ale samozrejme, že má - plné cesty a parkoviská áut so značkami DS, TT, SC, PK, TN, NR, VK a pod. ? ako minule som išiel po Radlinského a tam pekne vedľa seba s kartičkami/papučami - ZA,SC,VK,BA,SC,PK... mi chceš povedať, že všetci títo ľudia začnú zrazu denne dochádzať do BA (okrem študentov, ktorí ňou zrejme jazdia, keďže cez prázdniny sú porušené viaceré medzimestské spoje) prímestskou dopravou? ?
prímestskú dopravu nech si robia SL,a lebo kto len chce. Ale vysvetli mi, prečo by ju mal robiť DPB, ktorý nestíha poriadne spraviť ani to, na čo hje určený...
Re #108596 Kami: a aká suma dane z príjmov ide do rozpočtu BA od ľudí s trvalým bydliskom v BA a aká od ľudí s trvalým bydliskom mimo BA (napr. taký Wolfsthal)? ?
ad: "nepaci sa mi ze autorka toho clanku kritizuje euroveu, ktora..."
..prosim o pozornejsie citanie clanku, pretoze NEKRITIZUJEM ale len CITUJEM dva prispevky, ktore sa vyjadruju vztah "Stary most -Umelka"...
Vcera na TV BA davali prispevok o kupeloch Central. Architekt len sucho skonstatoval, ze napriek tomu, ze chceli rekonstruovat trat za vlastne a urobit mimourovnovo prechod, tak DPB si rekonstruuje usek sam a vobec nechce robit zastavku naviac ?
P.S. Dufam, ze po tej reko trati teraz nebudu premavat vozidla stavby na exkupelov Central ?
Preboha, ved vsetci ti Zadunajci v BA pracuju, to chces povedat, ze z toho BA nema nic?
Mimochodom, povolil by si prosim primestsku dopravu z Bratislavy aspon do okresov Senec, Malacky, Pezinok a D. Streda? Tieto okresy tiez nelezia v Bratislave (DS dokonca nelezi ani v BA kraji), tiez tam ziju ludia, co nemaju v BA trvaly pobyt, len do nej denne dochadzaju... ma z toho BA nieco?
Nebolo by, koniec koncov, najlepsie Bratislavu obohnat ostnatym drotom? Z jednej stvrtiny uz kedysi takto obohnana byvala, a stale este stoja cele useky plotu napriklad na petrzalsko-rakuskej hranici. Snad by sa co-to z nich dalo este pouzit.
takže to nakoniec predsa bude tá veľká miestnosť na tej istej strane ako bolo dpb predtým, ktorá ešte nie je nijako označená, ale minule tam pobehovali nejakí robotníci?
Re #108582 Papyr: a čo z tej podpory bude BA mať, keďže sem iba dochádzajú, keď tu nejamjú trvalý pobyt? z daní to bude veľké nič...
"Pán si chodieval privyrobiť 116,- Kčs k Baranovi?"
Makal som mesiac cez prázdniny v roku 1972 u ČSD v Petržalke medzi starou petržalskou a rusoveckou stanicou. Meno Baran mi ale niečo hovorí, len už neviem čo.
Pfr, teoretik. Tak mi napíš akého - podmienka malé kombi, turbodiesel, 4 airbagy, klíma, xenóny, vyhrievané sedačky, dvojosovo nastaviteľný volant, výškovo nastaviteľná sedačka vodiča, tempomat, ABS, ESP, úchyty destských sedačiek ISOFIX.
Japoncov som mal krátkodobo dvoch. Nechcem auto, v ktorom sa zapínajú svetlá otáčaním páčky smeroviek, v ktorom sa zapínajú stierače smerom dolu, v ktorom aj v najnižšej polohe sedadla vodiča sedím ako na postriežke.
Fóbiu mám už druhú rovnakú a som maximálne spokojný. Mám z tiulu funkcie nárok aj na Cocotáviu RS, Prassata alebo Superblba ale nechcem - Fóbia mi plne vyhovuje.
Mercedes špička? Možno kedysi dávno, v čase Piana a podobných modelov. Moja spolužiačka má C-čko a jej manžel ML-ko a ich verdikt je jasný: "Už nikdy Mercedes".
Je zajímavé, že v Německu tenhle problém vůbec neznají a v poklidu si provozují 10 MAN-ů, dvacet Mercedesů, pět Solarisů, třináct Neoplanů , šestnáct Scanií a čtyři Volva. Všechna vozidla servisuje výrobce, vozidla jsou nakpupena se zárukou mobility,takže v případě potřeby dodavatel doručí náhradní vozidla...
Dunčo, už sa ukľudni. Omieľaš tu celý život to isté. Už sme to počuli, žiadne argumenty okrem svojich subjektívnych dojmov si nepriniesol, tak už sklapni, slotofil.
Ty máš teda podivné predstavy skoro o všetkom. Podľa teba by sa také Citaro nikde na svete nemohlo predávať, lebo ihneď po zahájení výroby naň nemal kto poskytnúť referencie.
Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Makal som mesiac cez prázdniny v roku 1972 u ČSD v Petržalke medzi starou petržalskou a rusoveckou stanicou. Meno Baran mi ale niečo hovorí, len už neviem čo.