Reply on: eripmav #108466:
No, mne sa to nadkladanie síce nezdalo, ale nie som statik ani strojár, tak do toho nerýpem. Možno to mohlo fungovať. Zachovať sa mala železničná časť, ale keďže tá je len na jednu koľaj, bolo ju treba rozšíriť. Hovorilo sa o pozdĺžnom rozrezaní. Nadvihnutie zasa vyplýva z toho, že bolo treba dosiahnuť vyššiu plavebnú výšku.
eripmav
a ta architektonicka sutaz mala byt nie len na most, ale na cele uzemie stavebnej uzavery v petrzalke!!! malokto tusi aka "pandorina skrinka" sa otvara touto elektrickou... a asi keby nebol tlak na to zrusit konecne tu stavebnu uzaveru v celom centre petrzalky, tak to hybe cele este pomalsie... Durkovsky okrem slubov volicom o elektricke asi nasluboval nieco aj developerom o nehorazne lukrativnych pozemkoch popri elektricke - ktore budu vpodstate v centre, a aj ta elektricka - teda bleskovy pristup do takmer celeho mesta nebude na zahodenie, podla mna ide o jedny z najlepsich volnych stavebnych pozemkoch k dispozii momentalne (snad s vynimkou extremne dobrych lokalit ako su nabrezie dunaja, lesny park a podobne, cela lamacska brana napriklad je o nicom oproti tomu co poskytuje zrusenie uzavery v petrzalke... a J&T uz urcite caka... )
takze namiesto diskusii s domovnikmi a podobnymi individuami o tom ci elektricka alebo metro alebo dokonca vlak ? a ci na moste, v tunely, po zemi, po vode, po vzduchu... mala byt - pred tymi 10 rokmi - architektonicka - a asi aj dopravno projektantska (alebo ako to nazvat, lebo tu nejde len o estetiku - architektonicke hladisko, ale aj dopravnu funkcnost) sutaz a napriklad limit 1-2 roky na diskusiu verejnosti o vysledkoch, pripadne v pripade velkych rozporov REFERENDUM o najvyhranenejsich otazkach (napriklad vo svajciarsku su bezne referenda v dedine aj o tom ci bude mat krcma otvaracie hodiny do 8mej alebo do 9 tej...) ale sme na slovensku, v J&T city a hrame smutnu komediu... komediu na mesto, na planovanie, na nosny dopravny system...