Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #107113:
Ja som si vsimol ze niekedy to pusti nacestne zastavky dva krat co vyzera... divne.. je to chyba, alebo zamer? Vacsinou to robi len ked ich uz je menej.

A este jedna vec - ked je zastavka na znamenie, tak nacestne idu az po uplnom odrolovani upozornenia na to ze ide o zastavku na znamenie co opat vyzera divne... ak chces mozem ti poslat jeden moj navrh ako by to podla mna bolo lepsie 🙂
Reply on: lampash #107122:
"Môj názor je, Apollo sa mal stavať v predĺžení Šustekovej, keby tie byty čo tam stoja nepovolilo MZ postaviť. Neviem ako sa také "rezervovanie" parciel predom na stavebnú činnosť, ktorá sa bude konať za 10rokov volá,ale mesto pokiaľ viem môže povedať, že tie a tie pozemky nepredáme lebo tam plánujeme mať to a to, a nie nákupné/biznis centrum alebo byty, ale cestu alebo iný objekt."

To čo myslíš, sa volá územné plánovanie. A v územnom pláne sa už zo tridsať rokov uvažovalo s napojením Mosta Apollo na Dolnozemskú (a teda nie na Šustekovu). Domy na Šustekovej sú v súlade s územným plánom, ukončiť tu výjazd z mosta by bol nezmysel.


"je len nedomyslený resp. debilne postavený výjazd z mosta Apollo. "

So samotným mostom Apollo to nemá až taký súvis, tento problém vznikol už pri projektovaní Prístavného mosta (teda koncom 70-tych rokov), keď bol navrhnutý (v súčasnosti problémový) prepletový úsek, ktorý musel byť v súčasnosti uzatvorený. V čase svojho bol tento úsek vyhovujúci aj výhľadovo, keďže nebola taká pokročilá automobilizácia - pre vtedajších dopravných inžinierov boli nepredstaviteľné intenzity 40 000 vozidiel / 24 hod. po Prístavnom moste (dnes tade jazdí 2-3 krát viac vozidiel).
Reply on: lampash #107122:
no predsa s City Center na Hugo Miletič-street ? tam sa ti 98čka nedostane...
Reply on: Sati #107106:
Nechápem ťa teraz. Aké spojenie s City Center by som im vzal, keby som šupol na Apollo 98 z Prístavného?! Pôvodne aj tak 68 mala ísť cez Bosákovu obojsmerne a toto ako to je teraz, že ide cez Ovsište je len nedomyslený resp. debilne postavený výjazd z mosta Apollo.

Môj názor je, Apollo sa mal stavať v predĺžení Šustekovej, keby tie byty čo tam stoja nepovolilo MZ postaviť. Neviem ako sa také "rezervovanie" parciel predom na stavebnú činnosť, ktorá sa bude konať za 10rokov volá,ale mesto pokiaľ viem môže povedať, že tie a tie pozemky nepredáme lebo tam plánujeme mať to a to, a nie nákupné/biznis centrum alebo byty, ale cestu alebo iný objekt.
Reply on: TeBeCe #107120:
Mimochodom keď sa jednalo o behajúcich nápisoch na transparentoch, neodmietalo sa to najprv preto lebo vraj to opotrebuváva viac ten digi.transparent? ?
Reply on: Ike #107118:
zvysok dubravskej radialy = zastavka Alexyho ? takze je to verzia s jednou vyznamnou zastavkou, v KV su to len Molecova a Karlova Ves.
Reply on: m@rtin #107112:
Kdyby se jim dalo do podmínek, že musí vybudovat v rámci vyvolaných investic zapojení do podzemního patra Wilsonu (včetně samotného toho podzemního patra) a tramvajovou trať Sherwoodem, tak ať si ji klidně sežerou. Pak by se ukázalo, jak moc o ni stojí...
Bürgi je svině non plus ultra...
Reply on: d3k0 #107113:
no lenze v Karlovke to robi tak ze napr na Borskej ti linka 5 listuje len jednu nacestnu zastavku Karlova Ves a potom na Krcacoch zacne listovat zvysok dubravskej radialy... inak tomu rozumiem ze 9 nacestnych, co si vsimam funguje to perfektne, len tento maly bug som si na elinach vsimol ?
Reply on: Mike #107116:
Nesla pred nami ina elina.
Reply on: stevo #107115:
Ak štartovala elina zo zast. Lafranconi na "gule" volno ale pod mostom mala stoj, to je chybné nastavenie predvesti, čo je chvalabohu ojedinelé, ale keď sa stalo teba reklamovať na kompetentných miestach (ODPa ODI BA IV KR PZ BA) a napraviť. Avšak pokiaľ viem tie slučky o boli za Lafranconi sú neaktívne, odkedy ich pred časom vytrhala podbíjačka a kamera ešte nie je zapojená, takže v tejto križovatke rpeferencia nehrozí.

