109935:
Ale stavať tunel cez centrum iba pre nich sa neoplatí. Možno viesť trať od Predmestia po Filiálku áno, ale kopať ďalej už nie.
Na margo tých vyhlásení, že na Starom moste treba zachovať IGK, dovolím si dať za príklad Porto (Španielsko). Tam z hornej časti mosta v centre mesta vykopli autistov a nahradili linkou metra. Z priestoru zasmradeného autami, takého, aký budete mať vy, urobili miesto pre žitie. Dôkaz miesto sľubov:
- http://k53.pbase.com/u12/armindo/upload/42440610.DLUIS2BS.jpg
- http://www.vlaky.net/upload/galeria/002948/054663.jpg
?
Reply on: tr3mp #109943:
A veselo pokračujeme s utajovaním nosného systému.
Nosný systém v Bratislave má byť električka, ale v územnom pláne budú figurovať stále tie pozemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci budeme mať v ÚP nosný systém, skutočným nosným systémom bude aj tak električka.
Hoci bude nosným systémom stále električka, hovoriť sa bude o nereálnom nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd.
Hoci sa bude hovoriť o nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd, stavať nový most pre MHD je luxus.
Hoci je stavať nový most pre MHD luxus, bude ním vedená trať nosného systému.
Hoci bude po moste trať nosného systému, nebude zakreslená v územnom pláne ani ako električková trať.
Hoci bude na moste električková trať nazývaná nosný systém, v územnom pláne budú figurovať aj naďalej všetky tie podzemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci...
Reply on: 810zssk #109944:
"Z tych nakresov som debil"
Skús si prečítať legendu, prípadne textovú časť. ?

Stručne:
Namiesto súčasných trás A Dúbravka - centrum - Predmestie a B Petržalka - centrum - Ružinov a okruhu s dvoma prestupnými stanicami v centre (Kamenné námestie a Trnavské mýto) zmena navrhuje:
"Trasa A nosného systému zo západnej časti mesta je vedená z priestoru Lamačskej brány cez Dúbravku, Karlovu Ves, Staré grunty a Podhradie. Trasa A má nasledovné stanice: Kamenáče, Dúbravčice, Podvornice, Dúbravka, Záluhy, Krčace, Kútiky, Dlhé diely, Karlova Ves, Staré grunty, Kráľovské údolie, Podhradie. Ďalej sa trasa A vetví na vetvu A1 (so stanicami Kamenné námestie a Mlynské nivy) a vetvu A2 (so stanicami Suché mýto, Hlavná stanica a Trnavské mýto) vetvy A1 a A2 sa pred stanicou Ružová dolina znovu spájajú do jednej trasy Ďalej trasa A pokračuje pozdĺž Záhradníckej a Ružinovskej ul. na Letisko M.R. Štefánika stanicami: Ružová dolina, Štrkovec, Ružinov, Pošeň, Letisko západ 1, Letisko západ 2, Letisko a Za letiskom.
Trasa B nosného systému v južnej časti mesta začína v rozvojovom území Petržalka juh stanicami Petržalka juh 1 a Petržalka juh 2 a pokračuje stanicami: Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Einsteinova, Centrum, Mlynské nivy, Trnavské mýto, Slovany, Predmestie."

Tie farebné čiary môžu pôsobiť mätúco, ale treba si zobrať platný ÚP a porovnať s ním, čo tento návrh dopĺňa a čo ruší.
Reply on: Papyr #109808:
Snaha "nabaliť sa" je základným, legitímnym princípom trhovej ekonomiky, ale Dunčo nikdy nepochopí ako to funguje. Vysvetľovať niečo nacisticko-boľševickému psovi nemá zmysel, to je ako hrach na stenu hádzať.
Reply on: tr3mp #109943:
Ake je po novom? Z tych nakresov som debil 😃
Verejné prerokovanie návrhu zmien a doplnkov územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy ZaD 01 (http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11018271&p1=51337)

Už tam máme modifikovanú trasu NS MHD ...
Reply on: intony #109941:
Do Prahy chodievam na školenia, chodievam do Londýna aj Toronta. Všade je metro a tam by ma skutočne nenapadlo chodiť autom. V Brne a v Ostrave som zatiaľ nebola. Situácia v BA je z roka na rok horšia a nikto s tým nič nerobí. Samé reči o tom, že nie sú peniaze. Nakoniec to dopadne tak, že byty okolo električkových tratí budú najdrahšie napriek tomu, že budú najhlučnejšie. A do práce budeme chodiť fakt asi peši a pri výbere zamestnania sa budeme pozerať na to , kde tá firma sídli. Alebo si budeme podľa zamestnávateľa kupovať byty v okolí jeho sídla a pri jeho zmene, budeme meniť byty.
Reply on: roceska #109940:
Čo hovoríš na pohyb vrámci mesta v Brne alebo Ostrave, ak si tam, samozrejme, bola? ?
Reply on: S499.1023 #109939:
Po Prahe sa pohybujem metrom 🙂
Reply on: roceska #109937:
Pardon, v ktorej banke že robíš? Ja žijem v Prahe, v práci sa pohybujem v obleku a vôbec by ma ani nenapadlo sa po Prahe pohybovať inak ako autom.
Ale hľadanie dôvodov, prečo to nejde, je tiež riešením.
Reply on: S499.1023 #109931:
Vôbec netuším o linke 133. Od roku 1996 chodím autom a kúpila som si ho iba preto, lebo MHD nefunguje. Bývam úplne na konci Dlhých Dielov pod lesom. Keby som mala chodiť MHD, tak by to znamelo 7 minút cesty k zastávke autobusu, cesta autobusom pod Dlhé Diely,(cesta z bytu k zastávke električky 20-25 minút) prestúpiť na električku a ísť ňou pod most SNP, potom prestúpiť na 70 ku, ktorá má brutálne intervaly. Celkovo 7 km, ktoré MHD trvajú v najlepšom prípade 40 minút (keď všetky spoje nadväzujú), v prípade zápchy 90 minút. Cesta naspäť vždy trvá dlhšie a ako som už písala, tak okolo 18-19 stej sa dostať do autobusu na DD je takmer nemožné. Podotýkam, že keďže robím v banke a musím chodiť v lodičkách a kostýme a celkovo musím byť tip-top, cesta peši do práce sa vylučuje, nakoľko sa v práci nemám kde osprchovať.
Reply on: 810zssk #109934:
Ono je to vsetko o spravnom naplanovani... ze vyuzivat to co je rychlejsie a to co sa oplati...
napr ked idem niekam kde sa neponahlam, alebo idem niekam s predstihom, lebo sa mi nechce sediet doma, idem MHD... ale su aj situacie kedy jednoznacne volim auto (priatelka, nakupy s babkou) a pod...

zial su ludia co chodia autom vynasat aj smeti k domu... ? ? ?

mimochodom, vcera som isiel autom a just som siel cez ten pristavny most a nestal som tam ani sekundu 🙂 za vsetok zmatok mozu kamiony presmerovane cez mesto 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.