pokiaľ tu bude viac takých ako ty, ktorí budú blokovať a všemožnými "argumentami" brzdiť skultúrnenie MHD, tak presadne do áut aj ten posledný slušný človek, ktorý sa tou MHD ešte vozí...
A este k statiu na zastavke: Bol si niekedy v TESCU na Kamennom namesti? Pri vstupe mas silny prud vzduchu, ktory umoznuje aj ked sa otvaraju dvere, zanechat chlad dnu.
no, len problem je, ze tych 95 percent tvojich som z nich videl 5% a zvysok chodi autami... co sa tyka zastavok, skus 41 mas subezna, hauerland, slovensky narodny archiv-vsetko na cca 180m!!!!! cize zastavky len tak lahko nezredukujes. MAN LC od ZB maju klimu FUNKCNU-vzadu je jedine otvaratelne okno-preco je VZDY otvorene a ludia sedia najradsej pri nom????
1210 zadne stvorsedadlie pri vezi pri ulicke, blizsie k vodicovi-ROZPARANE!!!, ako zablokujes okna???? odmontujes a nasadis cele????? pokila to nechas tak, ludia dokazu otvorit aj hladke sklo, to mi ver! a ako vyriesis dvere??? hlavne ak stojis 4 minuty na zastvake ked ti kdezjaka hajzlbaba nastupuje 6 krtat do voza???? to ti nic neunikne??? to si dobry, pokal ne!
vsetko, co si teraz napísal, sa tu už veľmi veľa krát preberalo... takže znovu:
1) 95 percent cestujúcich sú slušní.. kvôli tým piatim percentám, čo párajú sedadlá, musia trpieť všetci ostatní?
2) "stale otvaras dvere na zastavkach" .. no a v našom meste pribúda stále viac semaforov a dopravných zápch, takže keď autobus stojí na semafóre alebo v zápche, čas medzi otváraním dverí sa niekedy dosť podstatne predlžuje..
Okrem toho je možné zredukovať počet zastávok tak, aby neboli každých 100m.
3) vozy s klímou majú takmer všetky okná neotvárateľné, takže ak by aj cestujúci chcel otvoriť okno, nemá aké..
Lezne klima nie je efektivna v nasich vozidlach: za prve, stale otvaras dvere teda to bude neefektivne, za druhe, mas vo voze debilnych cestujucich, ktory nechapu, ze ked je klima zapnuta, okna je dobre mat zavrene, nech je efektivna klima, za tretie: vozy, kere klimu mali u nas v BA, uz funguje mizive percento vratane j tych menenych..., za stvrte: naco budes davat komfort cestujucim, ked na solarisoch v druhy den porozparavali sedadla... ludia si to nevazia, tak naco ich uspokojovat???? ty im das, a oni ti znicia?????? rozparaj sedadlo v taxi a vodic ta zabije.
ach jaj, tak teraz je tým hlavným problémom zas hmotnosť klímy? potom navrhujem odinštalovať aj sedačky v interiéry, a všetky možné komponenty, ktoré sú príliš ťažké, zostanú iba holé steny a tak získame superľahkú električku, ktorá spĺňa všetky nápravové tlaky.. síce v interéri nebude nič, nebude sa dať čoho chytiť, ale hlavne že splníme všetky technické požiadavky...
Bohužiaľ ja si myslím, že tento postup nie je správny.. Nie je správne uberať z komfortu cestujúcim, len kvôli splnení nejakých limitov a obmedzení.. Správny je úplne opačný postup.: a teda stanovme si všekto, čo má električka mať, tak aby spĺňala určitý komfort a bola atraktívna pre cestujúcich, a až potom začnime eletkričku navrhovať a prispôsobme technické riešenie komfortu. Nie naopak..
Klíma je to, čo má už v štandarde väčšina áut, a ak ju nebude mať MHD, bude to nevýhoda v konkurencii s IAD..
Takisto klíma zabezpečuje znesiteľnosť cestovania s MHD po celý rok, teda aj počas horúcich dní..
Mno, to hej. ale bohuzial ti kvalitny, maju tie slabe posty... kamos je architekt, a ta trat elektrickova, co sa teraz bude staviat na letisko a tam v okli, navrhol kruhovy objazd tak, ze zacpa NEEXISTUJE aby sa vytvorila. a nejaky chuj podal druhy, asi o pol miliona lacnejsi projekt, a je to chaos, ako vodic by som sa nezorientoval, a to schvalili.
Cele je to o tom ci je zaujem aby ludia cestovali MHD, alebo nie. Pokial sa mesto chce aby ludia MHD vyuzivali potom skratka musi zainvestovat do tej klimatizacie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
1) 95 percent cestujúcich sú slušní.. kvôli tým piatim percentám, čo párajú sedadlá, musia trpieť všetci ostatní?
2) "stale otvaras dvere na zastavkach" .. no a v našom meste pribúda stále viac semaforov a dopravných zápch, takže keď autobus stojí na semafóre alebo v zápche, čas medzi otváraním dverí sa niekedy dosť podstatne predlžuje..
Okrem toho je možné zredukovať počet zastávok tak, aby neboli každých 100m.
3) vozy s klímou majú takmer všetky okná neotvárateľné, takže ak by aj cestujúci chcel otvoriť okno, nemá aké..