Bohužiaľ, DPhlmP má úplne rovnaký názor na klimakterizáciu ako Bratislava. Citujem z vyjadrenia DPhlmP pre DM:
Délka jízdy doby mezi jednotlivými stanicemi, kdy klimatizační jednotka pracuje efektivně a napomáhá vytvářet stálé klimatické prostředí v salónu, je v pražských podmínkách velmi krátká, navíc je v zápětí přerušena dobou, kdy je klima v salónu narušeno otevřenými dveřmi ve stanici. Máme zkušenost, že klimatizace je v pražských podmínkách neefektivní.
Ondřej Pečený, vedoucí ood. komunikace
K tomu mám poznámku: Minulý víkend sme ešte s jedným účastníkom tejto diskusie navštívili Budapešť a zhodne sme onštatovali, že klimatizácia v Combinách aVolvách je efektívna a príjemná. Pritom v Budapešti sú zastávky minimálne tak isto často ako v Bratislave či v Prahe a je tam omnoho teplejšie.
Súhlasím, obzvlášť, keď všetky odvodňovacie kanály majú prepadnuté mriežky a asi na 5tich miestach je medzi panelmi vybraný asfalt v dĺžke asi 5-7 cm. To by bola komfortná jazda.
BTW, tie odpovede sú nedostatočné. Na výber sú buď čisto električkové zastávky alebo čisto autobusové. Mne tam ešte chýba možnosť:
"na zastávkach električiek všade, kde je to vhodné".
Tá anketa??????? tak chcem videit tých ludí ktorý napísali že by autobus mal chdiť po električkovej trati??????? šak by na každom hrbole karosa skákala. a potom ešte pred Slovanetom schádzať z električkovej trate?????????? tak to už je úplná blbosť, aj tak je to najlepšie takto, lebo zastávky autobusu od električiek sú vzdialené iba 10 metrov.
Potom je aj otázka ako to opravili, ale moc systémovo asi nie. Možno tomu vandali až tak nemuseli pomáhať, ako poznám systém práce zastavkárov a "kvailtu" vitrín JCD...
Ja len dodam, ze podobne vykradanie webu riesime s prevadzkovatelom servera, kde dotycny nahadze nase veci. Vo vacsine pripadov potom prevadzkovatel zrusi/zablokuje takej osobe ucet.
Solaris2