Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #107405:
Ale tak to uz nesuvisi ani tak s typom sedadiel, ale s typom vozidla 😉
Reply on: hoppusmark01 #107397:
To možno poskytujú ale mne to nechýba. Ja sa nechystám cestovať prostriedkom MHD cez pol republiky, mne stačí drevená sedačka, radšej nech je miesto na nohy, nie ako v Slintelise.
Reply on: S499.1023 #107403:
Vidis, prave som zistil co je BWD: "Boris Wiedencan Dokonaly" 😃
Reply on: bwd #107382:
Nie, už žiadne, pán Dokonalý.
Reply on: S499.1023 #107399:
Tiez si myslim. Odvodit od viac-menej uspesneho autobusu low-costovy trolejbus pre vychodne trhy je ekonomicka samovrazda.. a oni su taky sprosty ze to urobia.
Reply on: bwd #107376:
A mieru civilizovanosti má právo hodnotť jedine rodina Dobákovcov.
Reply on: Duobus #107331:
Nielen otrasne ale aj ako?
Reply on: lampash #107328:
Hej, oni sú v tom SOR-e takí sprostí, že vyrobili trolejbus,ktorý si nikto nekúpi. Škoda, že tam neprišiel múdry Lampáš uš skôr, mohol im poradiť, teraz skrachujú ? ? ? .
Reply on: S499.1023 #107394:
Ja viem, ze nemáš rád koženku, ale tie pražské koženkové sedačky poskytujú aspoň rovnaký komfort ako látkové, keďže sú zvnútra aj vystlané penou (alebo čo to tam je)..
Reply on: S499.1023 #107394:
Pre mna su take 'priemerne', ani pozitivne ani negativne. Na jednej strane su tvrde, ale zas vidis ked je na nich nacurane a pod. (aj ked vo Viedni sa to nemoze stat).

Toto je vsak velmi subjektivne, ja osobne preferujem (ano, slizku) kozenku.
Reply on: S499.1023 #107392:
Ale ved predsa ked je to vo Viedni je to najlepsie riesenie, nie?
Reply on: hoppusmark01 #107297:
Nie všetko, čo je vo Viedni, je perfektné ale PRÁVE tie sedačky sú super.
Reply on: S499.1023 #107391:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/166952.jpg

niečo iné sú LE autobusy napr. MAN alebo Mercedes, ktoré majú vo vysokopodlažnej časti nanajvýš 2 nízke schody.. také autobusy boli zrejme aj v Nemecku..
Ale tento Crossway s tromi vysokými schodmi (ospravedlňujem sa, v inom príspevklu som napísal, že má 4-5 schodov, až teraz som našiel túto fotku) sa do mestskej premávky vôbec nehodí. Takže nie je LE ako LE.. ?
Reply on: Max #107280:
Citujem z predhlášky na ďalší Strassenbahnmagazin (8/2008, vyjde 23. júla 2008):
"Viedeň je iná"
Napriek medzinárodnému trendu výstavba viedenskej električkovej siete už vyše 10 rokov stagnuje. Množstvo pripravených plánov na výstavbu je uložených na ľade. Miesto toho boli v predchádzajúcich rokoch nahradené električkové trate na perifériách drahým metrom a ďalšia výstavba siete metra je hotová vec.
Reply on: hoppusmark01 #107270:
Ty si ale trkvas. Väčšina "nízkopodlažných" vozidiel v nemeckých mestách bola donedávna LE, len to nebolovidieť, keďže väčšinou sa používajú dvojdverové (v prípade klobás trojdverové) vozy.
Reply on: Valec #107263:
Keby sa nejaký zamestnávateľ pokúsil nalajnovať mi praconú dobu, tak to je prvý signál tam neísť.
Dopravný podnika sa môže POKÚSIŤ sa s niektorými inštitúciami DOHODNÚŤ, rozhodne nie niekomu niečo NARIADIŤ.
Reply on: NN #107262:
Hm, sami si budú vyrábať električky v ÚDJD? Ich chce Kadnár porovnávať s Martinovom či Hostivařou? Chachacha.
Reply on: Ámos #107256:
Áno? Za pozitívnu diskrimináciu dochodcov nad 70 rokov alebo ako to myslíš? A mohol by som aj ja žalova´t DPB za to, že poskytuje zľavy študentom?
Myslím že okrem Ámosa a Keynesa ti ešte prdelím nejaký nick z oblasti práva. A keďže miera tvojho právneho bezvedomia je úžsaná, môžeš si vybrať - chceš byť Ámos Keynes Gašparovič alebo Ámos Keynes Tóth ? ? ? ?
Reply on: Ámos #107254:
V Maďarsku cestujú nad 70 rokov zadarmo občania celej EÚ, len na SK treba ľuďom život znepríjemňovať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.