Koľko to stojí sa dá ľahko zistiť z toho, za koľko si môžeš SORku objednať na súkromnú jazdu. Nejaký ten zisk zanedbajme. A kto to zaplatí? Všetci (vieme).
Žiadnych 5 metrov, treba si to naštudovať. Pozri, v Nermecku je hranicou križovatky stopčiara, takže je to ešte rigidnejšie a nikto by sa tam s tebou nebavil a opálkovali by ťa raz-dva.
Hlavná je Trnavská - Ivánska, a-61 nemá problém,tam sú iné problémy a môžu za to koľajníci.
Povinná osoba podľa § 2 ods. 3 (právnické osoby zriadené zákonom a právnické osoby zriadené štátnym orgánom, vyšším územným celkom alebo obcou podľa osobitného zákona) sprístupní iba informácie o hospodárení s verejnými prostriedkami, nakladaní s majetkom štátu majetkom vyššieho územného celku alebo majetkom obce, o životnom prostredí, 3a) o úlohách alebo odborných službách týkajúcich sa životného prostredia a o obsahu, plnení a činnostiach vykonávaných na základe uzatvorenej zmluvy.
Oni by boli systemove keby boli spustene spolu s BIDkou, boli by tam normalne listky (to sa tyka pseudoMHD 901) a keby sa tam dali kupit PCL. Kazdopadne 630ku este ako tak beriem (je to aspon zlepsenie oproti 53), ale 901ka je uplny trapas, chodi tym akurat par dochodcov ktory to maju zadarmo. Ta linka skonci zrusenim, pricom ma potencial ak pojde az do Hainburgu a budu tam NORMALNE ceny.
BIDka dufam ze pokracuje, kedze tu firmu zatial nezrusili.
ok, tak mam asi znizenu socialnu inteligenciu... nehovorim ze sa mi stava ze zastanem v strede krizovatky ale ono na slovensku je hranica krizovatky definovana ako 5 metrov za skoncenim zakrivenia krajnice alebo tak nejak... a na obrovskych krizovatkach ako Hodzovo namestie mam naozaj problem odhadnut ked vchadzam do krizovatky v kolone z noveho mosta smerom na stefanikovu ci nahodou ta kolona nezastane niekde v polovici, obzvlast ked netusim kolko tych aut pojde na hrad a kolko na stefanikovu... ano obcas sa mi stane ze zablokujem krizovatku, viem ze je to moja chyba... a snazim sa to nejak riesit...
ale inak by ma zaujimalo ako premava L61 na letisko, lebo ked pocuvam ake je jednoduche a ziaduce dodrziavat toto ustanovenie o neblokovani krizovatky plus ked si pridame (nie len zakonnu povinnost ale aj vitalnu indikaciu ? ) nestat na zeleznicnom priecesti, tak prejazd L61 z Trnavskej cesty na Ivansku cestu cez priecestie si nie velmi dobre viem predstavit... autobus by tam cakal pred krizovatkou asi donekonecna... lebo by musel cakat kym sa za krizovatkou a za priecestim vytvori dostatocne miesto pre cely autobus, lenze zatial by mu tam z Vrakunskej chodili auta, ktore by sa tam vpohode zmestili kedze su kratsie ako autobus... Na tomto priecesti, co som videl z dopravnej spicky, su len dva druhy vodicov L61: ti so zachovanym pudom sebazachovy zablokuju krizovatku a stoja pred priecestim a tam cakaju kym sa vytvori dost miesta za zeleznicou, no a je tu aj druhy typ, bez pudu sebazachovy, ktory stoja na priecesti a cakaju kym sa pohne kolona ☠
Zacitujem skveleho odbornika na dopravu, sudruha Cileka: "Ja som presvedceny ze linja do Wolfsthalu je dobry napad" - natolko dobry ze dnes v spicke (6.50) nou siel az 1 clovek - vodic.
To si napísal síce pekne, ale niekedy sa ani zo spôsobu jazdy tej kolóny nedá určiť, či zastane alebo nie. Ja sa snažím zastavovať zásadne pred križovatkou, ale výnimočne sa mi stane, že to neodhadnem.
Význam by mala určite aj v smere na Hurbanovo nám., hoci uznávam, že v smere do Dúbravky cez Patrónku by mala význam ešte väčší. Tak či tak sú teraz prioritnejšie iné trate, takže na túto môžeme v podstate zabudnúť (aj v smere na Hurbanovo nám., aj v smere na Patrónku)...
samotna trat ani nie... chybou bola ze sa zrusila... no myslim ze prestavanie krizovatky prazska-sancova by bolo trocha drahsie, kedze by sa tam muselo spravit viacero uprav...
navyse vedenie tejto trate by bolo zbytocne na HLST, mala by vyznam ak by viedla na zapad, popripade by pokracovala ako sme tu davnejsie s tr3mpom riesili... po prazskej v buspruhu az na patronku a tu napojenie cez polianky na dubravsku radialu... obavam sa ale ze na toto by 500 mil nestacilo ani nahodou... tolko by stalo akurat vsimne pre zucastnene strany ?
Teda BUS-pruh by vyšiel lacnejšie (skoro nič ? ), ale na električku sa skôr dajú prilákať ľudia, ktorí dovtedy používali IGK a táto trať, ktorá by umožňovala rýchle prepojenie Hl. stanice, Kapucínskej a okolia a K. Vsi, podľa mňa chýba. Bolo absolútnym nezmyslom tú trať rušiť a nahradiť priečnou osou... Vďaka tejo trati by mohla byť po Zochovu skrátená napr. 93.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo