Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #106440:
no a tá zastávka hneď pri Kollárku (na Radlinského) by vyriešila aj prestup na ostatné električkové linky.. mohla by sa zriadiť dočasná zastávka pre električky v smere na Obchodnú hneď vedľa dočasnej zastávky pre X14..

okrem toho ak by bola už zrealizovaná nová koncepcia zastávok električiek v CMO, tak by tam už bola normálna zastávka električiek (pred vchodom do (STU?)) a nemusela by sa zriaďovať provizórna ?
Reply on: hoppusmark01 #106439:
ja som mal tiez naplanovanu vyse hodinovu cestu busom, no nakoniec to zachranil automobil... i ked uznavam ze prvych 5 minut bolo strasnych, potom to bola ruzova zahrada:)
Reply on: Mike #106435:
ten prístup na Obchodnú by sa dal vyriešiť zriadením zastávky hneď pri odbočení z 29.Augusta/Mickiewiczowej na Radlinského..

K tej Hlavnej stanici.. určite musí byť spojenie na Hl.st. prioritné? Podľa mňa veľa ľudí prestupuje z terajšej L8 do centra.. Spojenie na Hl.st. je treba akurát tak v piatok večer a v neďeľu večer v opačnom smere.. Na toto by sa mohla v týchto časoch zriadiť linka X8..

kade späť? To nechám na DPB.. ale asi čo najrýchlejšou možnou trasou... Ale na Folriánskom námestí by bol dobrý prestup v smere do Ružinova.. (aj napr. z L5, ktorá nestojí na Vazovovej)..
Reply on: stevo #106437:
aj ja som sa včera viezol.. extrémne teplo v autobusoch.. fuj.. ?
Reply on: hoppusmark01 #106434:
Sorry písal som to paralelne s Tebou. Mne táto trasa pripadá viac komplikovaná, súhlasím že by Ružinovčania mali NAD priamo do centra. Ide ale o to, či má DPB a/alebo mesto kapacity a záujem voziť cestujúcich NAD až do CMO, alebo iba ako náhradu za el. vo vylúčenom úseku s prestupom na el. v najbližšom možnom a najvhodnejšom bode.
Posrana bratislavska MHD bez klimatizacie v 2008! ?
Reply on: Mike #106435:
sorry ? bol namiesto = > teda "smer".
Reply on: lampash #106431:
Ľavé odbočenie z Miletičovej do Záhradníckej smer Ružinov, ktoré je dnes zakázané a povolené iba pre MHD bude počas rekonštrukcie zakázané aj pre MHD ?

