Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #106449:
presne tak.. a v jednom smere by tá linka mohla mať označenie napr. 40A, a druhom smere 40B..
Reply on: hoppusmark01 #106448:
to by slo... Mlynske Nivy - Racko - Stefanikova - Zochova - Novy Most - Dostojevskeho - Mlynske Nivy (napr)
inak keď už sme pri tom linkovom vedení.. minule tu niekto spomínal zavedenie okružnej linky v meste, a zdá sa mi, že je to dosť dobrý nápad.. Napr. spojenie Zochovej a Nového mosta úplne chýba (jazdí tadiaľ jedine TESCO BUS, ale ten vás nezoberie, pokiaľ nejdete do Tesca..)
A takisto spojenie Štefánikovej a Šancovej teraz chýba, a touto linkou by sa zaviedlo..
Reply on: eripmav #106443:
no to by bolo najlepšie riešenie.. X14 až na SNP (alebo na Kollárko?), kde by sa zároveň aj otočila a išla v rovnakej trase naspäť a nemusela robiť okružnú jazdu cez celé mesto..
X8 by mohla ísť až na Hl.st..

To by bolo naozaj komfortné spojenie.. A stálo by to za to.. Podľa mňa určite ekonomickejšie riešenie, ako to čo je navrhuté teraz, kľučkovanie cez Vazovovu a zbytočné prestupy... Toto nikoho do MHD nepriláka..
Reply on: hoppusmark01 #106439:
je to možné? veď podľa zahradkára "V BA netreba klimatizáciu", keď tu je málo tropických dní ?

Re #106432 user: a nezabezpečil? iba veľký problém bol to, že namiesto kĺbu poslali ZV kraťas. myslím si, že môžu byť radi, že vôbec niečo poslali... Podľa mňa tam išlo najmä o skritizovanie toho, že nočáky sú za 44. Skôr by malo byť to, že nie sú kĺby a keď ich v noci ožralovia rozbijú, o to viac budú chýbať cez deň ? rovnako by ma zaujímalo, či je výhodnejšie mať 2 busy blokované prázdnou 901, ako reálne ich využité v rámci BA...
mimochodom, ani ani opijáš párty asi nebude vo VZ (aj keď samozrejme sa plní štátny rozpočet) No a že 3/4 v nočákoch riskuje načierno - to je snáď ich problém, musia si byť vedomí, že im hrozí pokuta-tak nech sa nesťažujú...
a čo takto vrátiť starú nočnú za pôvodnú cenu, s odchodmi kĺbov tuším o 23.50, 1.20 a 3.20... a bude pokoj...
a zdôvodnenia typu "Polovicu času trávim v inom meste" či polovica vystúpila, keď uvidela revézorov alebo "na ďalšej zastávke nedobrovoľne odišlo množstvo čiernych pasažierov a autobus odišiel na Hlavnú stanicu poloprázdny." čiže radšej voziť ľudí zadarmo a blbec nech si zaplatí, však? pětiletce zdar!
Na autobusovej zástavke Chlumeckého pri zavedení novej nočnej dopravy horlivo odrezali zástavkový označník, nemysliac, že tu bude niekedy výluková náhradná doprava. Teraz ho dajú naspäť... ?
Reply on: hoppusmark01 #106440:
Ale ten prestup z 3/5/11-> Rača na x14 - > Ružinov na zast. Vazovova síce asi nebude na hrane (pochybujem že dajú zastaviť X14 na Vazovovej 2x, aj X6 v 2002 tam stála iba raz), ale nejdeš pri tom cez žiadne prechody a je to hneď za rohom a dolu kopcom ☺
Reply on: hoppusmark01 #106433:
presne to som navrhoval (aj ked na dispecerskom fore, za so sa ospravedlnujem, asi to malo byt skorej tu ? ) dokonca X14 by podla mna mohla ist az niekam na nam. SNP... cim by bola L14 nahradena nie ze uplne, ale bola by to lepsia linka pre spojenie do centra aj ked neobzluzene by bolo Trnavske myto, preto by podla mna bolo uplne normalne zriedit nahradne linky dve - druhu X8 na trnavske myto, pripadne az Hl.St. (vsak je jedno ci je jedna X s intervalom 6minut, alebo dve s intervalom 12minut... alebo kolko sa tam planuje, cez prazdniny to bolo tusim v pripade elektricke interval 15+15+15, teda 5minut, takze dufam ze na nahradne autobusy rataju aspon so 6minutovym intervalom, aj ked nejaky zasadne vyssi by ma v bratislave neprekvapil)
Reply on: hoppusmark01 #106440:
no a tá zastávka hneď pri Kollárku (na Radlinského) by vyriešila aj prestup na ostatné električkové linky.. mohla by sa zriadiť dočasná zastávka pre električky v smere na Obchodnú hneď vedľa dočasnej zastávky pre X14..

okrem toho ak by bola už zrealizovaná nová koncepcia zastávok električiek v CMO, tak by tam už bola normálna zastávka električiek (pred vchodom do (STU?)) a nemusela by sa zriaďovať provizórna ?
Reply on: hoppusmark01 #106439:
ja som mal tiez naplanovanu vyse hodinovu cestu busom, no nakoniec to zachranil automobil... i ked uznavam ze prvych 5 minut bolo strasnych, potom to bola ruzova zahrada:)
Reply on: Mike #106435:
ten prístup na Obchodnú by sa dal vyriešiť zriadením zastávky hneď pri odbočení z 29.Augusta/Mickiewiczowej na Radlinského..

