Kto z Vas ma viac casu, nech si pozrie stranku VÝVOJ DOPRAVNEJ SITUÁCIE
V BRATISLAVE
ZA OBDOBIE ROKOV
1990 - 2000 na www.bratislava.sk. Je to velmi zaujimave, precitajte si to. V materiali je jasne viditelny presun ludi z MHD na IAD, co nie je dobre. Treba spravit rychle a ucinne opatrenia na zabezpecenie vyssieho (resp. neubudajuceho) podielu prepravy osob na uzemi mesta hromadnou dopravou. Pani, ktori sedeli na Magistrate (nebudem uvadzat ziadne mena, ale viete koho myslim) uz preukazali svoju inkompetenciu v tejto oblasti a mali by odstupit. Navyse ked stratili "spojenca" Kovalcika...
V BRATISLAVE
ZA OBDOBIE ROKOV
1990 - 2000 na www.bratislava.sk. Je to velmi zaujimave, precitajte si to. V materiali je jasne viditelny presun ludi z MHD na IAD, co nie je dobre. Treba spravit rychle a ucinne opatrenia na zabezpecenie vyssieho (resp. neubudajuceho) podielu prepravy osob na uzemi mesta hromadnou dopravou. Pani, ktori sedeli na Magistrate (nebudem uvadzat ziadne mena, ale viete koho myslim) uz preukazali svoju inkompetenciu v tejto oblasti a mali by odstupit. Navyse ked stratili "spojenca" Kovalcika...
tr3mp
Cesta z Hloubetina, kde sme byvali do mesta X-B bola sialene dlha, ale aspon som si presiel dalsie elektrickove trate.
Bol som aj v Muzeu MHD v Stresoviciach - celkom dobre. Po obvode panely s historiou, v strede elektricky, autobusy, trolejbus a nejake pomocne vozidla. Vagon metra tam bohuzial nebol