Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #109757:
rovnako aj masove vyrobky. Slovenske parky a pastety som si nekupil uz asi tak 4 roky..
Teraz sa aspon nemusim chytat za hlavu, ked v telke obcas odhalia nejaku kauzu s plesnivym masom. Fuj.
Reply on: eripmav #109756:
ja sa snazim kupovat co najviac potravin v Rakusku prave z tych dovodov, ktore pises. Za prve nizsia cena, za druhe, nebudem davat zarabat niekomu, kto vyrobi syr, ktory je tak rozriedeny vodou, ze v nom ani syr nie je citit, okrem toho este aj zapacha. V Rakusku si za menej penazi kupim vynikajuci syr vysokej kvality..
A budem tak nakupovat dovtedy, kym sa na Slovensku neuvedomia a prestanu setrit na kvalite vyrobkov a zacnu dodrziavat hygienu pri vyrobe..
Reply on: Valec #109753:
nie len elektronika ale aj potraviny ci bezna drogeria sa da kupit v rakusku lacnejsie, alebo za rovnaku cenu - lenze s tym rozdielom ze v Bille v Hainburgu hnile ovocie a zeleninu ani len neuvidis, a nestane sa ti take, ze chytis cibulu a vyleti z nej 20 musiek... nechapem ten rozdiel... a to aj pri jednom retazci napriklad Billa - SK - Rakusko - ceny su casto v rakusku nizsie alebo aspon rovnake a kvalita tovarov ako ovocie-zelenina, masove vyrobky a syry je neporovnatelne vyssia v rakusku pri rovnakej alebo este nizsej cene...
Reply on: 810zssk #109750:
"Preco to nedas na SOIku?"

To nie je prípad pre SOI. Je predsa trhové hospodárstvo, tak si ceny môže stanoviť kto chce, ako chce. Jedine, že by som to bonzol Ficovi. Ale keď ja nie som bonzák...
Reply on: patrik #109728:
Hej chcel som napísať 1512, včera som bol úplne mimo však ty vieš ?
Reply on: bwd #109742:
Elektronika (nie všetka, treba porovnávať) sa v Rakúsku dá kúpiť lacnejšie už dlhú dobu. Ale v poslednej dobe je to už fakt dosť veľký rozdiel.
Pred dvoma týždňami som si kupoval nový foťák. Cena v AT bola 599 € až 699 €, cena na Sk od 21 500 Sk (internetové obchody) až 24 990 Sk (klasické obchody). Ak k tomu pripočítam vytlačenie českého návodu a spiatočnú cestu do Viedne, tak mi ešte aj pekne zostane na príslušenstvo.

Re #109751 Papyr: Niekedy mám pocit, že keď vláda tak táto sociálna vláda (s ministrami, ktorý si po mimo zarobia ročne 10 miliónov) veľmi chce aby zraziť ceny, mali by príslušný výrobcovia (príp. dovozcovia) prestať príslušný tovar alebo službu dodávať. Bolo by veľmi zaujímavé, keby napr. SPP vyhlásil, že nebude predávať plyn domácnostiam pod cenu a jeho predaj by zastavil (ak mu v tom ovšem nebráni nejaký zákon). Koľko by to potom takto vydržalo.
ked uz je odvcera ta vyluka pristavneho mosta, preco po nom vlastne jazdi MHD a nevyuziva radsej trvalo apollo? aky je k tomu rozumny dovod viest linky cez dialnicny tranzitny most kde je beztak dost nezaujimava zastavka (oproti obchadzkovej trase cez apollo s vyrazne zaujimavejsimi)?
Reply on: lampash #109716:
Slo to aj bez toho, ale toho chmulka si zasluhujes. Predstavujes si, ze kedze zavadzame euro, tak sa na rok zmrazia vsetky ceny? Ze sa nesmie do cien premietnut ani skutocny narast nakladov?
Reply on: bwd #109742:
Preco to nedas na SOIku?
Reply on: lampash #109730:
Nesuhlasim tam s kritikou liniek typu 44, 180 a podobne, kedze MHD ma obsluhovat aj menej vytazene linky kedze ide o verejnu sluzbu.
Reply on: lampash #109716:
Chlapce (aby si sa neurazil), ty sa tu ako chmulko dlhodobo prezentujes svojim nadavanim a frflanim na vsetko. Popravde som dufal ze nova generacia tohto naroda sa zvyku hladat dovody na frflanie zbavila. Mylil som sa.
Reply on: hoppusmark01 #109713:
Uplne by stacilo aby sa ustanovilo ze BUS moze jazdit po elektrickovej trati a v pripade ze po nej ide, platia pre neho rovnake predpisy ako pre elektricku. A samozrejme vynutit dodrziavanie.
Reply on: Emo #109710:
Preco muzeum? Moze byt nejake otvorene miesto kde sa to umiestni ako pamatnik 🙂 Len by bolo financne narocne to zrealizovat.. je to skor sci-fi.
Reply on: lampash #109707:
Presne tak. Never tym shitom co popisu o tom ako vsetko zdrazie a euro nas znici. Ano, urcite tovary / sluzby mozno vplyvom eura zdrazia, ale nie je to take tragicke ako sa to prezentuje.

