Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #106808:
Uz tu bol navrh ako to spravit tak aby tento problem nenastaval.
Reply on: Martin Fundárek #106805:
Sietovy listok na kratsie obdobie a aj so zlavami by urcite mal byt v ponuke normalnej zeleznicnej spolocnosti.
Reply on: Ike #106778:
a mali by to hlasit aj v anglictine a nemcine ?
Reply on: S499.1023 #106822:
Kiež by si mal prvadu, ale hovorím otvorene, že odvahu na umožnenie pobytu cestujúcich vo vozidle bez vodiča by som nemal. Možno sa mýlim, a bol by som bezproblémovosťou prekvapený, ale vidím to tak, ako som napísal.

Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...
Reply on: S499.1023 #106822:
a pekne ide to aj v Brne, kde majú zadelenie štýlom 1/1 (2xT); 3/8+8/8 (Kt8, príp. D5N), 4/7 (k2), 15/4 (sólo T3). a takto po sebe celú paletu služieb a vozov (Medlánky)
Akurát v Pisoárkach majú extra zadelenie na anitry, a ešte teraz možno na 13T sú špeci vodiči, ale údajne papier, kde sa mali ďalší vodiči prihlasovať na školenie bol dlhú dobu prázdny ?
Reply on: Mike #106819:
Tak sa 206 skráti na úsek Vlárska - Tolstého ? .
Reply on: Emo #106811:
Na striedačov netreba dvakrát viac vodičov.
Reply on: Vladimír #106809:
Ak je možné nastupovanie cestujúcich do prázdneho vozidla v Budapešti, kde substrát určite nie je vychovanješí, tak to musí ísť aj v BA.
Ak je možná odluka vodičov od vozidiel v Budapešti, kde vozový park predstavuje zaujímavú zmes moderny a šrotu, tak to musí ísť aj v BA - minimálne by to vodičov viedlo k tomu, všetky závady poctivo spisovať a nespôsobilé vozidlá odstavovať. Stav vozidového parku trolejbusov a električiek to umožňuje prakticky hneď.
Reply on: Vladimír #106818:
To by som ešte prežil, posilnené spojenie Hl. St. - centrum nikdy nie je na zahodenie a zvlášť, keď chceme potenciálne viac zaťažiť vlaky pri jazde do CMO namiesto bus/príp. t-bus.
Reply on: Martin Fundárek #106805:
Štandardná služba je in-Gold za 19.990,- CZK na asi tak päťnásobne viac vlakov na dvakrát väčšej sieti a nie zlodejské praktiky Zločineckej spoločnosti...
Reply on: S499.1023 #106814:
Je veľké + že vodičom by sa z 210 netočila hlava, ale je na zamyslenie či by bolo využívané spojenie Karadažičova - 29.augusta (ideálne peši cez Poľnú podľa mňa), alebo nebodaj Račko/Karadžičova - Kollárko/Hodžovo? (ideálne električkami alebo 31/34/39). Lebo ak nie, potom ide o účelovo spojené 2 rôzne t-bus linky len preto, že majú spoločnú konečnú.
Úsek SAV - Hodžovo - ASMN by bol navyše súbeh s 206, aj keď toto je využívané dosť a aj opodstatnené.
Reply on: S499.1023 #106814:
Ach, áno... ja som to nejak v rýchlosti pochopil, neviem prečo, že prehodiť súčasnú trasu 210 do úseku cez Hodožovo nám. - Kollárovo nám. bez okruhu.

Ale myslíš, že by takto vedená linka mala prínos? Zdá sa mi, že až príliš kopíruje funkciu L13.
Reply on: 810zssk #106754:
Regiošuk je len jeden - pôvodný motorový vozeň radu M152.0/810.
Reply on: aquila #106753:
Absolútny súhlas. V ČR uprednostním autobus jedine na trati Praha - Liberec, kde je rozdiel cestovných časov 1:05 vs. 2:45, inak nie. Na SK jedine Nitra aj to len v prípade, že vlak nejde (tých pár zrýchleniek je OK).
Ale nechajme Zlošukovi jeho preferencie.
Reply on: S499.1023 #106814:
to je blbe oznacenie... nie je take... akoby som to povedal... prave viedenske... ale keby bolo 210BWD, tak to hned bude fungovat na 120%
Reply on: Vladimír #106733:
Ale to spojenie Hlavné nádražie ŽSR - ASMN zostávav zlošukovom návrhu zachované a aspoň by vodiči 210 v noci nerotovali v posteli. Mne sa ten návrh páči. Samozrejme s protismernou linkou 210B ? .
Reply on: 810zssk #106730:
#106725
Reply on: Emo #106811:
Striedačmi sa to riešiť dá, ale ako Vladimir napísal, tak skoro to nebude možné.
Reply on: AAA #106810:


1. Toto sa dá riešiť striedačmi (ako navrhuje Vladimír) - hoci je mi jasné, že na to treba aj dvakrát viac vodičov.
2. Tak nech nenadávajú. Musia vedieť, že keď je raz konečná, tak sa stojí. ?
Reply on: bwd #106797:
Ešte mi povedz, ža aj v metre, kde vlak odíde na obratové koľaje.
Re #106800 Emo: Napr. vodič má pracovnú prestávku a
1. cez prestávku má mať prestávku,
2. ľudia, čo by boli vo voze by nadávali prečo nejde a ide ten pred ním a koľko budú čakať a pod..
Vo Viedni je to iné v tom, že sú tam hojnejšie (aspoň mám taký dojem) využívaný striedači a tak na konečnej nestojí 5 vozidiel tej istej linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.