Ad. Karlova Ves. asi najskôr je to zasa blbo nastavené, alebo to ide na pevný cyklus ? ? , ale teoreticky je ešte možnosť prečo vás to zastavilo: buď išla tesne pred vami električka, alebo tie autá zhora čakali dlhšie ako maximálny stanovený limit (napr. 5 min.) a vtedy ich pustí bez ohľadu na električku.
Vcera som tak rozmyslal, ako vlastne funguje ta elektrickova preferencia. Uz su skoro na kazdej zastavke kamery a gulove semafory a elektricky vsade stoja.
Startovala elina z Lafrancony k botanickej na signal volno a pod mostom uz stala. Rovnako vychadza elina zo zastavky Karlova ves na Krcace a najnovsia hyper inteligentna krizovatka nie aby ju prednostne pustila. Pekne zastavila elinu a pustila auta.
Zaver. Prisiel som na system Bratislavskej preferencie elektriciek. Funguje tak, ze kazdu elektricku co zbada zastavi, narata jej nejaku minutu na statie a potom pusti. Je to vlastne spomalovanie elektrickovej dopravy.
Bratislava (hl. mesto jedneho z najvyspelejsich krajin sveta) v roku 2008
Reply on: d3k0 #107113:
Moja mala pripomienka je len to, ze pokial linka jazdi iba v prvom ci iba v druhom pasme je uplne zbytocne aby info o pasme svietila 20s. Pri kratsich medzizastavkovych vzdialenostiach sa straca informacna hodnota. Kludne by stacilo aby infoo pasme svietila 10 či dokonca sekund. A inak dufam, ze po zavedeni BID nebude pasmo svietit na linkach DPB iba v ramci mesta. A ak, tak len 5s.
Reply on: Ike #107111:
Nie je to celkom tak, lebo
- listuje sa max 9 nacestnych zastavok (predsa len informacia o trase je len doplnkova, dolezitejsia je nasledujuca zastavka a ciel, ktore by mali mat prednost pred napr. minutovym scrollovanim trasy); znamena to teda to, ze pri ceste 5kou z Dubravky vidis 9 najblizsich nacestnych, a ako sa postupne posuvas po trase, meni sa ti aj tych 9 nacestnych, az pokial sa nezobrazi posledna nacestna v Raci, a dalej uz ich pocet zacne klesat
- vo vozidlach, ktore este nemaju zmenenu konfiguraciu palubaku, sa zobrazuje 1 nacestna zastavka - snad uz aj tie budu coskoro preprogramovane.
Reply on: Papyr #107108:

Jo jo, kéžby se začalo co nevidět kopat. Zatím je vše na dobré cestě. Daleko větší obavy mám o osud Masaryčky. Developerští supi se snaží o zrušení za každou cenu. A páni Bürgemeister a Langmajer z P1 udělají vše proto, aby jim uvolnili cestu. ?
Chcel som napisat nejake pripomienky k vnutornemu BUSE, no zistil som ze niekde je to uz ok...

takze... ked idem 1/5/12 z Dubravky, ukazuje nacestne zastavky len po karlovku... ostatne zacne az za karlovou vsou.

ked idem 1/5/12 do Dubravky, tiez ukazuje nacestsne zastavky len po karovku (to rolovanie konci Karlovou Vsou). Opat, dalsi zastavky na trase (Alexyho atd) zacnu rolovat az za Karlovkou. Viem ze je to drobnost, je to zvlastne ze napriek tomu ze ide elina do Dubravky, ukazuje zastavky len do Karlovky a verim ze sa najdu indiviua ktore to popletie.

No skor ako som to stihol napisat, som siel elinou (uz neviem kolkatkou) do Dubravky, a zobrazovalo to vsetky zastavky ?

cize mam chapat tak ze su dve nove verzie buse a stale sa to doladuje? 🙂

Re #107110 Valec: je smutne ze stranka, ktora ich propagaciou drzi na nohach a zastupuje to ich stranku, ktoru by vedelo spravit aj 8 rocne dieta, plnu "aktualnych" informacii, je v ich nenavisti... neviem preco. hlavne ze v linkoch maju odkazy na neexistujucu SAD BA a stranky ako FS sofware a pod ?
Reply on: d3k0 #107107:
Jasné, ale ten CP platí od 1.6. Ja som si to všimol už asi pred týždňom, len som nemal možnosť porovnať so zastávkovým CP, tak som si myslel, že tá diera je tam naozaj.

A čo sa týka tých významných zastávok pri prestupe. Ďaleko zaujímavejším prestupným miestom z električky na Regiobus je zastávka Odborárska ako Nová doba (však už len tá vzdialenosť medzi zastávkami). Koľkokrát vidno doslova dav ľudí prebiehajúcich z električky na autobus. Podobne tak aj v prípade PPA Controlu. Na Peknej ceste síce zvykne nastupovať do Regiobusu dosť ľudí, i keď predpokladám že asi nie z električiek.

Re #107109 810zssk: Tiež nechápem. Majú to (predpokladám) zadarmo a ešte budú ohŕňať nad tým nos. ?
Reply on: d3k0 #107107:
Logo mhd.sk oz nevadi a logo imhd.sk vadi?
Reply on: m@rtin #107105:
Konecne, konecne, konecne!!!
Reply on: Valec #107101:
Ale ved su prazdniny, tak preco vsetkych trapi skolsky rok? Ak to tam tak bude po 2.9., potom bude problem 🙂

Re #107102 810zssk: Mozno bude aj tato schema, ak DPB bude chciet tuto schemu pouzit aj za tu cenu, ze by tam bolo logo imhd.sk - lebo zatial to je najvacsi problem celej schemy, preco nevisi vonku...

Re #107103 Valec: Uvadzaju sa tie zastavky, ktore maju pri prestupe aj nejaky vyznam (podobne vid PKO, Lafranconi). 630 spada pod regionalne linky (fialovy autobus), takze niet dovodu ju tam uvadzat. 901 je specialny pripad, vzhladom na to, ze odtial ine regio busy nechodia. Mozno ju dam ale aspon fialovo 🙂

Frenky: zajtra opravim, teraz sa mi uz nechce 😉
Reply on: lampash #107099:
ty chces zobrat priame spojenie pre domov dochodcov v ovsisti z milaticka CITY CENTER nieze na 68 musia chodit az na Bosakovu z prazdnou karou ked z bulikovej to maju na skos ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.