Hej, oni sú v tom SOR-e takí sprostí, že vyrobili trolejbus,ktorý si nikto nekúpi. Škoda, že tam neprišiel múdry Lampáš uš skôr, mohol im poradiť, teraz skrachujú ? ? ? .
Ja viem, ze nemáš rád koženku, ale tie pražské koženkové sedačky poskytujú aspoň rovnaký komfort ako látkové, keďže sú zvnútra aj vystlané penou (alebo čo to tam je)..
Pre mna su take 'priemerne', ani pozitivne ani negativne. Na jednej strane su tvrde, ale zas vidis ked je na nich nacurane a pod. (aj ked vo Viedni sa to nemoze stat).
Toto je vsak velmi subjektivne, ja osobne preferujem (ano, slizku) kozenku.
niečo iné sú LE autobusy napr. MAN alebo Mercedes, ktoré majú vo vysokopodlažnej časti nanajvýš 2 nízke schody.. také autobusy boli zrejme aj v Nemecku..
Ale tento Crossway s tromi vysokými schodmi (ospravedlňujem sa, v inom príspevklu som napísal, že má 4-5 schodov, až teraz som našiel túto fotku) sa do mestskej premávky vôbec nehodí. Takže nie je LE ako LE.. ?
Citujem z predhlášky na ďalší Strassenbahnmagazin (8/2008, vyjde 23. júla 2008):
"Viedeň je iná"
Napriek medzinárodnému trendu výstavba viedenskej električkovej siete už vyše 10 rokov stagnuje. Množstvo pripravených plánov na výstavbu je uložených na ľade. Miesto toho boli v predchádzajúcich rokoch nahradené električkové trate na perifériách drahým metrom a ďalšia výstavba siete metra je hotová vec.
Ty si ale trkvas. Väčšina "nízkopodlažných" vozidiel v nemeckých mestách bola donedávna LE, len to nebolovidieť, keďže väčšinou sa používajú dvojdverové (v prípade klobás trojdverové) vozy.
Keby sa nejaký zamestnávateľ pokúsil nalajnovať mi praconú dobu, tak to je prvý signál tam neísť.
Dopravný podnika sa môže POKÚSIŤ sa s niektorými inštitúciami DOHODNÚŤ, rozhodne nie niekomu niečo NARIADIŤ.
Áno? Za pozitívnu diskrimináciu dochodcov nad 70 rokov alebo ako to myslíš? A mohol by som aj ja žalova´t DPB za to, že poskytuje zľavy študentom?
Myslím že okrem Ámosa a Keynesa ti ešte prdelím nejaký nick z oblasti práva. A keďže miera tvojho právneho bezvedomia je úžsaná, môžeš si vybrať - chceš byť Ámos Keynes Gašparovič alebo Ámos Keynes Tóth ? ? ? ?
Re #107370 Solaris2: autobusy po elektrickovej trati na Ruzinovskej v pripade nahradnej dopravy premavali minimalne raz, osobne som sa bol previezt a ziadne problemy neboli - ani s tymi medzerami medzi BKV panelmi, akurat bolo tesne minanie dvoch vozov v zastavke - kvoli obrubniku a spatakom.
For bol v tom, ze ta ND bola zorganizovana tak narychlo, ze nikto z dispecerov nestihol vodicom povedat, ze sa neda jazdit po trati. A kedze vodici ND nevedeli ze sa to neda, tak sa to zrazu dalo... ?
S499.1023