K tej Hlavnej stanici.. určite musí byť spojenie na Hl.st. prioritné? Podľa mňa veľa ľudí prestupuje z terajšej L8 do centra.. Spojenie na Hl.st. je treba akurát tak v piatok večer a v neďeľu večer v opačnom smere.. Na toto by sa mohla v týchto časoch zriadiť linka X8..

kade späť? To nechám na DPB.. ale asi čo najrýchlejšou možnou trasou... Ale na Folriánskom námestí by bol dobrý prestup v smere do Ružinova.. (aj napr. z L5, ktorá nestojí na Vazovovej)..
Reply on: stevo #106437:
aj ja som sa včera viezol.. extrémne teplo v autobusoch.. fuj.. ?
Reply on: hoppusmark01 #106434:
Sorry písal som to paralelne s Tebou. Mne táto trasa pripadá viac komplikovaná, súhlasím že by Ružinovčania mali NAD priamo do centra. Ide ale o to, či má DPB a/alebo mesto kapacity a záujem voziť cestujúcich NAD až do CMO, alebo iba ako náhradu za el. vo vylúčenom úseku s prestupom na el. v najbližšom možnom a najvhodnejšom bode.
Posrana bratislavska MHD bez klimatizacie v 2008! ?
Reply on: Mike #106435:
sorry ? bol namiesto = > teda "smer".
Reply on: lampash #106431:
Ľavé odbočenie z Miletičovej do Záhradníckej smer Ružinov, ktoré je dnes zakázané a povolené iba pre MHD bude počas rekonštrukcie zakázané aj pre MHD ?

Re #106433 hoppusmark01: ani to nie je ideálne riešenie, lebo na Am. Nám máš IBA el. L 1, 4 a 11, zatiaľ čo prístup na Obchodnú by bol iba prestup cez 207/212 => Kollárko/Hodžovo alebo L1 na SNP/Kapucínsku. Ďalej X14 => Hlavná stanica by si mal buď cez Záhradnícka/Trhovisko(x14/201) (nie je ideálny prestup), alebo Karadžičova/Krížna(X14/210, opäť cez prechody), teraz bude x14/210 na hrane, ale aj x14/2 bude na hrane.
- A ďalej keby si viedol x14 na Am. Nám, kade späť? - Mickiewiczova - Radlinského - Floriánske - Vazka - Krížna? alebo ...-Floriánske -Radlinského - Legionárska - Záhradnícka? nie je to dlhšie aj km aj časovo ako oficiálne navrhnutá trasa?
Reply on: hoppusmark01 #106433:
a následne by mohla pokračovať cez Mickiewiczovu, na Kollárku by zabočila doprava na Radlinského, a pri Blumentáli by sa zriadila zastávka na prestup v smere DO Ružinova (alebo na Vazovovej, to je jedno)..
Ale táto trasa by mi prišla omnoho menej komplikovaná, a prakticky X14-kou by sa obyvatelia Ružinova dostali priamo do centra bez prestupu..
a nemohla by X14 ísť po Záhradníckej v trase L212 až na Americké námestie? Tam by bol bezproblémový prestup na električky, zastávky trolejbusov (autobusov) a električiek sú hneď vedľa seba, stačí prejsť len cez prechod pre chodcov..
Reply on: kecho #106430:
Aky je problem, aby dopravca zabezpecil za odchyteny spoj zalozne vozidlo a tych co platia odviezol? Nie si trochu jednostranny prave ty? Kolko taky podnik zarobi na nocnej doprave, ked z nej vacsinu ludi vyzenie? Je vyhodnejsie mat prazdne spoje, kde si 1/4 listok cvakne a 3/4 riskuju, alebo radsej dat normalnu tarifu, kde ten pomer bude opacny? Zamyslas sa vobec nad tym z pohladu ekonoma? A mimochodom kino nie je sluzba vo verejnom zaujme.
Vysvetlil by mi niekto načo bude X14 premávať po tak komplikovanej trase? Na Vazovovej, pred Račkom a na Legionárskej nachytá len meškania akurát. Nebolo by lepšie ju od Krížnej nasmerovať na Trnavské mýto a po Miletičovej naspäť? Ešte by som chcel vedieť či autobusy budú musieť chodiť po ceste alebo budú môcť v úseku od Slovanetu po Astronomickú ísť po električkovej trati?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.