Re #106433 hoppusmark01: ani to nie je ideálne riešenie, lebo na Am. Nám máš IBA el. L 1, 4 a 11, zatiaľ čo prístup na Obchodnú by bol iba prestup cez 207/212 => Kollárko/Hodžovo alebo L1 na SNP/Kapucínsku. Ďalej X14 => Hlavná stanica by si mal buď cez Záhradnícka/Trhovisko(x14/201) (nie je ideálny prestup), alebo Karadžičova/Krížna(X14/210, opäť cez prechody), teraz bude x14/210 na hrane, ale aj x14/2 bude na hrane.
- A ďalej keby si viedol x14 na Am. Nám, kade späť? - Mickiewiczova - Radlinského - Floriánske - Vazka - Krížna? alebo ...-Floriánske -Radlinského - Legionárska - Záhradnícka? nie je to dlhšie aj km aj časovo ako oficiálne navrhnutá trasa?
Reply on: hoppusmark01 #106433:
a následne by mohla pokračovať cez Mickiewiczovu, na Kollárku by zabočila doprava na Radlinského, a pri Blumentáli by sa zriadila zastávka na prestup v smere DO Ružinova (alebo na Vazovovej, to je jedno)..
Ale táto trasa by mi prišla omnoho menej komplikovaná, a prakticky X14-kou by sa obyvatelia Ružinova dostali priamo do centra bez prestupu..
a nemohla by X14 ísť po Záhradníckej v trase L212 až na Americké námestie? Tam by bol bezproblémový prestup na električky, zastávky trolejbusov (autobusov) a električiek sú hneď vedľa seba, stačí prejsť len cez prechod pre chodcov..
Reply on: kecho #106430:
Aky je problem, aby dopravca zabezpecil za odchyteny spoj zalozne vozidlo a tych co platia odviezol? Nie si trochu jednostranny prave ty? Kolko taky podnik zarobi na nocnej doprave, ked z nej vacsinu ludi vyzenie? Je vyhodnejsie mat prazdne spoje, kde si 1/4 listok cvakne a 3/4 riskuju, alebo radsej dat normalnu tarifu, kde ten pomer bude opacny? Zamyslas sa vobec nad tym z pohladu ekonoma? A mimochodom kino nie je sluzba vo verejnom zaujme.
Vysvetlil by mi niekto načo bude X14 premávať po tak komplikovanej trase? Na Vazovovej, pred Račkom a na Legionárskej nachytá len meškania akurát. Nebolo by lepšie ju od Krížnej nasmerovať na Trnavské mýto a po Miletičovej naspäť? Ešte by som chcel vedieť či autobusy budú musieť chodiť po ceste alebo budú môcť v úseku od Slovanetu po Astronomickú ísť po električkovej trati?
Reply on: 810zssk #106428:
ja viem, lenže v tomto prípade by skôr mali nadávať na čiernych pasákov ako na revízora. všimni si, napr. keď revízor (dokonca aj bývajú aj slušní - aj takých som už zažil) niekoho chytí - väčšinou všetka platiaca cestujúca verejnosť (ktorú "nemusí trápiť ČP") je na strane toho, čo ide bez lístku... ? ten článok sa mi proste zdal trochu jednostranný...
Re #106429 user: môj príspevok by sa skôr dal zhrnúť takto - keď sa chce niekto viezť, nech si kúpi lístok/električenku a má po probléme... príklad-keď ideš napr. do kina, tiež ideš bez lístku? a keby ťa potom vyhodili, budeš sa sťažovať...
Reply on: kecho #106423:
Tvoj prispevok by sa dal zhrnut do jednej vety: ked sa vam nepaci, odstahujte sa prec z Bratislavy. A zostanes tu ty, gardener a kadernik. Jaaj ako by vam bolo dobre. A nam ostatnym bez vas tiez 🙂
Reply on: kecho #106423:
Mna ako zakaznika ktory si zaplatil priplatok NEMUSI trapit nejaky cierny pasazier. Ja chcem len ZAPLATENU SLUZBU.
Reply on: Martin Fundárek #106422:
Tak som to nemyslel. Myslel som trasu tak ako bola v r.2002 linka X6, ale z Trnavskeho do Ruzinova.
Reply on: Solider #106421:
Ake magistratne myslenie. Ked nebude MHD tak samozrejme, ze vsetci dojdu IAD.
Reply on: Vladimír #106416:
Pravda. Ale Ruzinov aj tak pride o spojenie na Trnavske myto.
Reply on: ba1031 #106412:
Nie ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5860
"Inkasovanie pokút dostalo prednosť pred prepravou ostatných cestujúcich vrátane tých, ktorí si cestovné zaplatili" a nie je to tak, že revízor by mal identifikovať čierneho pasáka v buse a prípadne si zavolať políciu? takže zdržanie busov je potom vlastne chyba čierňakov a nie revízorov, nie?
"Zvyšní cestujúci nechápavo krútili hlavami a pýtali sa, na čo vlastne posilová doprava propagovaná moderátorom programu slúžila" a to nevedia, že v nočáku sa platí 44? iná vec je, či je to vhodná suma. ale keď chcem cestovať, hádam splním základnú podmienku-cviknem si lístok... aj mne sa môže zdať veľa napr. cez deň 14 Sk za dve zastávky, ale keď chcem ísť, bud si kúpim lístok alebo električenku a nesťažujem sa...
"Odmietam platiť takúto sumu, zdá sa mi to byť neadekvátne" - tak nech ide peši, pohyb na vzduchu ešte nikomu neulížil
"pretože keď som tu, tak často cestujem práve v noci, kedy by mi neplatila" - a čo takto pouvažovať, že je platí ako polovica nočného lístka a musí si cviknúť iba jeden? to sa do článku asi nejako "zabudlo" spomenúť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.