Samozrejme, ak si spravny Slovak, spojis kazde zdrazenie s eurom a budes mat na co nadavat. Enjoy!
Reply on: LUK #109706:
SAD ZV sa nedavno vyjadril ze bude zaokruhlovat dole.
Reply on: hoppusmark01 #109717:
Ja som to raz už riešil tak (počas školského roku), že som sa s 212 napchal do ľavého pruhu, kde bola kolóna viditeľne kratšia, a potom sa preradil za križovatkou do pravého pruhu a vošiel do zastávky. Obehol som vtedy dva autobusy stojace v kolóne. ?

Každopádne, áno, problém by to nebol, najmä teraz cez leto, vyskúšať, žiadny kolaps by nenastal, aj bola istá viac-menej dohoda, že sa tak stane.... ale akosi sa september približuje a vyzerá to tak, že nič z toho nebude. Lebo čo ak by to náhodou fungovalo, čo by potom povedali niektorí páni z polície alebo z ODP?

Takže si môžeme vyhodnotiť zase niekedy na jar 2009, ako narástla kolóna na Štefánikovej a ako narástlo meškanie MHD, a len tak ďalej k svetlým zajtrajškom...
Reply on: Kubusss59 #109726:
"Tie ceny sa zvŕšili už teraz aby nemuseli zaokrúhľovať nadol"

Neviem síce, čo to znamená (zvŕšili), ale dnes som bol v Petržalke a v jednom supermarkete som si všimol, že ponúkajú mrazené hovädzie držky v "akcii": stará cena (vraj) 169,- slovenských tugrikov, "akciová" cena 119,- tugrikov. Pritom viem, že (neakciová) cena tohoto výrobku ešte nedávno bola 109,- tugrikov.

Okrádajú vás už teraz, ani si to neuvedomujete. http://tinyurl.com/5rsjk3 http://tinyurl.com/58bs2g

Pozemky a stavebný materiál snáď nemusím spomínať.
Reply on: pepke #109740:
resp. zahustenie iných liniek, neviem ako je na tom 92 s vyťaženosťou v "normálnom" úseku. A preto hovorím o autobusoch, lebo keby sa to zrušilo, tak by pribudli k dispozícii autobusy, ktoré doteraz vozili vzduch.
Reply on: Kami #109739:
ty mi nerozumieš. Keby DPB prestal voziť vzduch do VW, prestal by mu VW platiť za daný úsek. POTOM by DPB mal vykryť tie náklady, ktoré mu dovtedy platil VW (!!!) a použiť ich na zahustenie 92 v normálnej trase.
Reply on: pepke #109736:
??? DPB ma predsa naklady pokryte, takze nema o com rozmyslat. Problem je skor v tom, ako pokryt vsetky (opravnene) poziadavky s objemom co si objednava mesto. Az potom je tu problem s dostatkom vodicov a autobusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.