áno, lístok na viedenskú MHD, ktorý je súčasťou lístka na vlak, je len na jeden deň, čiže do polnoci..
Vo Viedni ho označovať nemusíš... Spiatočný lístok na vlak má ale platnosť jeden mesiac, takže ani ja tomu presne nechápem, ako zistíš, na ktorý deň ti platí.. Asi podľa toho, kedy ti ho cvikne sprievodca vo vlaku pri ceste do Viedne.. V niektorých vlakoch však sprevodcovia nie sú, takže potom sa ani nedá určiť deň platnosti..
Normálne jednorázové lístky na MHD vo Viedni stoja 1,70 Eur, polovicne su za 0,90 Eur..
Zdravim koelegovia, som z BB sekcie
Chcel by som Vas velmi pekne poprosit o radu, kto sa vyzna vo viedenskej MHD.
Cestujeme s kamaratmi na vikend do Viedne -vlakom, z Blavy.
Neviete mi poradit, ako je to tam s cenami v MHD? Kolko stoji jednotliva jazda, jedno a dvojdnovy listok?
Vraj je moznost kupit si listok na vlak +MHD. Da sa kupiť len na prislusny den alebo aj na viac dni? A najma ako dlho plati ten listok?
Normalny spiatocny BA-V je za 290Sk, s MHD vraj za 390 Sk (ale ci MHD plati 24h alebo len do polnoci prislusneho "štiknutého" dna???).
59 mala byť zrušená, buď rád, že ešte existuje... mimochodom - cez šk. rok som videl niekoľkokrát 96tku ráno (ešte SU) pred mostom okolo pol ôsmej pred euba a vyzeralo to byť natrieskané...
http://bratislava.sme.sk/c/3990522/durkovsky-na-most-mercedes-nemame.html
Gyrkovszki predbehol aj zahradkára: "Tým, ktorým sa pravidlá ankety nepáčili, ste odkázali, že majú možnosť v nej nehlasovať. Podľa toho sa návrhy nepáčili najmenej 93,9 percenta Bratislavčanov. Odpoveď najvyššieho - To je už filozofická otázka. Koľko ľudí sa zúčastňuje na referendách?“
Gyurkovszki začína otáčať - o eline cez most a v tuneli: "...keď budú obidve trate zrealizované a pozriete sa na mapu systému, zistíte, že keď sa budete chcieť dostať z Petržalky do Devínskej Novej Vsi, tak nevyužijete ten veľký systém, lebo by vás to najskôr odviezlo na letisko a urobili by ste obrovskú okľuku, ale pôjdete električkou..." - čo na to zlatý slávik?
Pozor, ja som hovoril o trati cez stred Petrzalky do tunela - nahrada elektricky vlakom. Teraz hovorim o trati zo ZST Petrzalka do tunela - cize samostatna trat s prestupom na elektricku v stanici Einsteinova (?).
trepes same kraviny chod sa tou linkou povozit a potom tu davaj navrhi tvoja logika zrusit vsetky linky sak aj tak dve zastavky od konecnej je v nej iba 10 ludi ☠
K tomu len malú poznámku, nepatril si aj ty medzi tých, ktorí tvrdili Lolololovi v plytkom tunelY, že Nivy nie sú pravým centrom?
A okrem toho tá trať perspetkívne bude mať význam a prečo s ňou aspoň výhľadovo ako s vlako-eletkričkovou traťou nepočítať, keď je na to zo všetkých tratí BA-W najvhodnejšia?
Inak podla tvojej logiky uz asi viem kde bývaš... By som navrhoval zrušiť L83 lebo na Romanovej tiez je iba 10 ludi ak ide z Technopolu. A rovnako tak navrhujem zrušiť L95 lebo 2 zástavky od Vyšehradskej tiež je v nej obvykle tak 10 - 15 ludi...
teba mozno nie, ale ked ides oproti mne tak si horsi ako vsetci ti co si nevedia zostelovat halogenove stretavacky... ja vidim dobre aj na klasickych halogenoch, kedze pouzivam specialne ziarovky ktore svietia na 60m ? ja budem mat na zabozrutov zlavu z roboty ked si chvilu pockam takze teraz sa asi uspokojim s dakou ojazdeninou
Keď som kukol na tú stránku tak sa normálne, že hanbím za stránku DPB dopravný podnik hl. mesta SR a takúto stránku? Neviem, ale táto stránka čo ma DPB mi pripadá smiešna také som tvoril keď som našiel frontpage a tvoril si mojé prvé stránky s obrázkami na pozadí... ?
Mikimaus